Autor Wiadomość
czlowiekwidmo
PostWysłany: Sob 19:39, 29 Cze 2013    Temat postu:

dzieki za rade bo dzis jezdziłem z tym motorem i było chlodniej i chodziło ok a jak upał to przyspiesza troche
Kudłady
PostWysłany: Sob 10:51, 29 Cze 2013    Temat postu:

mi sie tak dzieje z obrotami jak są roznice w temp powietrze. trzeba przy kazdej jeżdzie ustawic skład mieszanki i obroty. u mnie pomaga i nie trzyma obrotów przez kilka sekund tylko odrazu schodzi...
henio12323
PostWysłany: Czw 7:39, 27 Cze 2013    Temat postu:

co do 1 ciezko mi powiedziec. ostatnio latałem w deszcz po olbrzymich kałuzach i tak samo miałem - ciezko schodził z obrotów. gdybys miał stare moto stawiałbym na problemu z przepustnicą. zobacz czy wszystko płynnie pracuje.

co do wycieków i z zębatki zdawczej i dzwigni hamulca spoko wymienisz bez wiekszego rozbierania. aczkolwiek na pytanie skąd cieknie Ci nie odpowiemy bo o nie forum wróżek Very Happy moze zdawczą, może wysprzęglikiem, moze dzwignia zmiany biegów. moze pod pokrywą alternatora uszczelka pocic się. ( dodam że przy robieniu wałka zdawczego, nie zawsze to uszczelniacz puszcza, tam też jest tulejka i oring, i bywa że to oring puszcza )
czlowiekwidmo
PostWysłany: Czw 7:29, 27 Cze 2013    Temat postu: dwie sprawy w 450 exc 2010

Pierwszy problem to cos z obrotami po przegazowwaniu mocnym silnik nie do konca spada z obrotoww chwile zosaje na takich sredniich ii po 3-4 sekundach dopiero powrraca do jalowych obrooww. Tlumik seryjny . Co to moze byc gaznik zaplon??? I druga sprawa ciieknie olejek gdzies kolo zebaki zdawczej czy da rade wydlubac simer i wcisnac ttam poprostu nowy czy rzeba rozbierac cos wiecej?? Czy moze ciieknie z nozki biegow ?? Czy tam da rade tez wydlubac siimer???

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group