Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 22:10, 11 Cze 2013    Temat postu:

dokładnie- podkresliłem wyzej, jakby ciekło to 100% pewne że głowica do roboty. a tak 50/50 albo do roboty albo nie Very Happy bez rozpinania w sumie mozna jeszcze jakoś wycisnąć zawór i obczaic jak wygląda, no ale jak juz pisałem. z rozpinaniem nie ma wielkiego problemu. fajnie jest mieć narzedzia do tego. ale mozna też samemu pokombinować. i na spokojnie przejrzeć co w silniku siedzi
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 21:36, 11 Cze 2013    Temat postu:

Zawory mogą osiadać w gnieżdzie tzn być już wyjebane i być szczelne, więc to tylko taki tylko dodatkowy test, który Ci nie powie czy pora już wymieniać zawory czy nie.
makperson
PostWysłany: Wto 20:01, 11 Cze 2013    Temat postu:

właśnie od tej drugiej strony też je zalałem benzyną i nawet dmuchałem żeby zrobic ciśnienie lekkie i nic sie nie pociły
henio12323
PostWysłany: Wto 19:37, 11 Cze 2013    Temat postu:

tak nie ocenisz stanu zaworów. wypnij je. przynajmniej dwa ( dolot i wydech ) choc jak juz rozpinasz to mozna wszystkie. i wtedy mozna ocenic jak to wygląda. zawór sie uklepuje i na krawędziach tego talerza robi sie praktycznie brzytwa. w koncu cienki zawór na tyle sie robi że sie za bardzo grzeje i wypala. od razu mozna tez głowice wypucować. ( wyczyscic wydech itd ) jak chcesz ocenic w takim stanie to mozesz połozyc głowice np na szybie, i zalać na wydech i dolot np nafte ( ja zalałem płyn chłodniczy bo miałem akurat pod ręką tylko że nafta lepiej penetruje ) i patrzysz czy sie nie poci ( przez szybe włąsnie ) wokół zaworów. jak cieknie - to nie ma na co czekać tylko pewne jest ze głowica do roboty. i teraz kwestia czy docieranie, czy frezowanie gniazd i zaworów ( jak są zdrowe ) czy po prostu wymiana
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 19:23, 11 Cze 2013    Temat postu:

Jak zdemontujesz zawory i masz ten grzyb zaworu. To jak rant jest ostr że golić sie nim możesz to 100% śmietnik Very Happy

Looknij tu na punkt 3
https://docs.google.com/file/d/0B85GDTBU8XJxOWZyMFpCSVJUUjg/edit?usp=sharing

Tutaj masz jak wyglądają stare i nowe zawory chodź i te stare i nowe wyglądają podbnie wizualnie to stare w dobrej kondycji nie były
http://bikepics.com/members/4tstunt/02400exc/default.asp?i=2477307&s=0
makperson
PostWysłany: Wto 19:19, 11 Cze 2013    Temat postu:

ostre od której strony? Smile
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 19:12, 11 Cze 2013    Temat postu:

Jak zawory są ostre jak brzytwa są do wywalaenia.
Można także zmierzyć luz pomiędzy dźwigienka zaworową a zaworem co opisywałem u siebie w temacie.
Szczelnośc gowicy sprawdza się zapomoca nafty ponieważ benzyna szybko odparuwuje, a także nafta jest bardziej penetrująca.
I tak patrząc na zawory które są zamontowane w głowicy nie jest chyba raczje nikt nic powiedzieć.
makperson
PostWysłany: Wto 18:47, 11 Cze 2013    Temat postu: Ocena stanu zaworów

Witam Very Happy Wiem że na zdjęciu to zbyt dużo nie widac i nie da sie tego ocenic zapewne dokładnie ale dodam że kompletnie nie wiem po czym poznac że zawory są wyjechane, nie wiem ile maja przebiegu, jedyne co wiem to, że prawdopodobnie są szczelne (sprawdzałem nalewając benzyny od strony komory spalania i nie przeciekały). Może ktoś od razu po czymś zauważy że są do kosza albo ok Very Happy
Z góry dzięki i pozdrawiam chłopaki Cool

ZDJ1
ZDJ2
ZDJ3
ZD4J

PS. można kliknąc powiększ

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group