Autor |
Wiadomość |
dioda |
Wysłany: Nie 22:03, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | Silniki zaciera z powodu złej regulacji gaźnika a nie z powodu złej mieszanki z olejem.
Co z tego, że zrobisz 1:30 jak źle ustawisz gaźnik, przeciągniesz gnoja i już jest zatarty.
Jak masz naprawdę dobry olej to nie musisz robić 1:30.
Ja na Motulu 810 robiłem 1:50 i poniżej tego było ciężko to przepalić.
Silnik działa jak malina po mimo tego, że latam po asfalcie i najczęściej jadąc przez około 10km na max manecie.
A co do uszczelek to musisz sprawdzić w manualu jaki masz mieć x. Ponieważ jest to dość ważna operacja.
Musisz jeszcze ustawić wysokość samego zaworu wydechowego tak zwane z-dimension |
Mam pytanie, gdy mierze tzw sguish a denko tłoka jest wypukle to wysokość wystawania tłoka mierze przy samej krawędzi tłoka czy od czubka kopuły(od jego samego czubka kładąc na nie np.liniał) bo wtedy tlok bedzie duzo wyzej..,.,.A o co jeszcze chodzi z tym ustawianiem zaworu wydechowego tzw "z-dimension). |
|
|
Lecha1koks |
Wysłany: Nie 17:42, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Wiec tak tłoczek kupiony znaczy pełen zestaw naprawczy cena cos około 23 euro.A pokrywa bedzie spawana albo zamówie nowa raczej nowa pujdzie.Więc może uda sie go w końcu złożyć:)Oby. |
|
|
jachus0 |
Wysłany: Sob 22:35, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Pokrywę możesz seryjną założyć, może uda Ci się gdzieś znaleźć używkę. Jesteś pewny że to tłoczek? Może to wina wysprzęglika. Z tego co wiem to nie da się założyć samych oringów i trzeba kupować pełen zestaw naprawczy. |
|
|
Lecha1koks |
Wysłany: Sob 21:20, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Wiec tak jest totalna dupe:(Mialo byc dzisiaj juz latane ale nie jest.Moto cale poskladane wszystko slicznie tylkk brak sprzegla i cieknie z pod pokrywy sprzegla.Ze sprzeglem taki problem ze tloczek w klamce znaczy cylinderek.A bardziej oringi na nim.Trzeba kupic zestaw naprawczy sprzegla.Przez 2glupie gumki jest kaszan;(A z deklem sperzegla dorabialem uszczelki wstawialem orginaly i dalej lekko cieklo co sie okazalo to popekala pokrywa przy mocowaniu srobek.I teraz dylemat czy spawac to albo wymiana na nowe tylko jest problem bo cena bedzie kosmos.Nie jest to normalna polrywa tylko bodajze jakas tuningowa.Wiec ciekaw jestem ceny.Kupowal ktps juz cos takiego?Mowie moto juz cale gotowe nawet odpalane i powiem ze kompresja jest dosc duza.Bedzie sie fajnie latalo.Tylko teraz kolejne czy caly zestaw naprawczy czy wystarcza same oringi?I jak plyn do sprzegla?Lolam dota 4 taki byl na pokrywie napisany. |
|
|
Lecha1koks |
Wysłany: Wto 20:29, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
W sumie to nie wiem czy działa bo nie odpaliłem moto.Ale jak go złożyłem i wbijam sobie 1 to koło stoi nie kreci się wciskam sprzęgło i tu du*a koło dalej stoi:(Wiec nie wiem co tu jest grane.A tak to czekam na uszczelke do piatku i może go złoże :(oby.A macie może jakies namiary gdzie dostane srube do handbarów?Bo ostatnio kupiłem tylko lipa bo na kierke 22 a u mnie sie poszeża i musze zeslifować uchwyty.A śruby ukreciłem:( |
|
|
Tomek13241324 |
Wysłany: Pon 10:27, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
jak zdjełeś tylko wysprzegik to niejest zapowietrzony układ ,ja jak robiłem remont wysprzeglik odkreciłem i wisiał sobie az silnik wsadziłem i działa normalnie ,tyko jak bloczek jest wyciśnęty to go śrubami dokrecasz zeby sie schował ,pozatym działa ok ;] |
|
|
Lecha1koks |
Wysłany: Sob 22:30, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
Wiec tak.Dzien nie do konca pozytywny wszystko zlozone skrzynia tez dobrze chyba:)Lecz okazalo sie ze nie mam uszczelki pod pokrywe sprzegla.Cholera zapomnialem sprawdzic komplet uszczelek ktore zamowilem szlak by to trafil:(A mialem nadzieje juz go zlozyc.A jeszcze jedne wyciagalem silnik i teraz niecwiem jak tam sprawa sprzegla wyglada bo tak jak by bylo zapowietrzone:(?Mozliwe to?Jesli tak to niech ktos podrzuci jak sie do tego zabrac.I jak to sprawdzic czy to faktucznie zapowietrzone.A tak to chyba dobrze poskladalem tylko nie wiadomo do konca jak nie zloze i nie odpale:(Wiec prace zawieszam do nastepne weekendu:( |
|
|
maciek |
Wysłany: Sob 19:08, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
Każdy robi jak chce a potem uczy sie na błędach więc wasza sprawa kto jak robi ja mam swoje zdanie i motorek mi chasa bez problemów |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 8:21, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
Silniki zaciera z powodu złej regulacji gaźnika a nie z powodu złej mieszanki z olejem.
