Autor |
Wiadomość |
racesupport |
Wysłany: Nie 18:44, 25 Sie 2013 Temat postu: |
|
podepnę się pod ten temat... ja mam SX 450, założyłem stator z ładowaniem z SX z ładowaniem czyli masa jest na deklu przy statorze i wychodzi mi tylko jeden żółty kabel dający napięcie zmienne, na moją logikę jak przyłożę miernik to powinno mi tam napięcie skakać nawet do tych 30V tak ? a u mnie cisza... czy tego się tak nie da sprawdzić ? |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 18:09, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
Tak też myślałem...
Pomęczę się jeszcze do późnej jesieni i wyślę stator do przewinięcia. |
|
|
madart |
Wysłany: Nie 13:46, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
rezystancja statora na niebieskiej wtyczce to chyba powinno byc 15om przy 13om jest juz czesciowo zwarty a 1,4om to kaplica |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 13:16, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
Posiadam SMR450 (2004) z rozrusznikiem, światłami, kierunkami i całą instalacją jak w EXC.
Co prawda z tym prądem to mi już ręce opadają.
Podstawiałem cztery regulatory i żaden nie działa prawidłowo.
Dzisiaj zrobiłem własny regulator, a w zasadzie prostownik.
Z prądnicy podałem napięcie na mostek prostowniczy (Gretza), równolegle na wyjście mostka zapodałem kondensator 22000 uF i taki obwód podłączyłem do świateł z przodu.
I odziwo na wolnych obrotach żarówki ledwo żarzą , dopiero jak się manetkę odkręci to zaczynają świecić jak należy ale napięcie rośnie do około 30-40 VDC.
Jak podłączę to do akumulatora to go usmażę!
Zastanawiam się jeszcze czy nie wstawić w obwód oryginalnego regulatora za kondensatorem, tak aby zbijał zbyt wysokie napięcie do masy.... |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 18:30, 22 Lip 2013 Temat postu: |
|
A Ty masz coś tam pomieszane w tej elektryce czy jak?
Bo SMR nie ma oryginalnie świateł ani aku. Jest tam instalacja 4K-3A jak w SX.
Czyli CDI, generator, cewka zapłonowa, wyłącznik zapłonu i TPS.
Odpalany tylko z kopki. I ten stator nie ma dodatkowego uzwojenia na światła. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 10:50, 20 Lip 2013 Temat postu: |
|
KTM SMR 2004 |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 10:08, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
Napisz jaki masz dokładnie motocykl i który rok. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pią 7:50, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
Dodam od siebie że u mnie wartości na statorze nie zgadzają się żadne i ładowanie mam 7V i światła działają jak na 12v |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 18:46, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
Za cholerę nie mogę dojść ładu z tym prądem ....
Nic się nie zgadza ....
Nie mam kondensatora .... ( w serwisówce jest obok cewki )
Czy może ktoś podać zakres napięcia ze statora ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:26, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
sprawdż co mówi serwisówka ona ma rozpisane ile gdzie ma być. na pewno z regulatora wychodzi za mało |
|
|
Maciej_OLS |
Wysłany: Wto 18:15, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
Jeszcze raz dokładnie pomierzyłem i:
napięcie ze statora (międzyfazowe bez obciążenia):
11,5V na wolnych obr. i 36,5V na wysokich
napięcie wyjściowe(stałe) z regulatora:
2,2 V na wolnych obr. i 13V na wysokich.
Rezystancja uzwojeń statora 1,4 oma.
Stator uszkodzony ? |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 16:56, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
jakie napiecia wychodza ze statora ? |
|
|
Maciej_OLS |
Wysłany: Wto 16:47, 09 Lip 2013 Temat postu: Brak ładowania - SMR 450 |
|
Mam problem z brakiem ładowania ....
Podstawiłem już trzeci regulator i du*a ... napięcie wyjściowe bez obciążenia: 4-8V
Mam podejrzenia co do statora ale wydaje się być sprawny ...
Może ktoś wie jakie w jakim zakresie napięcie powinien dawać stator np. w EXC 450 ? |
|
|