Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 12:44, 14 Cze 2013    Temat postu:

wierzę na słowo ze tak jest:). Dzieki za szyba odpowiedz. Pozdro
henio12323
PostWysłany: Pią 10:18, 14 Cze 2013    Temat postu:

napinacze łancuszki itp są metryczne. ktm nie klepie wszystkich czesci tylko pod model EXC czy SX. tylko bierze z istniejących częsci. i własnie np napinacz łancuszka jest blizniaczy do napinacza z chinskich pojazdów. tylko że one maja dłuższe stopki. ( wiecej ząbków) oryginalnie na nowych ślizgach, i nowym łancuszku ma się około 4 ząbków na napinacziu ( czyli kilkanaście juz przeskoczyło ) i to norma w ktmie.
michalpl
PostWysłany: Pią 10:16, 14 Cze 2013    Temat postu:

normalne bo wyciera sie stopka napinacza a na slizgu lancuszka robi sie zaglebienie od stopki wiec napinacz "głębiej wchodzi"
Ja jak wymienialem lancuszek i do tego wszystkie slizgi rozrzadu to mam 5 kliknięć do końca mysle ze jak bym wymienil napinacz na nowy to jeszcze jedno klikniecie do tego by doszlo.
Gość
PostWysłany: Pią 10:12, 14 Cze 2013    Temat postu:

Jak to?? Normalne to jak przy nowym łancuszku masz 13 ząbkówSmile. Moze rozwiniesz temat??
henio12323
PostWysłany: Pią 8:36, 14 Cze 2013    Temat postu:

bo to normalne. mi na nowym łancuszku zostało 3 ząbki. po sezonie został jeden.
morris
PostWysłany: Pią 7:57, 14 Cze 2013    Temat postu: KTM 450 sx 03 - problem z rorządem

Witam, kupiłem ostatnio KTM'a i wymieniłem tłok dwa zawory itd... Okazało się ze do wymiany jest także łańcuszek rozrządu bo na napinaczce zostało dwa ząbki. Kiedy porównałem długość nowego łańcuszka (IWIS) ze starym okazało się, że stary jest tylko o 1.5mm dłuższy. Problem polega na tym, że nie mam pojęcia czemu w takim razie napinaczka miła juz tylko dwa ząbki do końca. Ktoś ma pomysł??? Z góry dzięki.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group