Autor Wiadomość
grzesiek3210
PostWysłany: Pon 17:56, 03 Maj 2010    Temat postu:

na forum motoX to samo powiedzieli mi koledzy. Także poczułem ulgęSmile Wielkie dzięki.
kavka450sx
PostWysłany: Pon 13:39, 03 Maj 2010    Temat postu:

Witam.
Kolego co do tego brzęczenia ja mam to samo, 450sx 05r. Identycznie pracuje więc się nie przejmuj, to jest normalka w tych modelach...POZDO
grzesiek3210
PostWysłany: Pon 9:43, 03 Maj 2010    Temat postu:

No to już mi ulżyłoVery Happy Wielkie dzięki za pomoc!
KristofSX
PostWysłany: Nie 19:47, 02 Maj 2010    Temat postu:

słuchałem - chodzi bez zarzutu, klekocze tak jak powinien,więc się nie przejmuj

Pozdro!
grzesiek3210
PostWysłany: Sob 17:08, 01 Maj 2010    Temat postu:

No teraz się udało zalogować....sorry za offtopy ale miałem problem z firefoxem.
Gość
PostWysłany: Sob 17:06, 01 Maj 2010    Temat postu:

Już się ponownie zarejestrowałem....pisałem jako gość z nicku KTMsx450 nie pamiętałem jak się zalogowałem:) na YT wstawiłem filmik ale nie mogę wkleić jeszcze linku bo jestem świeżakiem:D
Film ma tytuł:
KTM SX 450 engine sound... this is good or bad sound?
ktmSX450
PostWysłany: Pią 22:15, 30 Kwi 2010    Temat postu:

W takim razie poszukam kogoś kto ma porównanie i niech posłucha czy to naturalny dźwięk KTMa Smile Oleju nie bierze,dymić nie dymi, pali ok także jestem dobrej myśli.
KristofSX
PostWysłany: Pon 13:07, 26 Kwi 2010    Temat postu:

hej. jak założysz nowy łańcuch to masz 5 zębów na napinaczu, podobno można jeździć nawet na jednym, ale ja wymieniam przy 2 zębach. co do odgłosu silnika, mój też się tłucze dosyć głośno, a miałem porobione wszystko (tłok wymieniony 20mth temu razem z łożyskami) więc się się nie przejmuje.
pozdro!
ktmSX450
PostWysłany: Pon 9:21, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Witam! Mam ten sam problem. Coś mi brzęczało więc postanowiłem wymienić łańcuch rozrządu (kupiłem oryginał) oddałem do warsztatu przy okazji powiedzieli mi żeby wymienić łożyska ma wałku rozrządu(tak profilaktycznie). Napinacz od rozrządu miał jeszcze 3 ząbki na regulacji także nie wiem czy to było jeszcze w normie czy nie. Po wymianie łańcucha i łożysk hałas się nasilił. Na wolnych obrotach cisza po lekkim dodaniu gazu i trzymaniu na obrotach słychać jakby się coś rozkręcało. Słychać takie brzęczenie jakby luźne podkładki na niedokręconej śrubie Wink .Łożyska miałem wymienione na jakieś z luzem C3 a nie na oryginalne. Czy to może być wina? Czy tak może odzywać się tłok lub korba?
KristofSX
PostWysłany: Śro 16:52, 27 Sty 2010    Temat postu:

c-12 jest spoko, jest dosyć miękka i świetna na podjazdy, ale dosyć szybko się zaokrągla, ja ostatnio miałem MAXXISa - nie pamiętam oznaczenia, ale naprawdę długo mi posłużyła jak na mój styl jazdy , cena podobna do mitasa,


Pozdro
L0rdGrax
PostWysłany: Śro 12:53, 27 Sty 2010    Temat postu:

W takim razie to łożysko musiało mieć spory luz, bo u siebie też miałem luzy, ale takie rzeczy się nie działy.
Osobiście wbrew różnym opiniom na tył zakładam mitasa C-12 i sobie chwale. Na przód można założyć coś lepszego, ale na tył nie widzę sensu. Bo czy to guma za 150 czy za 350 to jak Ci odbije zjeździsz ją momentalnie.
Malolat 525sx
PostWysłany: Wto 22:50, 26 Sty 2010    Temat postu:

odebrałem dzisiaj ktm od mechanika i wszystko jest oki Łożyska pomogły silniczek pracuje jak zegarek teraz tylko oczekiwania na otwarcie sezonu tylko nie wiem jaka gumę teraz kupić na nasze tereny
KristofSX
PostWysłany: Pon 22:46, 25 Sty 2010    Temat postu:

łożysko na górnym wałku ma fabryczny luz, ale dobrze że wymieniłeś bo to może być przyczyną, daj znać co dalej, będziemy dumać Smile pozdro
Malolat 525sx
PostWysłany: Pon 20:40, 25 Sty 2010    Temat postu:

zawory ustawił i dalej jest to samo dzisiaj wyciągną wałek i stwierdził ze jedno łożysko ma luzy kopiłem łożyska i zobaczymy co dalej będzie z tym a chodziło mi o ta glowiczke z zaworami
L0rdGrax
PostWysłany: Pon 20:32, 25 Sty 2010    Temat postu:

Po pierwsze to luz był za duży, czyli były za mało skręcone. Zresztą dziwne, że Ci nawet chodził na takich luzach. Po drugie głowicy nie trzeba ściągać, przecież wałek jest na wierzchu. Zresztą nie sądze, żeby to były łożyska. Zacznij od podstaw tzn. ustaw luzy zaworowe i sprawdź łańcuszek rozrządu.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group