Autor |
Wiadomość |
theszall2t |
Wysłany: Nie 20:29, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
Bartek tobie tez |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Nie 20:23, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
Bardzo dziekuje HACKER. naprawde podziwiać takich jak ty, którzy bez interesownie pomagaja:) |
|
|
hacker33 |
|
|
bartek85 |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Nie 19:16, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
siedze pół dnia na stronie auner i nie moge jej tam znaleść ;/ |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Nie 14:30, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
niestety nie moge dalej znalesc tej sprezynki . zastanawiam sie czy nie jest podobna w alternatorze ? ma ktos moze link gdzie moge kupic ową sprezyne bo za nic w swiecie nie moge jej znalesc. :/ |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Nie 0:18, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
Masz szczęście że tylko sprężynka. Jak by poszła ci zapadka wtedy jest większy problem. Ostatnio nie mieli tego nawet w serwisie w Europie !! Używki ciężko dostać bo to chodliwiy towar. Dla kumpla kupowałem używkę z USA. Mieli to spaprane w 250-380ccm w rocznikach bodajże do 2002 r. Potem jest już inny mechanizm. |
|
|
szakul123 |
Wysłany: Sob 22:18, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
auner (przy okazji zamawiania uszczelek) koszt niewielki do 5 zł |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Sob 22:08, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
Hacker dzis rozebralem sprzegło , doszedłem do etapu od kopki i mam zniszczona sprezyne , musze wymienic , pytanie brzmi jaka sprezyne tam wlozyc ? skad ja zdobyc? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 23:49, 12 Paź 2013 Temat postu: |
|
Nie masz wymieniać trybu tylko tą małą sprężynkę, którą możesz kupić w serwisie lub wsadzić jakąś z długopisu. |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Sob 18:42, 12 Paź 2013 Temat postu: |
|
nie to zebym był jakiś ciepły ale jesteście kochani dzieki za pomoc , a tak nawiasem hacker jaki koszt moze byc tego trybu ? oczywiscie przyblizony i czy oplaca mi sie to robic czy poczekać do nastepnej wypłaty i ze sprzegłem zrobic? |
|
|
hacker33 |
|
|
czarnysm |
Wysłany: Pią 22:38, 11 Paź 2013 Temat postu: |
|
Do exc 525- 63 zł bodajże |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Pią 22:17, 11 Paź 2013 Temat postu: |
|
Motor posiadam od niedawna , wiec osobiscie jeszcze w nim nie grzebałem doczytalem ze koszt uszczelki to 170(wydało mi sie troche absurdem) ale skoro mowicie ze 50 zł to nawet nie kombinuje z sylikonem . niedługo czeka mnie wymiana sprzegła wiec walne sobie 2 w 1 zeby nie tracic podwójnie na uszczelke . zastanawiam sie tylko co moze byc wadą , skoro sprezyna tak jak by sciaga kopke spowrotem na swoja pozycje . podejrzewam ze cos z trybami |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pią 21:22, 11 Paź 2013 Temat postu: |
|
Jak uszczelka ci się nie porwie możesz próbować uszczelniać ja sylikonem. Bez uszczelki nie zakładaj bo może ci właśnie kopniak się zacinać lub nie odbijała bd dzwignia zmiany biegów. Może właśnie tak złożyłeś? Sprawdź czy sprężyna jest cała, czy jest dobrze osadzona i porównaj z serwisówką czy tryb na kopniaku masz dobrze ustawiony np czy sprężyna nie jest za luźno napinana lub za mocno |
|
|