Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:01, 04 Lip 2020 Temat postu: |
|
jak jest problem z wysprzeglikiem to bym kupił nowy. a pompe jaka masz ? który rok 690 ? moze ona tez przepuszcza i trzeba do niej zajrzeć. |
|
|
piootr2 |
Wysłany: Sob 18:02, 04 Lip 2020 Temat postu: |
|
Podepne sie pod temat bo mam to samo tylko ze w ktm 690 enduro, sprzeglo magura mineral oil
Ostatnio wyjechalem i misialem pchac 5km do chaty ,sprzeglo zaczelo robic sie miekkie az w koncu brak sprzegla.
Wymuenilem oring na wysprzegliku dalem 23.53x1,78 80 vitona taki brazowy zalalem magura blood odpowietrzony ,sprzeglo chodzilo ladnie z oporem klamka,po paru dniach jazda probna i po nagrzaniu i okolo 10-20km klamka czasami miala yroche wiekszy luz i lzej chodzila potem znowu normalnie,dobra rozebralem jeszcze raz, wymienilem ten oring na taki jak w serwisowce czyli 23,52x1,78 70NBR tamtem moze za sztywny byl ale efekt koncowy dzisiaj taki sam po nagrzaniu.Wydaje mi sie ze po 50km ubylo minimalnie ale nie jestem pewien ,chyba sie przejade jeszcze raz i bedzie wiadomo.Pizostaje jedynie zalozyc nadwymiar 2,0x23 i jak będzie to samo to nowy wysprzeglik (oberon akcesoryjny albo ory) lub zalozyc zestaw regeneracyjny na klamce albo jakas na hsmulcowy plyn.w zezszlym sezonie byl wymieniany plyn przy okazji wymiany dzwigienki ale na jaki nie wiem pewnie iphone.jakies sugestie ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 10:08, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
dostaniesz reperaturkę - tłoczek z oringami, tylko sprawdź jaką masz średnicę bo są 9mm i 11mm o ile dobrze pamiętam. koszt ok 150plna |
|
|
Kateem |
Wysłany: Wto 21:00, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
Witam, wpadłem na pomysł żeby może uszczelnić pompę sprzęgła sylikonem tzn gumkę przy klamce i to miejsce gdzie przewód wychodzi z pompy, okazało się po tym że klamka działa dłużej poprawnie, a gdy już przestaje działać to wystarczy poruszać klamką kilka razy i działa. myślę że to uszczelniacze jakieś na pompie. Dostanę jakiś zestaw oddzielnie czy muszę całą pompę wymienić ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 17:46, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
odpowiedz na pytanie które ci zadałem... |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Sob 17:26, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
Też miałem taki problem, wlewałem wtedy do pompy inny niż LHM płyn i jak sie motur zagrzał to czasami ślizgało, polecam płyn do sprzęgła LHM |
|
|
Kateem |
Wysłany: Pią 23:23, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
Wymieniłem odpowietrznik, odpowietrzyłem, nadal to samo, kupiłem Ktma z uszkodzonym oringiem i dobralem go w zwykłym samochodowym sklepie. Spróbuje założyć jakiś inny oring ale wydaje mi sie, że gdyby to była jego wina to przecież olej dostawał by sie do środka i ubywało by go. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 17:26, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
zdejmij wysprzeglik i zobacz czy za nim widoczne łozysko ma osłonke przeciwpyłową |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 14:44, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
Sprawdź jeszcze szczelność samego odpowietrznika na wysprzęgliku.
Powszechna również usterka. |
|
|
mentor |
Wysłany: Sob 10:49, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
U mnie odpowietrzanie nic nie dało mimo że lałem magura blood. Wina to ten oring. Ale każdej metody możesz spróbować. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 9:27, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
Miałem tak samo. Pojechałem w miasto i nagle zero sprzęgła jakbym płynu nie miał. Odpowietrzanie pomagało na kolejne pol h. Puszczał mi oring na wysprzęgliku i gdy się ruszał góra dół to zostawało trochę oleju. Odpowietrz układ jak dalej bd to samo to sprawdzaj uszczelniacze w pompie i wysprzęgliku. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 9:24, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
miałem tak samo - zmieniłem płyn i hula |
|
|
czlowiekwidmo |
Wysłany: Sob 9:00, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
odpowietrzyć |
|
|
mentor |
Wysłany: Sob 7:44, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
Miałem tak w swoim EXC 520 rocznik 01. Jak motocykl się nagrzał to klamka miękka jak by w ogole nie działało sprzęgło. A wystarczyło zgasić motocykl żeby ostygł na dosłownie chwilę i wszystko wracało do normy ale też na jakiś czas.
Problemem był podobno oring w karterze tam gdzie jest wysprzęglik. |
|
|
madart |
Wysłany: Sob 6:16, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
rocznik i model? |
|
|