Autor Wiadomość
Tomek13241324
PostWysłany: Czw 15:27, 25 Lip 2013    Temat postu:

Ja teraz zlapalem klapcia i kolo do centrowania oddalem ale mam zrobione jakies 2 baki 5 mth i juz sie nie grzeje nawet zabardzo ;p tez juz go wkrecam troche bardziej i nie przeciągam i jest ok ,tak jak mowisz coraz dluzsze jazdy mniej postoi i będzie ok ;] ja tulejke wysyłąłem z motozony wrocław tam polecili mi kogos od siebie (nie powiem ci gdzie wysylali zeby niesciemniac ,przypomne sobie to napisze ;D ) cena jak u woryny ,a tuleja z twardszego zeliwa z tego co mówili ;]
makperson
PostWysłany: Czw 12:51, 25 Lip 2013    Temat postu:

z ciekawości gdzie robiłeś tuleje ?Very Happy bo jak sobie przypomne moją sete na tulei to docierałem ją w lato upały po 30 stopni i jeździłem praktycznie normalnie starałem sie nie przeciągac na biegu i robic częste postoje, stopniowo coraz dłużej jeździłem aż po 3-4 bakach już piec cały czas i dłuugie jeżdżenie i szczerze aż się dziwiłem że tuleja a przy 30 stopniach i darciu na piaskowni praktycznie w miejscu na piecu non stop ani razu mi sie nie zagrzał tym bardziej nie przytarł więc problem może byc w źle wykonanej tulei/ złym spasowaniu Smile
Tomek13241324
PostWysłany: Pon 21:40, 22 Lip 2013    Temat postu:

Juz wielkie oburzenie ,napisałem chyba ze dojezdzaismy na spotkanie a po remoncie chcialem obczaic poprostu z ciekawosci v-max bo przed remontem w terenie nawet czasami na v-maxie wiec niebylem z niego zadowolony ,i nie "pałowałem na prostej" tylko wyczerpalem wszystkie przełozenia i odpuscilem ..a przyłapał jak juz mial zamknieta przepustnice jakis czas
Full cross to dlamnie dobry wybór ,bo ze znajomymi fakt ,wypadne czasen na jakies enduro ,ale od 15 zaczynam treningi na torze i na nast rok wyrabiam licencje zawodnika ;]
KNKS
PostWysłany: Pon 17:23, 22 Lip 2013    Temat postu:

Dokładnie. Nie wiem czym kierujecie się przy wyborze motocykla. Jak lubicie cisnąć na prostych to polecam EXC500.
A potem jest gderanie że awaryjne, że się sypie... Jak się nie przestrzga podstawowego BHP to tak jest...
barek253
PostWysłany: Pon 15:12, 22 Lip 2013    Temat postu:

Do czego wy kupujecie te maszyny? Tym się nie ciśnie na maksa po prostej ludzie no...
Kupcie sobie streety i jeździjcie...

Na tulei się nie dziw że się tak dzieje jest gorąco i jak pałujesz na prostej jeszcze na zimnym silniku to wiadomo że spuchnie.
Asteros2012
PostWysłany: Pon 8:29, 22 Lip 2013    Temat postu:

Moją dobitą setka jechałem 115 na drodze przy przełożeniach 13/52 i potem też 12/48 co ciekawe 250 2t przy 14/48 lecę 120 choć to chyba wina dyszy
henio12323
PostWysłany: Pon 8:08, 22 Lip 2013    Temat postu:

no niestety takie uroki tulei. co do prędkosci wątpie zeby tyle wycisnął. to że sie tobie zdawało że leciałes tyle to nie znaczy że taką prędkosc miałeś Razz takie bzyki koło stówki wyciskają. zalezy jeszcze wszystko od przełożen.
Tomek13241324
PostWysłany: Nie 23:06, 21 Lip 2013    Temat postu:

Sory ze 2 naraz ,ale docierałem i docieram do na różnych partiach obrotowych ,raczej jest gorąco a tłok był chyba ciasno spasowany skoro sie przypiekł ,+dochodzi fakt ze sie przypiekł i został neico papierkiem podtarty jak i cyllinder .mieszanke lalem 30 na litr = do calosci na oko troszke wiecej oleju mam juz 3,5 mth ,niecale 2 baki , wczasie przytarcia mial kolo 2,5 mth .Dodam jeszcze ze chodzi jak zegarem poali zimny cieply od kopniaka niestuka nie puka az sie żyć chce haha ;D naprawde traktuje go jak czlonka rodziny i bardzo sie doneigo przywiozałem ,ale denerwuje mnie fakt ze niemoge sie wyszaleć na spokojnie bez rozmyslania i hamowania sie umysłowo ;p
Tomek13241324
PostWysłany: Nie 23:02, 21 Lip 2013    Temat postu:

Myslalem ze juz sie trochu znamy z tego forum ,pełno pisałem o remoncie mojej SETKI ;]
henio12323
PostWysłany: Nie 22:26, 21 Lip 2013    Temat postu:

takie jak pisałem -obciązenie spasowanie czy nawet pogoda to są czynniki które mają wpływ na docieranie jak i samo zuzycie. mogło i tak być jak piszesz. nie napisałes jaka to pojemność
Tomek13241324
PostWysłany: Nie 22:23, 21 Lip 2013    Temat postu:

piszesz czynniki -jakie ;D niejestem jasnowidzem bez obrazy ;] bo niewiem naco zwracać uwagę ,i wiem tez chyba dlaczego spuchł .. jak go rozpedzilem do tej zarobistej predkosci ;D (popiszcie ile wg was moze taki sx wyciagnac na moje oko lekkko 120 .. ;D ) to chcialem zwolnic juz zeby neikatowac i przyłapał chwile po zamknieciu przepustnicy ,czyli brak smarowania +duze obroty ;p
henio12323
PostWysłany: Nie 21:40, 21 Lip 2013    Temat postu:

jak jest odpowiednie spasowanie, smarowanie i obciązenie. po 2 bakach możesz już na tyle dotrzeć moto że sie wszystko spasuje, ułozy uszczelni ale z takim luzem by w przypadku zwiekszenia objętosci przez temp nic sie nie zacznie zacierac. ale jak czynniki są nieodpowiednie mozesz wyjeździc 5 baków i mieć nadal nie dotarte moto na tyle by palnikować w upalny dzień.
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 21:07, 21 Lip 2013    Temat postu:

I tak i nie Razz.
Kupując robiąc tuleje wiedziałeś co robisz, czyli powiedzcmy na dworze będzie upał, ty staniesz w jakimś błotku na chwilkę i dasz mu w pizdę to tłok może spopuchnąć i tak bo nie bedzie miał chłodzenia i ciepła jak odprowadzić.
Tomek13241324
PostWysłany: Nie 13:29, 21 Lip 2013    Temat postu:

No ale kiedys dajmy nato za jakies 2 baki docierania dodatkowe będe mu mógł odkrecac ze spokojna głową ? czy juz tak zawsze będzie -,-
henio12323
PostWysłany: Nie 8:55, 21 Lip 2013    Temat postu:

jak pisałem wyżej - nie ma dla tuleji jakiegos okreslonego czasu bo to zalezy od wielu czynników. na wyczucie trzeba jeździc - ot uroki oszczędzania Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group