Autor Wiadomość
Pajka
PostWysłany: Pią 15:58, 06 Gru 2013    Temat postu:

Wczoraj z ciekawości napisałem do Langcourt pytanie o nałożenie nowego nicasilu. W odpowiedzi dostałem informację, że nie przyjmują indywidualnych zamówień tylko przez polskiego dealera MotoX.
barek253
PostWysłany: Śro 7:02, 27 Lis 2013    Temat postu:

allegro, tylko paczkę odsyłali mi za 2 razem prosto z Langcourt więc na pewno tam był.
olek300
PostWysłany: Wto 22:54, 26 Lis 2013    Temat postu:

barek253 ale miałeś robiona za pośrednictwem motox czy wysyłałeś do kogoś z allegro? Bo z tego co widziałem motox daje fakture z tego langcourt a pytałem kiedyś kolesia z allegro który ogłaszał się że osobiście oddaje cylindry do langcourt ale nie dawał na to żadnej faktury ani nic także nie wiadomo gdzie te cylindry tak naprawdę były robione do tego regeneracja u niego wychodziła taniej.
szaman108
PostWysłany: Sob 20:59, 23 Lis 2013    Temat postu:

Witam jeśli jakaś technologia kosztuje na etapie końcowym 2 tyś PLN to zrobienie jej kosztami rzędu 700 czy 800 PLN musi zdechnąć w najlepszym razie polata trochę dokładnie trochę.Po sezonie w przyszłym roku o ile wytrzyma rozbiorę swojego dziadzi z 2002 roku zakupiony 15-go września tego roku jeśli tylko cylinder zbliży się z wymiarem do min ląduje na złomie i założę oryginał nie mam zamiaru jadąc w ,,pole" borykać się z dylematem czy wkręcić do oporu silnik bo spuchnie!!!Dziś dziadzio dostał nowy napęd ślizgi i tylną oponę rwie jak należy i tak ma być banan na gębie Very Happy dziadzi to właśnie SX...
barek253
PostWysłany: Sob 20:18, 23 Lis 2013    Temat postu:

fochowcy tak ale założę się że jakbyś leciał jak zawodnik to nie miało by to szans bytu. do amatorki jak najbardziej.
kauboy
PostWysłany: Sob 18:10, 23 Lis 2013    Temat postu:

bo motor-tech to sa fachowcy ja juz zrobilem tam 4 cylindry i nigdy nie mialem zadych problemow!
damianoEXC
PostWysłany: Pią 14:08, 22 Lis 2013    Temat postu:

Przejeździłem cały sezon na tulei z Motor-techu KTM-em exc 125 04. Żadnych problemów, nigdy go nie zagotowałem, nawet w upalne dni.
Majster128
PostWysłany: Pią 9:28, 22 Lis 2013    Temat postu:

Wkładka z nicasilem kosztuje 170 zł więcej niż samo nakładanie.

Zapek składałem i 2T i 4T na tulei. Wszystko zależy jak ją zrobisz. Jeśli ją ktoś spiepszy to się później bujasz.
Zapek
PostWysłany: Pią 9:07, 22 Lis 2013    Temat postu:

Majster128 napisał:

Bez przesady.
Złożyłem w tym sezonie 6 silników na świeżej tulei lub po szlifie tulei i z żadnym nie ma najmniejszego problemu.

4T ?
Przetestowane u kumpla. Kupiony z tuleją - były problemy.
Wymieniona tuleja na nową. Pękła...
Teraz nowy zestaw cylinder/tłok i problemów brak.
Nie założyłbym nigdy tulei do SX'a.
Ale ktoś tak robi a potem taki motocykl idzie w świat...
barek253
PostWysłany: Pią 7:01, 22 Lis 2013    Temat postu:

Miałem ten Angielski u mnie, 2 razy nałożony 2 razy się złuszczył i starł w przeciągu kilku godzin. Miałem 03 r cylinder może już był wybity, przegżany itp, można próbować to taki ryzyk fizyk.

Ciekawi mnie co to jest ta tuleja z nicasilem, ile to kosztuje, gdzie to się robi?
Majster128
PostWysłany: Czw 22:34, 21 Lis 2013    Temat postu:

Bostorn napisał:

na pewno odradzam tulejowanie, to jest straszne zabicie silnika i co chwile zacierające się tłoki


Bez przesady.
Złożyłem w tym sezonie 6 silników na świeżej tulei lub po szlifie tulei i z żadnym nie ma najmniejszego problemu.
Bostorn
PostWysłany: Czw 22:13, 21 Lis 2013    Temat postu:

za nicasil trzeba dac od 800 do 1200zł jeżeli chodzi o 2t, ja za Holenderski płaciłem 900zł, dolicz do tego jeszcze tłok to i tak masz połowe nowego zestawu ale

nicasil nawet najlepszy może odpasc, to już nie to samo jak oem. W mojej CRce robiłem nicasil... szkoda gadac co się z nim działo później. niby wszystko ok, ale jednak od głowicy mozna było paznokiec wlozyc miejscami między alu anicasilem.

dużo osbó też pisało o feralnym nicasilu z Angli gdzie zapewne motox wysyła, wiele osób tam wysyła cylindry, niby są jednymi z lepszych in da word ale i tam zdarzają się wtopy.

zastanów się ewentualnie nad używanym cylindrem z dobrym nicasilem, nie odradzam nicasilowania bo wiadomo że mało kogo stac na nowy cyl co chwile, ale jak nie da rady nowego cylindra to juz lepiej robic nicasil tam gdzie w miare dobrze to robią.

na pewno odradzam tulejowanie, to jest straszne zabicie silnika i co chwile zacierające się tłoki
Majster128
PostWysłany: Czw 22:03, 21 Lis 2013    Temat postu:

U mnie regeneracja i tłok wyjdzie Ci zdecydowanie taniej.
Jak coś to napisz na gg:5632953
olek300
PostWysłany: Czw 21:44, 21 Lis 2013    Temat postu:

3600 to za dużo regeneracja w motox + tłok vertexa wyjdzie mnie około 1700zł także dalej czekam na opinie o tym nicasilu
hacker33
PostWysłany: Czw 21:30, 21 Lis 2013    Temat postu:

3600zł cylinder + tłok.
Sprzedawane są tylko zestawy.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group