Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 18:40, 19 Maj 2014    Temat postu:

Panowie, proszę o pomoc. Szukam jakiegoś sensownego serwisu KTM'a w Lubuskim lub wielkopolskim. Chciałbym porządnie przejrzeć silnik. Znacie kogoś kto ogarnia temat?
elspasoo
PostWysłany: Pią 6:45, 02 Sie 2013    Temat postu:

Henio złośliwcze Razz Google mam takie samo, widziałem ta stronkę i jak pewnie zauważyłeś w lubuskim nie ma nic. A bardziej chodziło mi o warsztat specjalizujący się w KTM, lub kogoś kto to ogarnia bo chciałbym aby rzucił okiem na mój sprzęt.......znaczy quada Laughing Jak trafnie koledzy stwierdzili , u Auner'a uszczelki tańsze niż na allekibel.
Ponieważ , nie dawało mi spokój umiejscowienie owej śruby blokującej wał, postanowiłem użyć mojego zmysłu wzroku i wpełzłem pod gadzinę....juz wiem. Przy okazji nabiłem na nowo wełną wydech FNF'a.
henio12323
PostWysłany: Czw 22:45, 01 Sie 2013    Temat postu:

dokładnie, czasem w necie przepłacasz, a google masz chyba inne niż ja ;D http://www.ktm.com/pl/dealerzyi-serwis/znajdz-dealera.html 2 sekundy szukania bliskiego serwisu...

co do uszczelek -- są zrobione z materiału, a materiał zalezy od firmy. skład ci nie powiem bo i tak ma kilkanascie składników. materiał cos jak krygielit czy jak to sie tam pisze. nie jest to papier czysty.
Poramańcz
PostWysłany: Czw 13:25, 01 Sie 2013    Temat postu:

Często oryginalne części z salonu KTM są tańsze niż na allegro. Przykład: łańcuch rozrządu, niektóre plastiki itp.
Pytanie o ofertę nic nie kosztuje i warto to zrobić.
elspasoo
PostWysłany: Czw 12:14, 01 Sie 2013    Temat postu:

Dzięki za odzew. Poświęciłem kilka godzin i czytałem powyższe wątki. Trochę inaczej zabudowany jest ten silnik u mnie , a zdjęcia na forum dla mnie nie są jednoznaczne , dlatego takie pytanie o konkretne umiejscowienie otworu. Używałem silnika google do wyszukiwania ( nie znam lepszego sposobu) na tym forum i niestety niewiele znalazłem na temat uszczelek ,które moga być z gumy, papieru, stalowe, korek itd. U mnie zaklejone są silikonem i ciekną. Musze sporo rozebrać aby się do nich dobrać i przy okazji zrobić bieżąca obługę, nie chciał bym tego robić na kilka podejść. Pytanie może banalne dla kogoś kto kiedyś miał moto. Inaczej wygląda sprawa gdy ma się je pierwszy raz i do tego jest się dokładnym Wink Co do samej dostępności części, to nie podejrzewam ,że KTM jest producentem własnych części i materiałów. Głównie chodziło mi o namiary na części OE i OEM, ich producentów itd, aby u dealerów KTM nie płacić za coś 3 razy więcej.
Znacie może jakiś kompetentny serwis/sklep KTM w lubuskim?
henio12323
PostWysłany: Czw 10:36, 01 Sie 2013    Temat postu:

1) może masz za niskie obroty i słychać jak sie autodekompresator załącza, czasami jak np prowadze odpalone moto, to łapie tak niskie obroty że też to słychać, opcja to podkręcic niskie obroty. chyba że są ok, to w takim razie albo porada do jasnowidza ;d albo rozbiórka silnika i diagnoza
2) uszczelki są, jaka - normalna Very Happy nie rozumiem pytania Razz idziesz do serwisu mówisz że chcesz uszczelki i ci dają. silikon tez moze byc ok, ale bez sensu składac na niego, bo i tak tam sie dosyc często zagląda potem skrobanie sylikonu, uwazac zeby nic nie wpadło itp bez sensu
3) kupuj z jednego serwisu to bedą ci leciały coraz lepsze zniżki, czasami są wyprzedaże, czasem u jednego kogos kupisz tłok za 700 a u drugiego ledwo za 800 zł. jak masz namiary na aunera to zamawiaj u niego. ja mam np blisko serwis NMR oczywiscie ASO ktma i tam zamawiam sobie wszystko.
4) nie możemy ;D bo takic htematów jest pełno, wystarczy wejsc w dział serwis to masz nawet przyklejony temat jak ustawiac zawory w 525. bez sensu sie powtarzac Very Happy
elspasoo
PostWysłany: Czw 9:43, 01 Sie 2013    Temat postu: Mój ATV Polaris Outlaw z silnikiem KTM 525 '08 - klika spraw

Witam serdzenie zacne grono.
Od niedawna posiadam powyższy sprzęt ,generalnie jestem bardzo zadowolony Twisted Evil Jednak w maiarę użytkowania, zwróciło moja uwage kilka spraw i jeśli to możliwe , prosze o pomoc.

1 - Sporadycznie i tylko po ponownym odpaleniu na rozgrzanym silniku słychac głośne metaliczne pukanie, które ustaje natychmiast po delikatnym przygazowaniu.

2. Cieknie z pod pokryw zaworowych - czym są uszczelniane: uszczelka (jesli tak to jaka) , silikon a może jedno i drugie?

3. Gdzie najlepiej zamawiać cześci w dobrych cenach. Mam jedynie kontak t do Auner'a , możecie polecić jakieś dobre/tanie sklepy?

4. Czeka mnie pierwsza regulacja zaworów (wszystko pracuje jak należy - quad odpala po 2 tyg podstoju od tzw "strzała) Czy możecie pokazać nowicjuszowi gdzie jest otwór na śrubę , którą mogę zablokować wałek w GMP?

Z góry wielgachne dzięki!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group