Autor Wiadomość
Asteros2012
PostWysłany: Śro 23:36, 05 Lut 2014    Temat postu:

Jeśli facet na stacji nie jest stetryczałym niereformowalnym dziadem to nie powinno być problemu. U nas na samochodówce w szczecinie motocykl nie przeszedł przeglądu za zbyt duży dystans tylnego koła do błotnika pomimo tego że był tak fabrycznie.
Protas
PostWysłany: Śro 22:33, 05 Lut 2014    Temat postu:

no liczyłem ze moze ktos mi podsunie jakis taki obiekt do ktorego z kwitkiem moglbym sie udac samym, albo ktos kto ma takie znajomosci moglby sie odezwac to nawet moge doplacic i dac ten dowod niech on zaniesie byle by było Razz kwestia dogadania sie tylko Wink
A z tymi kołami supermoto to chodziło mi o bieżnik (kostka jest tylko i wyalcznie do uzytku w terenie, dlatego wydawalo mi sie ze juz na wejsciu przez same koła byłbym skreślony).
hacker33
PostWysłany: Śro 22:01, 05 Lut 2014    Temat postu:

Tak jak kolega wyżej napisał SX-em nie masz co jechać na żadną stację bo nawet ta najlepsza nie klepnie pieczątki jak nie masz świateł i zamocowanej tablicy.
Koła supermoto nie mają tu nic do tego. To inny sport.
Takiego SX-a to możesz tylko po znajomości podbić na zasadzie, że zanosisz tylko dowód rejestracyjny, kładziesz 100zł lub flaszkę i tyle. Motocyklem bym się nie wybierał bo stacja może mieć tylko przez to problemy.
Protas
PostWysłany: Śro 21:46, 05 Lut 2014    Temat postu:

nie widze w tym nic z "wiochy" czy z "dziadostwa". Maszyna jest zrobiona po ludzku, ale nie kupie supermoto kół specjalnie na przegląd, nie bede robic specjalnie calego oswietlenia w SX-ie gdzie nie wiem czy sie orientujesz nie bardzo jest to mozliwe chyba ze na bateryjki, lusterka okej- łatwizna, rejestracja wiadomo - zaraz spadnie, dobrze wiemy gdzie i jak uzytkowane są te motocykle.. Dlatego moje pytanie zostało zadane w ten sposób a nie inny. (Patrz posty wyżej)
Ale mimo wszystko, dziękuje za wskazówki:)
Bostorn
PostWysłany: Śro 21:35, 05 Lut 2014    Temat postu:

zrób maszynę po ludzku, i jedź na przegląd, nie rób dziadostwa, lusterko pikuś, oświetlenie musi być sprawne, klaksonu nie musi byc, lusterka, zależy jaka stacja itp, ale oświetlenie musi być w pełni sprawne, to samo rejestracja zamontowana

nawet najbardziej wyluzowane stacje diagnostyki bez tych podstaw nawet nie powiedzą Tobie dzień dobry

nie rób wiochy i dziadostwa.
Protas
PostWysłany: Śro 20:09, 05 Lut 2014    Temat postu:

lampe mam wlasnej roboty przód, tył mi odpadł, brak lusterek, rejestracja zawsze w plecaku Smile
hacker33
PostWysłany: Śro 19:51, 05 Lut 2014    Temat postu:

Masz typowego SX-a?
Plastron, brak lamp, lusterek, kierunków, zamontowanej rejestracji itd?
Protas
PostWysłany: Śro 19:34, 05 Lut 2014    Temat postu:

liczyłem na priv Very Happy
wójo
PostWysłany: Śro 19:23, 05 Lut 2014    Temat postu:

na pewno ktos ci napisze na jakiej stacji przymrużają oko podczas przeglądu Very Happy to jak wydanie wyroku na diagnoste...
Protas
PostWysłany: Śro 18:37, 05 Lut 2014    Temat postu:

Witam, chciałbym odświeżyć trochę temat, gdyż mam crossa ktm-a SX-a ale kupilem do niego rame od EXC juz jest przelozona i moto ogolnie jest teraz zarejestrowane, ale problem polega na tym, ze skonczył mi sie przegląd ( przegląd był juz wczesniej robiony w polsce ) czy orientuje sie ktos gdzie w okolicach poznania zrobie przegląd bez wielkiego przystosowywania motocykla pod typowego szosowca ?
hacker33
PostWysłany: Nie 14:44, 04 Sie 2013    Temat postu:

Za pytanie typu "jak zarejestrować crossa" powinny być bany.

Lecha1koks wpisz sobie w gogle albo nawet tutaj jak zarejestrować crossa i poczytaj.
Zadajesz chyba najczęściej zadawane pytanie odnośnie motocykla na dużych kołach.
Ile można odpowiadać na ciągle na to samo.
SX-a nie zarejestrujesz. Musisz kupić ramę już zarejestrowaną i tyle.
Lecha1koks
PostWysłany: Nie 14:34, 04 Sie 2013    Temat postu:

No tu masz może racje jest sporo rzeczy do zrobienia ale zaczynajac od paierów jakie sa potrzebne bo tak naprawde to mam na niego tylko fakture jak kupowalem od poprzedniego wlaściciela.Więc sie pytam co jest dokładnie potrzebne.Bo szczerze wątpie że z tym co mam na niego dokumentami to bedzie bardzo ciężko go zarejstrować.A jak nie da rady to trudno.Polatam jeszcze z pare latek i przesiade sie na coś nowszego i już zarejstrowanego.Smile
henio12323
PostWysłany: Nie 14:20, 04 Sie 2013    Temat postu:

szczerze, moim zdaniem rejestrowanie SXa nie ma zadnego sensu. to lepiej kupic rame od EXC i ją przełożyć. zeby miec przegląd musisz spełnic warunki i tutaj przy tym pierwszym badaniu musisz mieć 100% gotowe moto, wiec cała elektryka musi byc na perfekt, opony musza byc homologowane, wydech odpowiednio cichy itp itd. wsadzając rame do EXC masz 10X mniej roboty, wszystko załatwiasz w kilka dni, a koszta moze nawet i niższe wyjdą.
Lecha1koks
PostWysłany: Nie 12:32, 04 Sie 2013    Temat postu:

A tak przyłącze sie do tematu.Jakie dokładnie dokumenty są potrzebne do rejstracji?Bo powiem wam że nie mam bladego pojęcia jak sie do tego zabrać.Wiem że homologacja i wogle ale od czego zacząć z próba rejstracji.Mam sx 2009 i ciężko będzie to zrobić ale chyba podejmę próbę bo mam dość uciekania na każdej asfaltowej drodze.:)Nie powiem wesoło jest ale czasem muszę podlecieć gdzieś parę km po mieście i jest lipa bo albo szybko ale uciekaniem się kończy:)
szakul123
PostWysłany: Nie 11:22, 04 Sie 2013    Temat postu:

to jest obojętne jak masz kierunki ledowe to kupujesz pod ledowy jak nie kupujesz zwykły (najlepiej elektroniczny) 3 wejście to zazwyczaj masa (przynajmniej ja tak miałem w swoim przerywaczu pod ledy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group