Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Czw 21:38, 05 Wrz 2013    Temat postu:

zwykla nafka i ozi map + mapy wojskowe topograficzne , minus ze nie wodoodporne.
henio12323
PostWysłany: Pon 17:49, 12 Sie 2013    Temat postu:

zagadaj do uzytkownika wójo, posiada nawigacje garmina chyba, typowo w teren,
harwester
PostWysłany: Pon 5:03, 12 Sie 2013    Temat postu:

Dzięki za namiary, a chodzi mi bardziej o taką w teren
henio12323
PostWysłany: Nie 20:26, 11 Sie 2013    Temat postu:

chcesz nawigacje bardziej drogową? czy typowo w teren ?
babel
PostWysłany: Nie 18:17, 11 Sie 2013    Temat postu:

Odezwij się do Rambo z forum AfricaTwin w temacie nawigacji:
http://gps.tszoda.pl/
harwester
PostWysłany: Nie 11:00, 11 Sie 2013    Temat postu:

Skoro rozwiewają się wątpliwości chciałbym prosić abyście polecili mi zarówno nawigację, jak i sam uchwyt. Chodzi o to by nic tam nie spadło, potłukło się ... no i może jakies mapy polecacie, czy automapa i busola są jedynie dostępne. Rynek trochę wąski. Wiem, że nadleśnictwa mają mapy numeryczne, ale zarówno nadleśnictwa kochają enduro i crossy, to i sam zasięg każdego jest za mały, heh nawet jakby się zdobyło te ichsze mapki

pozdr
harwester
PostWysłany: Nie 10:55, 11 Sie 2013    Temat postu:

Very Happy
babel
PostWysłany: Nie 7:13, 11 Sie 2013    Temat postu:

Jeśli chodzi o wzrost - ja mam 164 - śmigam exc 400 jakoś daję radę . Z tego co wyczytałem w necie wysokość siedziska 930. Wprawdzie mój sporo lżejszy od 690.
Ale mam koleżankę która jest trochę wyższa i śmiga 690 enduro.
harwester
PostWysłany: Sob 22:14, 10 Sie 2013    Temat postu:

Wiedza praktyków to wiedza praktyków
henio12323
PostWysłany: Sob 19:56, 10 Sie 2013    Temat postu:

kupujesz w salonie ? to pogadaj z szefem salonu czy pracownikiem, niech ci wyjaśni co i jak. wypisywać mozna rózne rzeczy, a i tak nigdy wszystkiego sie nie uzupełni. spytaj sie co oni rekomendują, czego uzywają, i tak pewnie bedziesz serwisował na początku w ASO ?
harwester
PostWysłany: Sob 19:28, 10 Sie 2013    Temat postu: KTM 690 Enduro R - wzrost, serwis ...

Witam Wszystkich

Z góry przepraszam za dubla mojego postu z innego forum, ale na końcu do Was trafiłem i tu jak widzę jest nie tylko ruch jak na autostradzie off-roudowej, jak i treść na poziomie ...

Jestem zarówno tu jak i off-road nowy.



Za niedługo kupuję 690 Enduro R, będzie obniżana o jakieś 5 cm. Mam 170 zm i 70 kg, siedząc na 690 SMC nie miałem problemów z wsiadaniem, choć wzbudziłem uśmiech właściciela salonu, który mnie trochę zaniepokoił. Enduro R jest o kilka cm wyższy, ale skoro obniżony zostanie o 5 cm ...



Ale skoro to moje marzenie, a już na pewno nie urosnę ...





935 mm ma ten Enduro R bez zmian. Jest ktoś z Was wzrostu 170 cm i na tej wysokości motoru radzi sobie? A jeśli tak, to czy stosuje jakies triki, typu nie wiem: Buty ze skarpetą, dociążenie motoru, ... co można zrobić by nie rezygnować.



Chcę jeździć po szutrach, leśnych drogach i czasami gdzies się przebić oraz szosa.



Druga sprawa.



Specyfikację to ja widzę angielską, ale już co i jak często w tym motorze robić, na jakich płynach śmigać to już nic.



Mozecie pomóc w tej kwestii.



Zaznaczam, że kupuję motor w salonie, więc nie wchodzi w grę zaczęcie od rozrządu dla pewności.



Widzę że są instrukcje użytkownika do niektórych motorów.



Ma ktoś może instrukcję pl do tego LC 4 jeśli nie pod konkretny model co by było chyba bardziej wskazane



Pozdrawiam

harwester

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group