Co z tego, że zrobisz 1:30 jak źle ustawisz gaźnik, przeciągniesz gnoja i już jest zatarty.
Jak masz naprawdę dobry olej to nie musisz robić 1:30.
Ja na Motulu 810 robiłem 1:50 i poniżej tego było ciężko to przepalić.
Silnik działa jak malina po mimo tego, że latam po asfalcie i najczęściej jadąc przez około 10km na max manecie.
A co do uszczelek to musisz sprawdzić w manualu jaki masz mieć x. Ponieważ jest to dość ważna operacja.
Musisz jeszcze ustawić wysokość samego zaworu wydechowego tak zwane z-dimension |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 5:57, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
A co wam daje większa ilość oleju przy docieraniu? Wcale nie robi się takich mieszanek tylko normalną najodpowiedniejszą czyli 1:40.
Poza tym masz nicasil a tego się praktycznie nie dociera.
Odpalisz motor pół baku nie pałuj na maksa i tyle.
Co do uszczelek wkłądasz najciensza delikatnie łapiesz srubami i sprawdzasz czy tłok jest równo ze ścianką u góry cylindra.
Nie może być dużo wyżej to wiadomo.
X ma byc najlepiej 0.
Możesz dać ciut grubszą to delikatnie go odprężysz lub na odwrót cieńszą i doprężysz.
Na sucho sprawdź też czy dobrze złożyłeś skrzynię.
Wkładając już tłok w cylinder przesmaruj powierzchnię olejem tym z którym będzie mieszanka to samo zrób ze sworzniem, łożyskiem korby i lekko tez możesz przesmarować elementy zaworu wydechowego.
Pamiętaj o dokręceniu głowicy na krzyż i do tego z odpowiednim momentem.
Filtr oczywiście jak i airbox muszą być czyściutkie. |
|
|
ktmpower86 |
Wysłany: Sob 0:38, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
Przy docieraniu 100 ml oleju ale na 3 litry paliwa nie na 5!
Czyli do docierania najlepsza mieszanka 1:30. |
|
|
Tomek13241324 |
Wysłany: Sob 0:27, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
jakie 1;50 ; OOOO coty za bzdur wypisujesz ? po 1 poco sie pałowac z odpowietrzaniem jak obieg płynu w silniku nietrwa więcej niz minute ,czyli płyn pujdzie w silnik i tylko sb doleje pochwili tyle ile brakuje ,a po 2 mieszanka 1;50 to seta oleju na 5l !? z tg co wiem to 1;40 czyli seta na 4l w 2t to jest normalnie bez docierania ,a mimo to wiele osób leje 1;30 ,1;35 .. na dotarcie niech zaleje 1;30 puzniej 1;35 /1;40. 1;50 czyli 20 na litr to sie do simsona lało a nie do wyczynowego ktm .. jeszcze biorac pod uwage ze to jest sx |
|
|
Lecha1koks |
Wysłany: Pią 22:12, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
Dobra dzięki chłopaki jutro z rana albo bede smigał albo wypieprze cos koło 5 tysi w błoto może byc ciekawie:)Pozdrawiam |
|
|
maciek |
Wysłany: Pią 22:01, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
Uszczelka pod cylinder, czyli mas X wynosi 0+1mm zalej chłodnice płynem i odkręć te śrubkę z prawej strony na górze chłodnicy i przechyl motor tak żeby płyn leciał przez ten otwór bez pęcherzyków powietrza, po czym wkręć te śrubkę i postaw motor do pionu uzupełnij płyn aż do zalania żeberek w chłodnicy rób mieszankę paliwa 1: 50 i wyjeździ 2 zbiorniki na spokojnie |
|
|
Tomek13241324 |
Wysłany: Pią 21:42, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
uszczelki zawsze wybieraj pośrednie ;] zalej całą chlodnice płynem ,odpal ,ale przedtym naciag paliwa ssaniem zeby nasucho neichodziło przy kppaniu ,jak odpali zadnych przegazówek itp wsiadaj przejedz 100m wróć ,zgaś uzupełnij płyn (w tej chwili masz odpowietrzony układ ) pod dekiel wysprzęglika jesli oto chodzi jest zwykla uszczelka ,pod sprzegło chyba tez zwykła ,przynajmiej w 03.Na tłoku pisze ex i strzałka czyli exhaust-wydech czyli jak piszesz strzałka w str wydechu ;] powodzenia |
|
|