Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Pią 15:41, 18 Paź 2013    Temat postu:

ebay
ktmpower86
PostWysłany: Pią 14:04, 18 Paź 2013    Temat postu:

hacker33,gdzie ją można dostać,bo nie mogę nigdzie znaleźć?
hacker33
PostWysłany: Czw 9:14, 17 Paź 2013    Temat postu:

Możesz kupić linkę gazu Motion Pro - w niej nie wyskoczy pancerz z śrubki.
Asteros2012
PostWysłany: Czw 8:27, 17 Paź 2013    Temat postu:

Bez ognia można użyć opalarki :]
GIENIU
PostWysłany: Śro 19:14, 16 Paź 2013    Temat postu:

"warn" bardzo dobre rozwiazanie. Wyciagasz linke gazu z gaznika, przekładasz wieksza koszulke termokurczliwa najlepiej z klejem dł ok.6cm, zakładasz linke do iglicy, naciagasz na mosiażna srubke, pancerz linki gazu i podgrzewamy (nie za ostro bo moto spłonie) Wtedy koszylka z klejem nie pozwoli wysnąc sie pancerzowi z mosieznej srubki.
ktmpower86
PostWysłany: Wto 15:37, 15 Paź 2013    Temat postu:

Jako możesz wstaw zdjęcie jak to wygląda.
warn
PostWysłany: Wto 14:21, 15 Paź 2013    Temat postu:

żółf napisał:
Cytat:
Najczesciej w 2t dzieje sie przez to ze koncówka pancerza linki gazu (ta przy gazniku) potrafi wyskoczyc z tej mosiężnej śrubki która jest wkrecona do gażnika i nie powróci na swoje miejsce tylko zaprze sie o górna częsc (rant) tej mosiężnej srubki gaznikia. Własnie to najczasiej jest przyczyna nagłego zaciecia sie gazu.


Dokładnie tak, miałem tak samo, zastanawiam się jak temu na przyszłość zapobiegać.


Miałem kiedyś podobny problem rozwiązanie w moim przypadku to nałożona koszulka termokurczliwa zaciśnięta poprzez dotknięcie grotem lutownicy, -żeby komuś nie przyszło do głowy otwartym ogniem coś majstrować choć nie powinno się nic stać Rolling Eyes

Dodatkowo to rozwiązanie zabezpiecza przed zasyfieniem.
Asteros2012
PostWysłany: Nie 12:02, 13 Paź 2013    Temat postu:

Piteros1 napisał:
Asteros2012 napisał:
Nie słyszałem by komuś się przepustnica zużyła chyba że to ma być full odrestaurowanie ale kiedyś sprawdzałem to przepustnica koło 600zl oryginał


bo jak sie zuzyje to peka i wpada do srodka i jest bum, chyba ze ktos ma farta


Chodziło mi o 2suwa bo w 4t to potrafią się rozlecieć przepustnice ale w 2t dojechać przepustnice ciężko. Chyba że o myciu filtra ktoś nie słyszał a zdarzało się tak że pytasz kolesia kiedy ostatni raz prał filtr a ten nie rozumie pytania
żółf
PostWysłany: Sob 22:26, 12 Paź 2013    Temat postu:

Cytat:
Najczesciej w 2t dzieje sie przez to ze koncówka pancerza linki gazu (ta przy gazniku) potrafi wyskoczyc z tej mosiężnej śrubki która jest wkrecona do gażnika i nie powróci na swoje miejsce tylko zaprze sie o górna częsc (rant) tej mosiężnej srubki gaznikia. Własnie to najczasiej jest przyczyna nagłego zaciecia sie gazu.


Dokładnie tak, miałem tak samo, zastanawiam się jak temu na przyszłość zapobiegać.
Piteros1
PostWysłany: Sob 21:20, 12 Paź 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Nie słyszałem by komuś się przepustnica zużyła chyba że to ma być full odrestaurowanie ale kiedyś sprawdzałem to przepustnica koło 600zl oryginał


bo jak sie zuzyje to peka i wpada do srodka i jest bum, chyba ze ktos ma farta
GIENIU
PostWysłany: Sob 20:33, 12 Paź 2013    Temat postu:

Najczesciej w 2t dzieje sie przez to ze koncówka pancerza linki gazu (ta przy gazniku) potrafi wyskoczyc z tej mosiężnej śrubki która jest wkrecona do gażnika i nie powróci na swoje miejsce tylko zaprze sie o górna częsc (rant) tej mosiężnej srubki gaznikia. Własnie to najczasiej jest przyczyna nagłego zaciecia sie gazu.
szabla
PostWysłany: Wto 14:19, 08 Paź 2013    Temat postu:

cześć

miałem takie przypadki w husabergu te300. Pierwszy raz gaz poszedł na full przez tą gumkę na kierownicy która osłania śruby od półek. Przy skręceniu kierownicy w prawo - po prostu pancerz linki wypadł
z gaźnika a moto wylądowało na ścianie.
maciek
PostWysłany: Wto 14:31, 03 Wrz 2013    Temat postu:

każdy element ma swój punkt zużycia także przepustnica sie wyciera i może sie zaklinować
Asteros2012
PostWysłany: Pon 21:59, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Nie słyszałem by komuś się przepustnica zużyła chyba że to ma być full odrestaurowanie ale kiedyś sprawdzałem to przepustnica koło 600zl oryginał
ktmpower86
PostWysłany: Pon 19:57, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Ok,dziękuję za pomoc.Przepustnice jak już zmieniać to tylko oryginalna czy zamienniki z allegro mogą być?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group