Autor Wiadomość
goger
PostWysłany: Pon 17:30, 23 Wrz 2013    Temat postu:

no właśnie jak jest z tyłem w sixdays, jest coś zmienione względem 'normalnego' exc czy ten sam pds wszędzie siedzi?
Rotor
PostWysłany: Wto 18:07, 17 Wrz 2013    Temat postu:

sobek1985 napisał:
w hus 2013 i ktm six days 2013. ja w swoim 14 mam problem z wyregulowaniem tylu.kombinowalem na wszelki sposoby i du*a;/ latam po lesie jak stara kur.. po pokoju Smile


Ten sam miałem problem z tyłem.
Ktm tak już ma,niewielka jest różnica w działaniu po przekręceniu śrubek od oporu do oporu.
Problem jest w zbyt szybkim odbiciu.
Znalazłem na to sposób-rozebrałem go i pozmieniałem setingi (blaszki).
Bawiłem się z tym na kilka razy rozbierając i składając,aż znalazłem złoty środek.Ustawione mam regulacje blisko "-" ze względu na kręgosłup,a nawet na zawodach nigdy du*a mi nie dobiła,a przed ewszystkim nie próbuje mnie wyprzedzić na większych dziurach.
barek253
PostWysłany: Czw 20:36, 05 Wrz 2013    Temat postu:

a jaka jest różnica między przodem 08-11 a 12r bo to juz 2 komory?znaczna?
barek253
PostWysłany: Pon 17:23, 02 Wrz 2013    Temat postu:

tył się jakoś zmienił od któregoś roku?
Asteros2012
PostWysłany: Pon 17:10, 02 Wrz 2013    Temat postu:

słyszałem że są dosyć zagmatwane diagramy jak go ustawiać przy danych problemach ale są z tym spore problemy bo jedno oddziaływuje na drugie itd
sobek1985
PostWysłany: Pon 12:16, 02 Wrz 2013    Temat postu:

w hus 2013 i ktm six days 2013. ja w swoim 14 mam problem z wyregulowaniem tylu.kombinowalem na wszelki sposoby i du*a;/ latam po lesie jak stara kur.. po pokoju Smile
barek253
PostWysłany: Pon 9:23, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Od 2012r było 4cs w husie i 6 daysie czy od 2013?
sobek1985
PostWysłany: Pią 15:15, 30 Sie 2013    Temat postu:

zawias nowka moze ze 2 mth przejechane a cena to nie wiem.zaproponuj.
KristofSX
PostWysłany: Czw 9:23, 29 Sie 2013    Temat postu:

KNKS napisał:
Dobrze wyregulowany, współczesny WP jest, moim zdaniem, na tyle przyzwoity że amator, taki jak ja, raczej nie będzie potrzebował niczego więcej.
Niemniej jednak zawieszenie 4CS nie jest jednak na tyle przełomowe żeby się nim zachwycać.


święta racja
czasem nas gubi pogoń za coraz lepszym osprzętem do naszych moto ,którego pózniej nie wykorzystujemy bo po prostu nie mamy na tyle umiejętnośći.
KNKS
PostWysłany: Czw 8:47, 29 Sie 2013    Temat postu:

Dobrze wyregulowany, współczesny WP jest, moim zdaniem, na tyle przyzwoity że amator, taki jak ja, raczej nie będzie potrzebował niczego więcej.
Niemniej jednak zawieszenie 4CS nie jest jednak na tyle przełomowe żeby się nim zachwycać.
KristofSX
PostWysłany: Czw 6:35, 29 Sie 2013    Temat postu:

tez zależy z czego się przesiądziesz, jak z jakiegoś starszego sprzęta to różnica pewnie kosmos, a tak to faktycznie szału może nie być
KNKS
PostWysłany: Śro 20:59, 28 Sie 2013    Temat postu:

Nie tyle nie ma różnicy, co moim zdaniem lepiej pracuje tradycyjny widelec.. Ale najlepiej będzie jak zainteresowany sam oceni. Jednemu pasuje, drugiemu nie. Subiektywna sprawa.
barek253
PostWysłany: Śro 18:28, 28 Sie 2013    Temat postu:

czyli nie ma tej "dużej różnicy" między 4cs a dwukomorówką?
KNKS
PostWysłany: Śro 10:45, 28 Sie 2013    Temat postu:

Testowałem "czterokomorówkę" i uważam że nie ma szału.
Moim zdaniem nie warto.
Regulacja jest bardzo wygodna, to fakt, ale to chyba jedyna przewaga 4CS nad widelcem standardowym.
KristofSX
PostWysłany: Śro 8:15, 28 Sie 2013    Temat postu:

sobek1985 napisał:
jak ktos chce to 4CS mam nowke na sprzedaz.ja osobiscie na ohlinsah latam i to jest zawias

Ohlins to juz półka zawodnicza
a ile za tego 4CS?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group