Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Sob 12:03, 28 Wrz 2013    Temat postu:

Pierwsze co powinieneś zrobić to ściągnąć sobie manuala do swojego motocykla.
Nie wiem jak można użytkować motocykl powiedzmy wyczynowy, nie mieć wiedzy i do tego instrukcji obsługi.

Odpowietrzanie.
Jak zalewasz płyn do chłodnicy to odpalasz silnik przy otwartym korku chłodnicy.
Pompa zaciągnie płyn, przestaną lecieć bąbelki, wyłączasz silnik, dolewasz płyn do ustalonego poziomu i zakręcasz korek.
Koniec
Dziewan
PostWysłany: Sob 11:53, 28 Wrz 2013    Temat postu:

Jak go odpowietrzyć? Razz może to śmieszne pytanie, ale dla mnie sprawa poważna Smile
hacker33
PostWysłany: Sob 11:49, 28 Wrz 2013    Temat postu:

Może pompa wody, może termostat może jest układ zapowietrzony.

zacznij od odpowietrzenia
jak to nie pomoże to sprawdź termostat
jak termostat okaże się sprawny to pozostaje pompa wody
Dziewan
PostWysłany: Sob 11:39, 28 Wrz 2013    Temat postu: Temp. KTM LC4 620

Witam posiadam KTM LC4 620z roku 97. Wszystko było w miarę ok. ale postanowiłem zaplanować głowicę, zrobili mi to wszystko dobrze, złożył mi to fachura wszystko pozakręcał, po dokręcał, porobił niby na celujący+. Jak go odpaliłem strasznie zaczął dymić/parować przy chłodnicy płyn kapał na kolektory, więc wymieniłem przewody i opaski. Niby jest ok. ale strasznie sie grzeje w miejscu, cylinder po 1-2 min. pracy jest okropnie gorący a chłodnice zimne... Wcześniej zapalił mi się komunikat. TEMP. więc szybko go zgasiłem. Pytanie co może się dziać, co już się ewentualnie stało i czy jeśli termostat jest uszkodzony to pokaże się komunikat temp.? Proszę o pomoc i jakieś objaśnienie tej całej sytuacji. Bo wcześniej tak nie było Sad

P.S pomyślałem też o pompie wody, ale co by świadczyło o jej uszkodzeniu, jeśli łopatki były całe i obracała się "chyba dobrze"

Proszę o pomoc Sad

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group