Autor |
Wiadomość |
Kudłady |
Wysłany: Czw 16:21, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
łożyska na wał do siebie kupowałem NTN(takie jak w oryginale jednak bez wcięć na te zabezpieczenie) cena 90 zł za 2 szt, jednak nalezy panu w sklepie zaznaczyć zeby były z luzem C4.
a tłok wiadomo ze do 4t to najlepsze OEM Elko |
|
|
Bostorn |
Wysłany: Czw 13:07, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
ja ze swojego doswiadczenia polecam korby proxa, wraz z Heniem z usa zassalismy do mojej byłej cr 125 i jego 525, crki nie ma, kajtek spokojnie lata na proxie, tłok był proxa u mnie w cr i jego 525, niestety cr po 20mth był zurzyty 0 0.02 , natomiast u Henia po 100mth o ok 0.07? nie pamietam dokladnie, ale wiem że proxy bardzo łatwo się dopasowują, są świetne, ale ich minusem jest to że szybko tracą wymiar.
obecnie dorwałem w bdb cenie oem tłok KTMa i takowy zakładam do swojego exc. Vertexy niby ok, ja mam uraz po wysadzeniu mi silnika w 2t do nich, do wossnerów nic nie mam, dawały radę.
łożyska albo Fagowskie albo NTN SKF KOYO , tak jak koledzy mówią.
przed ich zakupem sprawdź jeszcze dokladnie czy wymiary się zgadzają i numery seryjne. Bo czasami łożyska mogą się różnic |
|
|
michalpl |
Wysłany: Czw 12:44, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
Lozyska oryginalne to lozyska firmy ntn wiec dostaniesz je w sklepie z lozyskami za ok 100 za sztuke. Pamietaj jak bedziesz kupowal lozyska na wal ze maja miec luc c3. Oryginalny lancuszek rozrzadu to wlasnie lancuszek iwis koszt cos kolo 200. Przy okazji warto wymienic wszystkie slizgi rozrzadu na nowe wtedy mowy lancuszek bedzie mial 4 zabki na napinaczu koszt w ktm okolo 100za wszystkie 3 slizgi. Do tego oczywiscie wymieniaj wszystkie uszczelniacze bo to groszowa sprawa. Uszczelki ja kupowalem oryginaly ktm i wcale nie wyszlo drozej niz atheny |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 15:27, 17 Gru 2013 Temat postu: |
|
kiedys w sxs 450 robiłem kapitalkę, łozyska na wał i skrzynię SKF , korba hot rods, tłok vertex, kumpel jeździ 3 sezon i wszystko hula, |
|
|
meser12 |
Wysłany: Wto 15:12, 17 Gru 2013 Temat postu: |
|
wielkie dzięki za pomoc, chyba wiem już wszystko. |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Wto 15:09, 17 Gru 2013 Temat postu: |
|
tak jak pisaliśmy: rozrząd Iwisa a łożyska z hurtowni/sklepu. Spokojnie możesz brać SKF, Koyo, TNT(szły na pierwszy montaż) |
|
|
meser12 |
Wysłany: Wto 15:04, 17 Gru 2013 Temat postu: |
|
czyli tłok i korba załatwione, a łożysk z hurtowni się nie bać? nie będzie niespodzianek? i rozrząd chyba wezmę iwis jak myślisz? |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Wto 14:43, 17 Gru 2013 Temat postu: |
|
łańcuch rozrządu bierz Iwisa, za 200zł dostaniesz na 100% |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 12:48, 17 Gru 2013 Temat postu: |
|
hej
wszystkie trzy są ok, nawet chyba najtańsza korba hot-rodsa daje radę, łańcuszek do wymiany, ale z producentem to nie wiem, ja zamawiałem oryginała, uszczelki atheny jak najbardziej, obejdzie się bez niespodzianek przy montażu
łożyska na wał możesz dostac w sklepie z łożyskami, weź najlepsze , i tak wyjdzie taiej niż oryginał a parametry zachowane. |
|
|
meser12 |
Wysłany: Wto 11:47, 17 Gru 2013 Temat postu: KTM 450 xc remont silnika |
|
witam, mam parę pytani odnośnie części to silnika.
jaki polecicie tłok i korbe? Wossner, proxy czy vertex.
łożyska na wał oryginał czy zamiennik, i jak z resztą łożysk, na napinaczu zostały dwa ząbki, wymieniać łańcuszek czy nie, jak tak to jaka firma, i czy zestaw uszczelek firmy athena jest wart swojej ceny? |
|
|