Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Śro 6:32, 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
Nie ma ponieważ twoja rama jest malowana.
Jeżeli ktoś ją wcześniej wypiaskował to zapomnij, że najdziesz VIN. |
|
|
sylwu |
Wysłany: Śro 0:52, 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
Chłopaki, czy jest możliwość że nr ramy znajduje się gdzieś indziej niż przy główce ramy?? Bo u mnie nie ma tam żadnego oznaczenia, tabliczki również brak. |
|
|
sylwu |
Wysłany: Sob 16:13, 07 Gru 2013 Temat postu: |
|
@ hacker33
dzięki, przeglądałem te tematy ale jakoś to mi umkło. a znajde gdzieś może wersje w języku angielskim?
@ maciek222
dzięki za info |
|
|
Maciek222 |
Wysłany: Pią 23:10, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
Wygląda to na składaka rama od nowszego modelu 03 w gore.Mozna to poznać po kształcie dolnej ramy przy filtrze pod zębatką zdawcza.W starszych mod 99-02 była to jednolita rurka.A w roku 03 wsadzili tam profil ułatwiający wymianę filterka oleju w silniku. |
|
|
hacker33 |
|
|
sylwu |
Wysłany: Pią 15:15, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
Witam ponownie. Czyli wszystko wskazuje że to jednak SC.
Dodaje zdjęcia w wyższej rozdz. (mogą się długo ładować)
Na zdjęciu chyba jest nr silnika, ale nie mogłem znaleźć nic na ramie. Gdzie mniej więcej mam szukać?
hacker33 jak byś mógł wskazać gdzie mogę pobrać instrukcję, schematy itp to byłbym wdzięczny; sam coś pobierałem ale chyba to nie to.
zależy mi też na schemacie instalacji elektrycznej, po mam problem ze światłem.
Otóż mam zamontowaną tylko przednią lampę i działa jak jej się podoba. Raz świecie raz nie. Czasami świeci ale podczas jazdy przygasa, gdy się zatrzymam znowu świeci mocniej.
Jeszcze jedno szybkie pytanko. Skończyła mi się przednia zębatka. Ma ona 13 zębów. Patrzyłem na allegro http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=lc4+400+z%C4%99batka rozumiem że mogę wsadzić zębatkę z np 14 zębami i będzie pasować tak? Warto dać 2 razy więcej za tą superprox?
Pozdro |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 6:37, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
Sprawdzisz pojemność ale nie sprawdzi czy to jest zwykły LC4 czy Super Competition.
Co do modelu to jest to raczej pewne że jest to SC.
Wystarczy ściągnąć sobie instrukcje obsługi motocykla.
|
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Czw 1:58, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: |
Akurat według tego modelu nie sprawdzisz. |
Czemu? Ma jakiś nietypowy vin? |
|
|
sylwu |
Wysłany: Czw 0:05, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
Ok moze uda mi sie go jutro jakos umyc to zrobie foty cyfrowka i wrzuce. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 23:07, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
Akurat według tego modelu nie sprawdzisz. |
|
|
KozioŁ |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 20:01, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
Po pierwsze nie ma takiego modelu jak KTM 400 LC4 EGS
Co do twojego modelu to jest chyba KTM 400 SuperCompetition
Zawias UPS 43
Czarny bak z zakręcanym korikiem
Zapłon Kokusan
Brak rozrusznika, tylko kopka
Filtr oleju na silniku, nie w ramie.
Aluminiowy subframe |
|
|
szakul123 |
Wysłany: Śro 19:35, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
egs to na pewno nie jest (tak przynajmniej z silnika można wywnioskować podejrzewam że to jest wersja sc na 99% fotki byś musiał dać dokładniejsze |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 19:20, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
hej
yeah wygląda jak ten EGS, tylko przód masz z EXCka jakiegoś |
|
|
sylwu |
Wysłany: Śro 19:15, 04 Gru 2013 Temat postu: Witam. Czy to EGS? |
|
Witam Panowie,
niedawno kupiłem swój pierwszy motor. LC4 400 z 99r.
Wyjeździłem narazie z jakieś 10h. Bez żadnych problemów itp. Zastanawiam się co to jest za wersja. Jako że jestem nieobeznany w tych sprawach przy pomocy google sądzę że to EGS taki jak tu http://www.bikepics.com/pictures/1480448/ tyle że mój bez kit'u na droge, akumulatora itp
Daję zdjęcia
(chciałem go umyć ale mróz nie puszcza:p)
Co o tym powiecie?
Chciałbym porobić trochę rzeczy przez zimę i chciałbym dokładanie wiedzieć do czego mam kupować części:p |
|
|