Autor Wiadomość
jadwtr
PostWysłany: Pon 9:03, 14 Paź 2013    Temat postu:

Sory to nie blaszka tylko z góry tak wyglądało
jadwtr
PostWysłany: Wto 13:15, 24 Wrz 2013    Temat postu: problem z gaźnikiem dellorto PHM 38

LC4 400 r. 1995
gaźnik dellorto PHM 38 dławi od połowy przepustnicy
Co to za blaszka pod przepustnica - tam gdzie wchodzi iglica ?
Rysiek24
PostWysłany: Nie 10:12, 28 Lip 2013    Temat postu:

normalna pozycja pracy to ssanie wyciagniete , wciszkasz obroty rosna , ale jesli puscisz guzik i obroty spadaja a guzik zostaje wcisniety, to zuzyta przepustnica i nic z tym nie zrobisz.
Gość
PostWysłany: Sob 15:23, 27 Lip 2013    Temat postu:

dellorto
Rysiek24
PostWysłany: Wto 12:17, 23 Lip 2013    Temat postu:

jaki gaznik ? dellorto ? czy keihin fcr mx
blazej1234567891
PostWysłany: Pon 14:36, 22 Lip 2013    Temat postu:

wciskasz przycisk -> odpalasz motor -> czekasz 3 sekundy -> przycisk "odciskasz" czyli musisz jego cofnąć Smile Wszystko napisane w serwisówce
Adler
PostWysłany: Śro 11:31, 03 Lip 2013    Temat postu: cieple ssanie w ktm lc4 620

Witam. Posiadam ktm-a w wersji egs z 1998roku. Kiedy cieple ssanie jest wlaczone a kiedy wylaczone? Jak wcisne guzik to chwilowo dodaje gaz (tak Jak bym szarpna manetka )i wraca na srodkowa pozycje. Moge tez wycisnac do siebie. Na jakiej pozycji mam jezdzic?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group