Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Śro 18:18, 06 Lis 2013    Temat postu:

RFS jest wysoki?
KTM to jeden z niższych enduro.

Jak byłem oglądać 400 exc to byłem zdziwiony jakie to niskie jest.
Mam 171cm i sięgałem ziemi z obu stron.
To samo Husaberg.

A ważę 57kg więc mało co się pode mną ugina.
nilu
PostWysłany: Śro 17:59, 06 Lis 2013    Temat postu:

moturzysta90 napisał:
henio12323 napisał:
a ile masz wzrostu ? bo może tylko przeżywasz bezsensownie a wzrost masz ok ;P

myślę że raczej nie przesadzam Smile całe 164 cm Cool

a co do podpowiedzi kolegów:
grzegorzszw i KristofSX
stronki całkiem pomocne , ale niestety mój angielski nie jest aż tak zaawansowany, muszę się z tym na spokojnie zapoznać



Data urodzenie: 9/23/1985
Miejsce urodzenia: Patti, Sycylia
Narodowość: Włoch
Wzrost: 169 cm
Wagat: 63.96 kg
Mieszka: Rzym, Włochy
Hobby: VTT i MTB
Pseudo: Tony Cairoli mistrz swiata w MX1


człowieku nie przesadzaj Very Happy mam znajomych co lataja po lesie na wysokich krosach i niema problemu moim zdaniem nie zawieszenie tylko odpowiedni motor pod ciebie dzieci lataja na 2T 125 a ledwo dotykaja ziemi dlatego upewnij sie czy nie lepiej inna drogą szukać lepszej jazdy
pzdr
babel
PostWysłany: Nie 16:57, 03 Lis 2013    Temat postu:

Pytałem kumpla ale nie pamięta. Zadzwoń do nich albo napisz np na Facebooku
manta19
PostWysłany: Nie 15:32, 03 Lis 2013    Temat postu:

Znajomy w bylym WR250F robił zawieche w sanchez-ie i byl zadowolony także można polecić Smile
moturzysta90
PostWysłany: Czw 23:30, 31 Paź 2013    Temat postu:

wiadomo że zobaczę bez obniżenia, ale rozważam najgorszą opcję . 4 stówki nie majątek , liczyłem się z kosztem koło tauzena więc jak z 4 stówy by zrobili to po rękach bym całował Smile
babel
PostWysłany: Czw 22:29, 31 Paź 2013    Temat postu:

zapytam kumpla bo on sie pytał a ja nie pamietam (cos mi sie kojarzy że 400zł ale dopytam)
RFS jest wysoki ale bardzo wąski i lekki - spróbuj bez obniżania.
moturzysta90
PostWysłany: Czw 17:00, 31 Paź 2013    Temat postu:

Wiem że nie można grzebać według własnego widzi mi się bo nie koniecznie sie polepszy komfort jazdy.
Raczej RFSa a jak mi się będzie dobrze katem latało to może za rok dwa zmieniłbym na coś nowszego .
Nie pamiętasz dokładniej ile sanchez sobie cenił taką usługę ?
babel
PostWysłany: Czw 8:29, 31 Paź 2013    Temat postu:

No to masz tyle co ja Smile 164 cm - Chcesz RFSa czy młodszą sztukę?
Co do wzrostu - fakt przy manewrach może nie jest łatwo - ale bez przesady.
A pod czas jazdy - kompletnie to nie przeszkadza - no może wsiadanie czasami na drugi raz Wink

Ostatnio kumpel rozmawiał z Sanchezem (http://www.sanchez.com.pl/) na mój temat i ten proponował profesjonalne obniżenie mojego moto - nie była to jakaś kosmiczna kwota.
Pamiętaj jak będziesz coś obniżał to trzeba to zrobić z głową - bo jak spierniczysz geometrię to słabo będzie się prowadził (min dlatego ja nie obniżam).
Poza tym w RFS aby wpuścić lagi musiałbym kupić podwyższenie kierownicy - a mi bardzo pasuje pozycja na moim kacie
moturzysta90
PostWysłany: Śro 22:14, 30 Paź 2013    Temat postu:

henio12323 napisał:
a ile masz wzrostu ? bo może tylko przeżywasz bezsensownie a wzrost masz ok ;P

myślę że raczej nie przesadzam Smile całe 164 cm Cool

a co do podpowiedzi kolegów:
grzegorzszw i KristofSX
stronki całkiem pomocne , ale niestety mój angielski nie jest aż tak zaawansowany, muszę się z tym na spokojnie zapoznać
henio12323
PostWysłany: Śro 22:08, 30 Paź 2013    Temat postu:

a ile masz wzrostu ? bo może tylko przeżywasz bezsensownie a wzrost masz ok ;P
grzegorzszw
PostWysłany: Śro 21:52, 30 Paź 2013    Temat postu:

Jedną z opcji będzie kupić zestaw X-bushing do obniżenia tylnego zawiasu + wysunąć lagi z półek (zachowasz tę samą geometrię).
http://www.ktm-parts.com/XBUSHKIT.html#.UnFwo3Bg-o4

Wysuwając jedynie lagi z półek i zmniejszając SAG z tyłu zmienisz wyważenie/geometrię motocykla co może bardzo negatywnie wpłynąć na jego prowadzenie.
http://www.dirt-bike-secrets.com/understeer.html
http://www.dirt-bike-secrets.com/oversteer.html
KristofSX
PostWysłany: Śro 19:23, 30 Paź 2013    Temat postu:

możesz wpuścić lagi w półki - zmienisz trochę charakterystykę zawiasu (moto będzie krótsze = lepiej skręca/mniej stabilne na szybkich partiach) , tył tez można skręcić - ale sprawdź czy SAG wychodzi ok,
dodatkowo - zmień fotel na niższy
tutaj jest cos fajnego:
http://terra-x.com.au/ktm-suspension-lowering-kit/
moturzysta90
PostWysłany: Śro 19:09, 30 Paź 2013    Temat postu: Obniżenie zawiesznia ktm

Witam,
czy istnieją jakiekolwiek zestawy do obniżenia zawieszenia w KTMie ? Planuję przesiadkę z dr 350 na exc 450 a wzrostem nie grzeszę i już na dr było momentami ciężko z sięganiem do ziemi.
Czy lagi można lekko wpuścić w półki jak w dr ?
No i co z tyłem , znalazłem jakieś zestawy ( nazwijmy je blaszkami) ale nie były opisane jako typowe do KTMa. Jeśli takich nie ma to może tokarz/szlifierz coś dorobi czy raczej nie ingerować w zawiechę?
Być może nie ma w ofercie bo enduro/cross każdy chce mieć jak najwyżej, a pasują któreś ?
Mam nadzieję że nie pozostanie mi przyzwyczaić się do częstych gleb bo nóżki braknie Rolling Eyes

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group