Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Pią 10:28, 18 Maj 2012    Temat postu:

a jak kopiesz kopka to slychac takie glosne tyk z glowicy ? na 90% maja autodeko , ponoc lubia sie popsuc i moze wam sie wlasnie popsul.
gry76
PostWysłany: Czw 23:10, 17 Maj 2012    Temat postu:

Wróce do tematu, choć jestem nowy, zęby już zjadłem na odpalaniu tego ustrojstwa. Ja jeśli jest zimno, najpierw kopką na odprężniku kilka razy obrucę cylinder żeby na sucho troszkę rozruszać silnik,póżniej na odpręzniku kręcę rozrusznikiem z trzy orbity i puszczam odprężnik. Nie zawsze za pierwszym razem obruci ale za trzecim zawsze zapali. Też już chciałem akumulatory kupować.Nabierając obycia z maszyną doszedłem do wniosku że ten typ tak ma i męcz się bracie bo sam żeś sobie go wybrał.
zachar24
PostWysłany: Pon 20:52, 24 Maj 2010    Temat postu:

WITAM
jestem świeżym posiadaczem adventure LC4, już sie zakochałem. Ale mam problem z odpalaniem. szczęście że jest kopniak. nowy akumulator nie ciągnie, nawet przy wsparciu odprężnika. słyszałem, że jest coś takiego jak sprzęgło rozrusznika. lub jakieś inne sprzęgło, które może być powodem problemu
Gość
PostWysłany: Czw 20:26, 04 Mar 2010    Temat postu:

Tak, jest mniejsza poniewaz unosi sie na chwile zawor wydechowy, po odpaleniu sila odsrodkowa unieruchamia ten pierscien
luki55
PostWysłany: Czw 20:12, 04 Mar 2010    Temat postu:

ok to będe grzebał dalej skoro jest deko a słuchaj jak dokładnie działa deko wiem gdzie jest i jak wygląda tylko chodzi mi o to czy naprzykład jak kręce rozrusznikiem to jest jakos mniejsza kompresja czy jak?
kula26
PostWysłany: Czw 19:55, 04 Mar 2010    Temat postu:

Dziwnie to wyglada, szare z czarnym, nie zmienia to faktu ze musi byc deko.
luki55
PostWysłany: Czw 19:47, 04 Mar 2010    Temat postu:

kiedys taka była ale podobno pękła i jest zmieniona na czarną ale nie "high flow" dokładnie ten motocykl http://moto.allegro.pl/item932700705_ktm_625_sxc_lzejsza_i_mocniejsza_lc4_640.html
kula26
PostWysłany: Czw 19:17, 04 Mar 2010    Temat postu:

Jesli ma rozrusznik to musi miec deko, inaczej nie zakrecisz, chyba ze masz cos kombinowane. jezeli tak jak piszesz masz SXC to musisz miec glowice "high flow" szara, produkowane od 2003 do 2006.
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 23:01, 03 Mar 2010    Temat postu:

Raczej dziwne, żeby nie miał dekompresatora, bo przebić kompresję w LC4 bez deko to nie lada wyczyn.

Wiem, że od 96r montowali autodeko w LC4 na kopkę. Ale czy później w LC4 E to nie wiem.
luki55
PostWysłany: Śro 18:26, 03 Mar 2010    Temat postu:

a ludzie mówią ze ten model nie posiada dekompresatora w głowicy?
twierdzisz ze ma?
kula26
PostWysłany: Śro 17:55, 03 Mar 2010    Temat postu:

Wiec moze padl auto dekompresor choc to proste urzadzenie, pierscien z mimosrodem na sprezynce w walku rozrzadu, jesli lubisz dlubac to zdejmij gore glowicy i bedzie go widac, od strony kola rozrzadu.
luki55
PostWysłany: Wto 12:33, 02 Mar 2010    Temat postu:

kula26 napisał:
Tak ma, spróbuj wcisnac reczny i podczas krecenia go zwolnij, jesli to nie pomoze to cos jest nie tak, albo z aku, albo z rozrusznikiem.

robiłem tak ale niemoze mi przełamac kompresji akumulator nowy nawet z kabli z auta nie chce zapalic rozrusznik tez sprawdzony nowe szczotki i pomierzone wszystko w rozruszniku
kula26
PostWysłany: Pon 20:54, 01 Mar 2010    Temat postu:

Tak ma, spróbuj wcisnac reczny i podczas krecenia go zwolnij, jesli to nie pomoze to cos jest nie tak, albo z aku, albo z rozrusznikiem.
luki55
PostWysłany: Pią 22:47, 26 Lut 2010    Temat postu: problem z odpaleniem lsxc 625

witam mam pytanie czy lc4 sxc 625 posiada automatyczny dekompresator do rozrusznika? bo kat niechce zapalic z rozrusznika jak puszcze ręczny dekompresator to rozrusznik niechce przełamac kompresji prądy sprawdzone rozrusznik takze

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group