Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 21:38, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
zwykla nafka i ozi map + mapy wojskowe topograficzne , minus ze nie wodoodporne. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 17:49, 12 Sie 2013 Temat postu: |
|
zagadaj do uzytkownika wójo, posiada nawigacje garmina chyba, typowo w teren, |
|
|
harwester |
Wysłany: Pon 5:03, 12 Sie 2013 Temat postu: |
|
Dzięki za namiary, a chodzi mi bardziej o taką w teren |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:26, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
chcesz nawigacje bardziej drogową? czy typowo w teren ? |
|
|
babel |
Wysłany: Nie 18:17, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
Odezwij się do Rambo z forum AfricaTwin w temacie nawigacji:
http://gps.tszoda.pl/ |
|
|
harwester |
Wysłany: Nie 11:00, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
Skoro rozwiewają się wątpliwości chciałbym prosić abyście polecili mi zarówno nawigację, jak i sam uchwyt. Chodzi o to by nic tam nie spadło, potłukło się ... no i może jakies mapy polecacie, czy automapa i busola są jedynie dostępne. Rynek trochę wąski. Wiem, że nadleśnictwa mają mapy numeryczne, ale zarówno nadleśnictwa kochają enduro i crossy, to i sam zasięg każdego jest za mały, heh nawet jakby się zdobyło te ichsze mapki
pozdr |
|
|
harwester |
Wysłany: Nie 10:55, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
|
|
babel |
Wysłany: Nie 7:13, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
Jeśli chodzi o wzrost - ja mam 164 - śmigam exc 400 jakoś daję radę . Z tego co wyczytałem w necie wysokość siedziska 930. Wprawdzie mój sporo lżejszy od 690.
Ale mam koleżankę która jest trochę wyższa i śmiga 690 enduro. |
|
|
harwester |
Wysłany: Sob 22:14, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
Wiedza praktyków to wiedza praktyków |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 19:56, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
kupujesz w salonie ? to pogadaj z szefem salonu czy pracownikiem, niech ci wyjaśni co i jak. wypisywać mozna rózne rzeczy, a i tak nigdy wszystkiego sie nie uzupełni. spytaj sie co oni rekomendują, czego uzywają, i tak pewnie bedziesz serwisował na początku w ASO ? |
|
|
harwester |
Wysłany: Sob 19:28, 10 Sie 2013 Temat postu: KTM 690 Enduro R - wzrost, serwis ... |
|
Witam Wszystkich
Z góry przepraszam za dubla mojego postu z innego forum, ale na końcu do Was trafiłem i tu jak widzę jest nie tylko ruch jak na autostradzie off-roudowej, jak i treść na poziomie ...
Jestem zarówno tu jak i off-road nowy.
Za niedługo kupuję 690 Enduro R, będzie obniżana o jakieś 5 cm. Mam 170 zm i 70 kg, siedząc na 690 SMC nie miałem problemów z wsiadaniem, choć wzbudziłem uśmiech właściciela salonu, który mnie trochę zaniepokoił. Enduro R jest o kilka cm wyższy, ale skoro obniżony zostanie o 5 cm ...
Ale skoro to moje marzenie, a już na pewno nie urosnę ...
935 mm ma ten Enduro R bez zmian. Jest ktoś z Was wzrostu 170 cm i na tej wysokości motoru radzi sobie? A jeśli tak, to czy stosuje jakies triki, typu nie wiem: Buty ze skarpetą, dociążenie motoru, ... co można zrobić by nie rezygnować.
Chcę jeździć po szutrach, leśnych drogach i czasami gdzies się przebić oraz szosa.
Druga sprawa.
Specyfikację to ja widzę angielską, ale już co i jak często w tym motorze robić, na jakich płynach śmigać to już nic.
Mozecie pomóc w tej kwestii.
Zaznaczam, że kupuję motor w salonie, więc nie wchodzi w grę zaczęcie od rozrządu dla pewności.
Widzę że są instrukcje użytkownika do niektórych motorów.
Ma ktoś może instrukcję pl do tego LC 4 jeśli nie pod konkretny model co by było chyba bardziej wskazane
Pozdrawiam
harwester |
|
|