Autor Wiadomość
szaman108
PostWysłany: Śro 1:13, 11 Gru 2013    Temat postu:

Witam zmierzyłem wczoraj tą zębatkę na której śmigam względem nowej i okazało się że mierząc odległość po między wierzchołkami zużyła się 0.5 milimetra teren jazdy to pole dokładnie rżysko więc materiału ściernego typu ziemia dostaje sporo.Wnioski same się nasuwają po ich zjechaniu a nastąpi to szybko kupię chyba Rentala ewentualnie Supersprox.
henio12323
PostWysłany: Pon 16:16, 09 Gru 2013    Temat postu:

prawda jest taka ze zadna zebatka nie wystrzeli po kilku mth... najprędzej to sie zacznie wycierac, wyginac zęby aż popękają. kwestia czy zacznie sie zuzywac po 20 mth czy po 50 mth ;P
szaman108
PostWysłany: Pon 14:25, 09 Gru 2013    Temat postu:

Witam ja posiadam owe zębatki kupiłem 3 sztuki i wyjechałem może ze 3 razy wypaliłem może ze dwa zbiorniki paliwa na nowym napędzie maszyna SX520 więc jestem w trakcie testów jak na razie nie widzę zbyt nadmiernego zużycia jakieś ślady są ale nie jest żle.Za to wczoraj chyba padł mi stator mam bardzo niemrawą iskrę na świecy czy to nowej czy używanej odpalenie graniczy z cudem po uprzednim zmniejszeniu odległości elektrod na świecy to tak na marginesie Sad
sylwu
PostWysłany: Pon 13:37, 09 Gru 2013    Temat postu:

sprzedawca od tych tanich zębatek napisał mi że producentem jest taiwański ACCESS i że zrobione to jest ze stali C45. miał ktoś do czynienia z tą firmą? chyba wezmę na próbę.
henio12323
PostWysłany: Sob 17:13, 07 Gru 2013    Temat postu:

zębatki tansze są odkuwane, i obrabiane cieplnie ale w srodku są elastyczne a na zewnątrz twarde to sprawia że sie nie pourywają ( miekki rdzeń ) i nie powycierają ( twarda powłoka ) i przez to materiał nie musi byc super pro, i obróbka łatwa stąd i cena

zębatki lepsze ironman, supersprox, i chyba oryginał KTM są w całosci zrobione z utwardzonego materiału ( nie tylko powierzchnia) a odpowiedzialność za to żeby sie nie pokruszyło ( pękało ) ma materiał który jest niby jakis super pro, supersprox albo ironman robi chyba z materiałów z których robi się matryce kuźnicze
kzq
PostWysłany: Sob 16:18, 07 Gru 2013    Temat postu:

Jak w rowerze. Więcej zębów na przedniej zębatce to większa prędkość maksymalna, ale słabsze przyśpieszenie.
sylwu
PostWysłany: Sob 16:07, 07 Gru 2013    Temat postu:

Na wadze mi nie zależy. Napisałem do gościa co sprzedaje te po 33pln, z czego są zrobione i kto to produkuje.
Jeszcze chciałbym się upewnić, bo tak na mój rozum, im więcej zębów tym mniejszy vmax ale lepsza moc. Tak?
Asteros2012
PostWysłany: Sob 14:14, 07 Gru 2013    Temat postu:

Supersprox jest nawiercana przez co jest lżejsza, nie wiem czy materiał z którego ją wykonali jest wytrzymalszy ale na zawodach stosują właśnie takie zębatki. Co do ilości zębów możesz zobaczyć czy masz sporo luzu między aktualną zębatką a np karterami lub jak to jest exc/sx od wysprzęglika. I wtedy oceń czy może nawet 15z ci wejdzie. Na 99% 14z bd pasowała.
sylwu
PostWysłany: Sob 14:07, 07 Gru 2013    Temat postu: Przednia zębatka

LC4 400 '99. Skończyła mi się przednia zębatka. Ma ona 13 zębów. Patrzyłem na allegro http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=lc4+400+z%C4%99batka rozumiem że mogę wsadzić zębatkę z np 14 zębami i będzie pasować tak? Warto dać 2 razy więcej za tą superprox?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group