Autor |
Wiadomość |
szaman108 |
Wysłany: Nie 1:38, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
To spoko jak tak nie miałem zielonego pojęcia ile taka usługa kosztuje |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:22, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
200 zł to nie duzo ja włąsnie też robiłem koła to zapłaciłem 550 zł z wysyłką z tym że od razu gosc malował proszkowo, i w jednym kole też wymiana szprych to chyba cos koło 250 zł zapłaciłem za prostowanie i wymiane szprych w jednym kole |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Sob 10:40, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
Cześć za robotę zapłaciłem 200pln.
Przednie koło jak i tylne miały w jednym miejscu podgięcia tak jak by ktoś wpakował się na duży kamlot do tego bicie plus tak jak pisałem tył wszystkie szprychy do wymiany.Dostarczyłem do kumpla a on podał dalej gościa który to dziargał nawet na oczy nie widziałem jak fele prostował to nie odpowiem czy w jakiejś maszynie czy na kolanie ale efekt końcowy spoko do tego co było.Klient zajmuje się niby tylko takimi sprawami słyszałem że robił nawet koła do jakiegoś amerykańca na czterech rzędach szprych więc raczej wie co robi o ile to prawda Co do ceny to nie wiem czy nie jest nieco podbita jak usłyszeli że właściciel kół pracuje w Irlandii to wiesz jak jest ,,price up" ale to i tak wychodzi 50 euro za tyle to tu nawet jednego koła by nie zrobili i do tego jakoś wykonania usługi była by mierna padły by słowa że trzeba nowe koło kupić |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 9:47, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
tak z ciekawosci ile dałeś za prostowanie koła ? i to prostowanie tylko takie naciąganie szprychami ? czy też na jakiejs maszynie prostowane ranty były ? |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Sob 2:03, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
Witam temat opanowany założone nowe łożysko było na bogato z teflonem cena z przesyłką 60pln .Na święta byłem w kraju na urlopie zabrałem ze sobą koła z tylu wymienione wszystkie szprychy i nyple,przód jedna szprycha była pęknięta wycentrowane oczywiście i podprostowane fele.Do przedniego koła tulejki dotoczone z brązu B101 zobaczymy ile polatają aluminiowe były wyryte,miałem dorobic z kwasiaka ale nie miałem materiału dorobię na kolejnym urlopie do tyłu i tulejki do PDS-a z nierdzewki.Dodatkowo dotoczyłem sobie narzędzia do wyciskania i oczywiście wciskania łożyska PDS super sprawa wystarczy odkręcić amor ,wyjąć koło i robota leci jak ta lala bez prasy i zbędnego demontowania wahacza .Dwa tygodnie przed świętami padła mi elektrownia kupiłem używany stator i magneto od sx-a 450 z 2004roku z pokrywą plus do tego cewkę z fajką i impulsator za 500pln założyłem stator i magneto maszyna działa jak pogoda pozwoli w niedzielę próba ognia |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 0:36, 12 Gru 2013 Temat postu: |
|
Dzięki Panowie już zamówiłem.Teraz walczę z iskrą chyba stator padł iskra slaba miernik pokazuje 8.5 volta prąd zmienny:-( a tak dziadzio zapierdzielał. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 0:28, 12 Gru 2013 Temat postu: |
|
ja zamówiłem bo od ręki nie mieli w zwykłym sklepie z łozyskami. powiedziałem że chce jakies lepsze to dostałem za jakies 30 zł. juz chyba 3 sezon mam nalatane na tym i jeszcze bez luzu, teraz mi górne padło ale po wymyciu łozyska widac że juz sie wyciera. ale i tak 3 sezony za 30 zł to dla mnie sukces i kupiłem zwykłe łozysko poodkrywane, jedynie z nacięciem ale po zamontowaniu działa jak trzeba |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Śro 22:46, 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
Wielkie dzięki Kozioł szukałem tematów z tym związanych ale tego nie wykopałem na innym forum znalazłem wymiary i symbole to wrzuciłem tu |
|
|
KozioŁ |
|
|
szaman108 |
|
|