Autor Wiadomość
arkes
PostWysłany: Sob 21:06, 26 Lip 2014    Temat postu:

Robienie z tym silnika to pewnie czysta przyjemność Smile
szakul123
PostWysłany: Pią 14:26, 11 Lip 2014    Temat postu:

jeśli ktoś poda jakieś wymiary to mogę cos takiego wykonać
toivias
PostWysłany: Pią 9:14, 11 Lip 2014    Temat postu:

heh a coś tańszego bez pomarańczowego logo?

EDIT:
Znalazłem
1) http://www.ebay.co.uk/itm/TRAILS-ENDURO-MX-ATV-ENGINE-REBUILD-STAND-/171119185977
2) http://www.greigracing.net/fabrication/e-stand.html
amek721
PostWysłany: Czw 10:59, 10 Lip 2014    Temat postu:

pewnie, w ktm'ie jak zwykle za (prawie) "okazyjną" cenę Wink
560.12.001.000 koszt 1 189,29 PLN
toivias
PostWysłany: Śro 22:27, 09 Lip 2014    Temat postu:

Można gdzieś takie gotowe "stojaki" kupić? Zbroję się powoli na zimowy przegląd/remont.
henio12323
PostWysłany: Sob 19:14, 18 Sty 2014    Temat postu:

o to własnie chodzi zeby składac silnik rozpołowiony w tym uchwycie ;D ja zawsze kombinuje jakies skrzynki, podkładki z pudełek aby tylko mi wałki sie nie blokowały o nic. ale widze że też bede musiał cos podobnego zorganizowac Very Happy
grzegorzszw
PostWysłany: Sob 17:05, 18 Sty 2014    Temat postu:

"Gościu" zmierz sobie odległość między przednim i tylnym mocowaniem silnika to będzie odległość między śrubami mocującymi silnik. Do tego wymiaru dodaj około 10 cm i to będzie odległość między "ramionami wewnętrznego U". Reszta to wypadkowa wymiarów materiałów jakie zastosujesz. Jeszcze jedna uwaga: tarczę regulacyjną lepiej założyć w miejscu gdzie tył silnika będzie montowany.

Bartku, ano po to taki stojak aby sobie życie ułatwić. Wystarczy, że raz na rok mi się przyda. Do rozpoławiania silnika nie trzeba wyjmować z uchwytu.
bartek85
PostWysłany: Sob 16:42, 18 Sty 2014    Temat postu:

Absolutnie nie chce nikogo urazić bo stojak pierwsza klasa tylko się pytam po co coś takiego.
Nie dość że silnik wyjmujemy z ramy dość rzadko. Nie widzę problemu żeby magneto i sprzęgło zdjąć jak jeszcze silnik siedzi w motocyklu albo i jak leży na stole. Cylinder to absolutnie żaden problem. A do rozpołowienia i tak trzeba wyjąć z tego uchwytu. Bardziej przydatne są narzędzia typu, blokada kosza, zębatki głównej, blokada magneta itp.
Gość
PostWysłany: Sob 16:17, 18 Sty 2014    Temat postu:

Mógłby ktoś podać mniej więcej wymiary takiego stojaka na silnik RFS?
grzegorzszw
PostWysłany: Śro 15:27, 08 Sty 2014    Temat postu:

Ale do tego uchwytu można założyć większość silników jednocylindrowych z moto typu cross/enduro/trial. Rzędowa czwórka czy silnik z BMW G 450X może nie wejdzie, ale RFS na pewno.
henio12323
PostWysłany: Wto 22:03, 07 Sty 2014    Temat postu:

niexle Very Happy teraz tylko wymyslec patent żeby wiekszosc silników pasowała ;d
grzegorzszw
PostWysłany: Wto 16:19, 07 Sty 2014    Temat postu:

Tak jak wcześniej pisałem dodaję zdjęcia z zamontowanym silnikiem.






Trochę się obawiałem o stabilność zestawu ale wszystko działa jak należy. Jedyne co mogę dodać to, że taki stojak to ekwiwalent 3-4 dodatkowych rąk Laughing .
grosso
PostWysłany: Pią 20:47, 03 Sty 2014    Temat postu:

Mam podobny stojak silnika Husaberg
szaman108
PostWysłany: Pon 23:52, 04 Lis 2013    Temat postu:

Szacun stojak pierwsza klasa na pewno ułatwi sprawę przy naprawach silnika.Będę musiał zmontować coś podobnego za rok muszę rozebrać mojego dzika chociażby do kontrolnych pomiarów jeszcze raz szacun pozdrawiam Very Happy
grzegorzszw
PostWysłany: Pon 21:46, 04 Lis 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Na nagwintowane pręty zakładasz przednie i tylne mocowanie silnika dokręcając je nakrętkami?


Tak.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group