Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Śro 10:30, 30 Paź 2013    Temat postu:

szaman108 napisał:
podgrzałem nieco piastę do temperatury 100 stopni znacznie ułatwia to demontaż łożyska jak i montaż.

Super
tak właśnie się to robi
od wybijania na zimno wyrabia się gniazdo łożyska w piaście i po kilku latach łożysko wpada do piasty na luźno
szaman108
PostWysłany: Wto 23:49, 29 Paź 2013    Temat postu:

Witam dziś wymieniałem łożyska w tylnym kole kosz 12 euro 2 łożysk i 2 uszczelniacze roboty na godzinę podgrzałem nieco piastę do temperatury 100 stopni znacznie ułatwia to demontaż łożyska jak i montaż.Jak to bywa łożysko od strony napędu walnięte jeszcze trochę i byłby problem mogło by rozwalić piastę.Przy następnej wymianie tulejki do wymiany nieco zmęczone są.Ale tak to jest Irole nie dbają o sprzęt dwa tygodnie temu wymieniałem wałek rozrządu leciał płyn przez otwór kontrolny czop od strony pompy totalnie skorodowany.
szakul123
PostWysłany: Wto 21:17, 29 Paź 2013    Temat postu:

allballs mafajne tulejki ze stalowymi wstawkami
KozioŁ
PostWysłany: Wto 17:32, 29 Paź 2013    Temat postu:

rowki były więc do wymiany.
barek253
PostWysłany: Wto 14:23, 29 Paź 2013    Temat postu:

ktm zaleca.
ale jeśli nie ma rowków to można co kilka wymian łożysk.
henio12323
PostWysłany: Wto 13:26, 29 Paź 2013    Temat postu:

hehe to ja bym musiał juz z 15 kompletów wymienaic chyba Very Happy moim zdaniem bez sensu wymieniac tuleje, lepiej ją naprawić a raczej stuningować żeby była pancerniejsza i odporna na zuzycie w przeciwieństwie do oryginalnej
KozioŁ
PostWysłany: Pon 15:29, 28 Paź 2013    Temat postu:

w sumie to zamówiłem już nowe tuleje na wszelki wypadek Wink zresztą czytałem że powinno wymieniać się je razem z łożyskami
henio12323
PostWysłany: Pon 9:47, 28 Paź 2013    Temat postu:

weź bij czyms miekkim, miekkim aluminium itp to nie poniszczysz tak tuleji
szakul123
PostWysłany: Nie 9:15, 27 Paź 2013    Temat postu:

wybij całość z łożyskiem i potem oddzielisz tuleję od łożyska, lub załatw sobie ściągacz do tulei i łożysk wewnętrznych(http://narzedzia-merkury.pl/product/image/7520/4521n.jpg) świetna rzecz, albo ostatnia deska ratunku to cienki blotek i rozciąć tulejkę
hacker33
PostWysłany: Sob 23:50, 26 Paź 2013    Temat postu:

Walczyłem kilka dni temu z tym samym problemem ale w tylnym amortyzatorze.
Tulejka niestety nie przeżyła.
KozioŁ
PostWysłany: Sob 23:38, 26 Paź 2013    Temat postu:

aluminium czuli nr 7. Jutro spryskam WD, zobaczę czy pójdzie. Jak na razie za cholerę nawet nie drgnie.
KristofSX
PostWysłany: Sob 23:32, 26 Paź 2013    Temat postu:


chodzi Ci o nr 7? czy 3?
jak 7 - jak alu się zapiecze no to jest problem, polej płynem hamulcowym, wd-40, poczekaj niech się przeżre no i staraj się wybijać,
hacker33
PostWysłany: Sob 22:31, 26 Paź 2013    Temat postu:

Chodzi Ci o tuleję między łożyskami?

Wsadzasz wpierw jakiś wkrętak do środka i odginasz tuleję w którąś stronę.
Tak by zeszła z "światła" otworu.
Następnie wybijasz łożysko jakimś wybijakiem zapierając je o odsłoniętą część łożyska.
KozioŁ
PostWysłany: Sob 22:27, 26 Paź 2013    Temat postu: wymiana tulei w kole

Witajcie
Mam problem z wyjęciem tulei z tylnego koła, to normalne że one tak ścisło siedzą? Jak je wydobyć? Próbowałem tak jak się wybija łożysko, czyli prętem od drugiej strony ale nawet nie drgnie. A to z aluminium jest więc zaraz zniszczę Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group