Autor Wiadomość
czlowiekwidmo
PostWysłany: Wto 20:57, 06 Sie 2013    Temat postu:

tez mam fmf puszke i chodzi mega głośno strzela ogniem i takie tam ale mocny na maxa znajomek na taki same moto na serynym tłumiku to czuc różnice seryjny tłumik kastruje sprzeta .
Kudłady
PostWysłany: Nie 0:54, 28 Lip 2013    Temat postu:

generalnie widze u siebie ze np róznice temp. rzędu 10 stopni(czyli np 15 i 25) i jest bardzo duza roznica w pracy silnika. kiedy przy 15 wszystko jest ok to przy 25 strzela w tłumik, prycha i trzyma przez chwile wysokie obroty. pomaga przy tym akcesoryjna sruba do ustawienia mieszanki biegu jałowego. 5 min jazdy zeby sie rozgrzał, szybkie ustwaienia gaznika i pióro. co sie nauczysz metodą prob i błędow to twoje...
Fryzjerov80
PostWysłany: Sob 22:20, 27 Lip 2013    Temat postu:

masz racje nie jest duzo roboty to poprubuje i zobacze jak maszyna bedzie sie zachowywala pozdrawiam Smile
henio12323
PostWysłany: Pią 22:02, 26 Lip 2013    Temat postu:

ciezko powiedziec, tutaj tez jeden powie tak ktoś inny inaczej. jak robisz cos niestandardowego, to musisz liczy sie z tym że nikt nie powie ci konkretnie co i jak robić. regulacje gaźnika to jedna z najtrudniejszych rzeczy przy serwisowaniu motocykla. poskladać tak aby jeździł, lepiej czy troche gorzej może w zasadzie każdy z kilkoma kluczami. ale perfekcyjnie dostroić gaźnik - tutaj juz tak łatwo nie jest. trzeba w tym troche posiedziec i po prostu przerobić X maszyn żeby mieć technike. próbuj na jednym ustawieniu jak bedzie źle to przestawisz. przestawienie iglicy to kilkanascie minut roboty tylko
Kateem
PostWysłany: Pią 17:33, 26 Lip 2013    Temat postu:

Podepne sie pod temat zeby nie zakładać nowego, mam sx 520, gaznik od sx i przelotowy tlumik. Iglica jest ustawiona na 4 ząbku od góry. Zmieniłem układ wydechowy ( rura, flansza i wydech) na ten nowszy od exc z jedna rurą. W instrukcji, jak dobrze pamiętam jest napisane że iglica standardowo w moim modelu ma być na trzecim a w exc na 2 rowku. Zacząć dostrajać gaznik z iglica na 2 zważywszy na wydech czy na 3 ?
Kudłady
PostWysłany: Pią 17:08, 26 Lip 2013    Temat postu:

tak temp. powietrza ma duzy wpływ na to czy strzela w tłumol. dlatego co wyjazd trzeba poprawiac skład mieszaki BJ.
henio12323
PostWysłany: Pią 16:55, 26 Lip 2013    Temat postu:

nie ma czegos takiego jak fabryczne nastawy... po to są to nastawy że mozna je nastawiać. i nie zalezy tylko od wydechu ale chociazby od pogody na dworze. kombinuj, dostaje za duzo ? sprawdź ile sekund masz dotrysk paliwa, dławi sie jak dodasz gwałtownie gazu ?
Fryzjerov80
PostWysłany: Pią 15:04, 26 Lip 2013    Temat postu:

strzały strzałami ale kopci na czarno czyli nie dopala paliwa i to jest lipa Razz
seba9003
PostWysłany: Pią 13:06, 26 Lip 2013    Temat postu:

u mine kombinowalem z gaźnikiem , ale dalej sadzi ogniemi istrzela chyba tak już musi być Very Happy u kumpla taka sama sytuacja
Fryzjerov80
PostWysłany: Pią 11:56, 26 Lip 2013    Temat postu: Ustawienia gaźnika pod kpl wydech akrapovica

Czy ktoś wie jakie ustawienia zastosować pod wydech akrapovica??
Ustawiałem na standardowe ale dalej "pierdzi strasznie" i nie dopala benzyny:/

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group