Autor Wiadomość
kuba2955
PostWysłany: Czw 5:44, 20 Cze 2013    Temat postu:

wyczytałem na angielskiej stronie husaberga, że statory electrexa dają więcej prądu, jest lepsza iskra, łatwiejsze odpalanie ( co potwierdzają ludzie w polsce) ale czasem dają za dużo prądu na cewkomoduł i potrafi się zjarać, wstawia się jakąś diodę zendera i niby chodzi jak trzeba.
Głupi stator a nie ma idealnego rozwiązania haha. Wszystko się jara
mcx
PostWysłany: Śro 21:41, 19 Cze 2013    Temat postu:

miałem kiedyś w yzf250, ale długo nie podziałał...prawdopodobnie coś z regulatorem było nie tak
kuba2955
PostWysłany: Śro 20:28, 19 Cze 2013    Temat postu:

a miał ktoś do czynienia ze statorami firmy electrex?
kuba2955
PostWysłany: Wto 14:52, 18 Cze 2013    Temat postu:

sprawdzałem, nic nie pokazuje na tych przewodach. chyba się zdecyduję na przebudowę układu na nowszy, krokodyl z forum cdi mnie przekonał
maciek
PostWysłany: Wto 14:23, 18 Cze 2013    Temat postu:

PS. Znajomy ma stator SEM od Husaberga do sprzedania w dobrej cenie ale nie wiem jaki model
maciek
PostWysłany: Wto 14:18, 18 Cze 2013    Temat postu:

Dynamic Force Control (DFC) sprawdź napięcie na czerwonym i czarnym kablu powinno pokazywać 3k Ohm, jeśli nic nie pokazuje to stator się spalił
kuba2955
PostWysłany: Wto 13:37, 18 Cze 2013    Temat postu:

napisane jest SEM DFC. przewodach z tego całego SEM nie ma napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem. pewnie zjarał się stator
tu jest schemat:
http://imageshack.us/photo/my-images/837/34s4.jpg/
hacker33
PostWysłany: Pon 17:36, 17 Cze 2013    Temat postu:

A nie masz schematu elektrycznego?
Albo zobacz gdzie idzie przewód zasilający cewkę zapłonową?
wójo
PostWysłany: Pon 16:58, 17 Cze 2013    Temat postu:

uszkodzony regulator napiecie nie spowoduje utraty iskry, jaki masz rodzaj zapłonu ?
kuba2955
PostWysłany: Pon 11:55, 17 Cze 2013    Temat postu:

ale czy to możliwe że plus na układ zapłonowy idzie przez ten regulator? i że przez niego nie ma nigdzie w układnie prądu? widziałem, że w którychś exc jest taki sam. jakby ktoś sprawdził czy na przekręconym kluczyku ma zasilanie na 3 pinie to byłbym wdzięczny Smile
MlodyRM
PostWysłany: Pon 11:54, 17 Cze 2013    Temat postu:

wygląda jak regulator napięcia i pewnie nim jest Wink
kuba2955
PostWysłany: Pon 6:56, 17 Cze 2013    Temat postu: pytanie o elektrykę

witam. kolejny raz mam pytanie nie o ktma tylko jego brata husaberga Very Happy
jako że modele exc i fe mają trochę wspólnych części, może doradzicie mi co robić i jak to działa.
otóż tak: zmieniłem gaźnik na keihin fcr i ciesząc się jak dziecko pojechałem prędko do lasu pohasać tu i tam. radość nie trwała długo- nagle zgasł i już więcej ani razu nie odpalił. Powrót do garażu, szybka diagnostyka- brak iskry. Kontrolką poszukałem gdzie jest prąd a gdzie nie ma i sprawa ma się tak: zasilanie idzie z akumulatora do stacyjki, potem ze stacyjki biało-czerwonym kablem do urządzenia zaznaczonego strzałką na zdjęciu. W serwisówce opisane to jest jako "rectifier". Podpięta tam jest jeszcze masa i żółty kabel idący do magneto. Problem jest taki, że na wejściu do tego urządzonka jest prąd, a na wyjściu- żółtym kablu- już nie ma prądu. Oświeccie mnie kto się zna lepiej na elektryce- do czego to jest i czy to się zjarało i potrzebuję nowe czy szukać coś dalej?


Uploaded with ImageShack.us
pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group