Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Sob 12:03, 28 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Pierwsze co powinieneś zrobić to ściągnąć sobie manuala do swojego motocykla.
Nie wiem jak można użytkować motocykl powiedzmy wyczynowy, nie mieć wiedzy i do tego instrukcji obsługi.
Odpowietrzanie.
Jak zalewasz płyn do chłodnicy to odpalasz silnik przy otwartym korku chłodnicy.
Pompa zaciągnie płyn, przestaną lecieć bąbelki, wyłączasz silnik, dolewasz płyn do ustalonego poziomu i zakręcasz korek.
Koniec |
|
|
Dziewan |
Wysłany: Sob 11:53, 28 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Jak go odpowietrzyć? może to śmieszne pytanie, ale dla mnie sprawa poważna |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 11:49, 28 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Może pompa wody, może termostat może jest układ zapowietrzony.
zacznij od odpowietrzenia
jak to nie pomoże to sprawdź termostat
jak termostat okaże się sprawny to pozostaje pompa wody |
|
|
Dziewan |
Wysłany: Sob 11:39, 28 Wrz 2013 Temat postu: Temp. KTM LC4 620 |
|
Witam posiadam KTM LC4 620z roku 97. Wszystko było w miarę ok. ale postanowiłem zaplanować głowicę, zrobili mi to wszystko dobrze, złożył mi to fachura wszystko pozakręcał, po dokręcał, porobił niby na celujący+. Jak go odpaliłem strasznie zaczął dymić/parować przy chłodnicy płyn kapał na kolektory, więc wymieniłem przewody i opaski. Niby jest ok. ale strasznie sie grzeje w miejscu, cylinder po 1-2 min. pracy jest okropnie gorący a chłodnice zimne... Wcześniej zapalił mi się komunikat. TEMP. więc szybko go zgasiłem. Pytanie co może się dziać, co już się ewentualnie stało i czy jeśli termostat jest uszkodzony to pokaże się komunikat temp.? Proszę o pomoc i jakieś objaśnienie tej całej sytuacji. Bo wcześniej tak nie było
P.S pomyślałem też o pompie wody, ale co by świadczyło o jej uszkodzeniu, jeśli łopatki były całe i obracała się "chyba dobrze"
Proszę o pomoc |
|
|