Autor Wiadomość
Majster128
PostWysłany: Wto 23:39, 29 Paź 2013    Temat postu:

Potrzeba zweryfikować stan prowadnic. Nie ma najmniejszego sensy wymieniać je dla widzimisie. Podkładki pod sprężyny tak samo.
henio12323
PostWysłany: Wto 13:35, 29 Paź 2013    Temat postu:

prowadnice nie zawsze - to równie dobrze mozna iść dalej i co rozbiórke wymieniac całą głowice - od tak dla pewnosci. jak sien ie znasz dajesz głowe do serwisu odpowiedniego i ci sprawdzą wszystko luzy na prowadnicach ich stan wymienią co trzeba. przy wymianie zaworów spręzynki i zabezpieczenia to rzeczywiscie praktycznie mus i trzeba na raz to robic. chociaż bywa że niektórzy 2X montują te same spręzyny itp i im to spoko lata. tylko bywa że cos sie wypnie i wtedy jest że moto padlina bo sie sypie sam z siebie ;D
czarnysm
PostWysłany: Wto 10:58, 29 Paź 2013    Temat postu:

Ok, pytałem bo ogolnie głowica i zawory u mnie byla luks tylko dzwigienka padla i dolotowe troche naznaczyla, wiec wymieniam dla spokojnej glowy a nie z przymusu, a jednak koszt sprezyn+prowadnice+ robota jest duzo wiekszy niz samych zaworów
michalpl
PostWysłany: Pon 21:23, 28 Paź 2013    Temat postu:

Tak prowadnice sprezyny i zabezpieczenia zawsze wymienia sie razem z zaworami
czarnysm
PostWysłany: Pon 21:12, 28 Paź 2013    Temat postu:

A prowadnice też?
KozioŁ
PostWysłany: Pon 19:54, 28 Paź 2013    Temat postu:

Sprężyny, zabezpieczenia itd zawsze wymienia się podczas wymiany zaworów. ZAWSZE Wink
czarnysm
PostWysłany: Pon 19:12, 28 Paź 2013    Temat postu: Wymiary sprężyn zaworowych 525

Jak w temacie. Potrzebuje wymiarów nowych sprężyn zaworowych bo nie wiem czy wymieniać przy okazji zaworów. Wymiary minimalne znalazłem na forum więc potrzebuje tylko
Wymiary nowych

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group