Autor Wiadomość
Asteros2012
PostWysłany: Wto 8:59, 23 Lip 2013    Temat postu:

Sam polecam kupować nowy cylinder jak ktoś ma starsze moto lub często remontowane. U mnie mam wrażenie że gwinty są gumowe a był remontowany prawdopodobnie 2-3razy w 125 też było słabo co chwila jeden z gwintów zerwany. Może to zależy gdzie go odnawiali ale moje wrażenie jest takie jak napisałem wyżej.
Six days
PostWysłany: Wto 1:18, 23 Lip 2013    Temat postu:

Już pisałem o tym ... 100 mth średnio i nie ma co przeciągać . Taniej kupić w KTM-ie zestaw za 550 niż cylinder , przy takim serwisie Krywult mówi że cztery tłoki cylinder wytrzyma , potem komplet cylinder, wał , i masz nowy motorek Smile
Asteros2012
PostWysłany: Nie 21:55, 21 Lip 2013    Temat postu:

Tak jak wyżej pisze, ciężko określić i lepiej kontrolować to co jakiś czas. Ja przejechałem na asfalcie 4tys km i tłok dał by jeszcze rade ale korba przejechała 2 tłoki i nie bd ryzykował. Dbaj o filtr powietrza a na pewno się opłaci.
henio12323
PostWysłany: Nie 21:42, 21 Lip 2013    Temat postu:

wszystko zależy od jazdy, warunków w jakich sie jeździ. co innego pyrkanie po lesie płaskim, a co innego jak np ktoś mieszka w górach i ciągle ma wieksze obciążenia dla maszyny. najlepsza opcja to okresowo zdjąc cylinder i dać do pomiarów. uszczelka kosztuje grosze, pomiar jak ma sie znajomosci też a wiesz czy juz zmieniac czy mozna jeszcze polatać. w tak duzych moto praktycznie nei czuc spadku mocy jak jest w stanie przechodzonym mocno...
kauboy
PostWysłany: Nie 21:30, 21 Lip 2013    Temat postu: co ile mth wymiana tlok 250 2t

siemka chlopaki co ile motogodzin zmieniacie tlok w 250 2t przy enduro amatorskiej jezdzie ? tlok wossner a olej to ipone. Powiedzcie cos bo nie mam kogo sie dobrze poradzic a musze cos obliczyc Wink Dzieki z gory za odp! Embarassed Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group