Autor Wiadomość
czlowiekwidmo
PostWysłany: Czw 22:43, 26 Gru 2013    Temat postu:

ok juz ogarniam heheh dzieki za rady pozdro zimy nie będzie
czlowiekwidmo
PostWysłany: Czw 22:42, 26 Gru 2013    Temat postu:

czy taki??
http://www.motul.com/pl/pl/products/697?f[quality]=31&f[range]=21
henio12323
PostWysłany: Czw 22:40, 26 Gru 2013    Temat postu:

taki jaki zaleca producent Smile znów odsyłam do ksiązki serwisowej masz tam rozpiske pod jakie warunki jaki lać...

jako, że widze że nie za bardzo chce ci sie cokolwiek samemu zrobić to powiem że w lecie smigam na tym nowym 15W60
czlowiekwidmo
PostWysłany: Czw 22:37, 26 Gru 2013    Temat postu:

ok ale jaki onkretnie ten 300 V >?? bo na allegro wpisuje motul 300 v i wyskakuje mi pełno w roznych butelkach nie wiem o który chodzi .. 15 w 50 ??
henio12323
PostWysłany: Czw 22:18, 26 Gru 2013    Temat postu:

lej jak 80% osób motula 300V fakt że troche drozszy niz xado i inne oleje, ale zawsze to pewny i sprawdzony. są jakies shelle czy valvoline syntetyki do 4T ale tam znów różnie moze byc dlatego czasem warto pare groszy dopłacic i mieć pewność że olej jest odpowiedni. niz oszczędzać i w zasadzie nie mieć tej pewnosci bo mało osó testowało rózne oleje

sprzegła sie nie dociera. moze na początku po 1 odpaleniu od razu nie przeciązac odkręcaniem gazu, ani nie smigac na półsprzęgle po to żeby sie najpierw dobrze nasączyły. ja przed montażem na noc polałem 300Vłka żeby sobie namokły to potem praktycznie od razu mogłem odkręcac
czlowiekwidmo
PostWysłany: Czw 21:40, 26 Gru 2013    Temat postu:

no dobra to jak zmienie te tarczki sprzegłowe np na te trw albo ebc to jakim oleju to zalac ? aby sie nie popsuło znowu . bo tu chyba mi zeszklił korki xado olej . jak docierac nowe sprzęgło??
henio12323
PostWysłany: Nie 22:40, 22 Gru 2013    Temat postu:

ja mam jakies chinskie chyba NHC po sezonie sprzęgło jak działało tak działa Very Happy a kosztowały grosze
motoandrzey
PostWysłany: Nie 22:01, 22 Gru 2013    Temat postu:

Jak raz tarcze zaczną się ślizgać na kulawym oleju to już raczej nie da się ich odratować. Sprężyny mierzysz według książki, a przekładki jeśli nie mają fioletowych przebarwień sprawdź na jakimś np. lustrze czy nie są pokrzywione. Tarcze zawsze motowałem lucas (teraz trw) i nigdy nie było problemów. Każde ze średniej/wyższej półki będą dobre, nie pomyl tylko EBS z EBC bo te pierwsze to dramat
czlowiekwidmo
PostWysłany: Nie 10:32, 22 Gru 2013    Temat postu:

na alegro widzę rożne tarczki ebe i jakiegoś ir ciekaw jestem czy są takie dobre jak oryginał , stosował ktoś te zamienniki?
żółf
PostWysłany: Nie 9:59, 22 Gru 2013    Temat postu:

Wymiary znajdziesz w manualu. Przekładki mogą się przegrzać (będą miały fioletowo-brązowy kolor) albo pokrzywić, więc pod tym kątem należy je sprawdzić.
czlowiekwidmo
PostWysłany: Nie 9:53, 22 Gru 2013    Temat postu:

oka ale skąd wezmę wymiary nominalne tarczek i sprężynek? nie moge tego znaleźć w manualu . a i jeszcze czy te przekładki blaszane tez się zużywają czy one mogą zostać ?
henio12323
PostWysłany: Sob 23:53, 21 Gru 2013    Temat postu:

jak masz dekiel dzielony to pod nim jest orign wielokrotnego uzytku. jak masz pełną pokrywe to uszczelke czasem da się odratować. ale moze wymagac wymiany.

wszystkie po kolei tarcze mierzysz. jaką grubosc - taką jaka przewiduje ksiązka serwisowa ;D spręzynki tez mierzysz to wszystko Ci juz napisałem. mierzysz - potem wymieniasz jak cos jest nie tak. bez sensu wymieniac dobre elementy. ja mam pewnie jeszcze spręzynki oryginalne a moto z 2005 roku ;P

nie wiem czy to przypadek czy nie ale na docierke zalałem mineralny jakis lepszy zrobiłem pyrkając troche i wlałem xado i sprzegło zaczeło sie od razu po zalaniu masakrycznie slizgac. po wymianie na motula nie ustało. po wymianie tarcz i zalaniu motulem nie mam do dzisiaj proiblemu. wiec albo dziwnym trafem nagle zaczeło sie cos dziać albo ten xado tak działa na sprzęgło
czlowiekwidmo
PostWysłany: Sob 20:56, 21 Gru 2013    Temat postu:

ok ok ale jak to rozbiore to mam takie pytanie czy muszę być zaopatrzony w nowąu szczelke?? czy ta stara jest wielokrotnego użytku ? i które tarczki mam mierzyć? wszystkie bo z tego co widze to tam jest 9 tarczek i 9 blaszek przekładek . a ostatnia tarczka i przekładka są chyba grubsze niż pozostałe. jakie grubości maja te tarczki i przekładki? i czy wymieniać odrazu sprężynki? sprężynki tez mierzyć??

te zmiany niepokojące mnie uwarzyłem po zmianie oleju wczesniej było xado 10w 60 4t MA a teraz zalałem castrol power 1 do sprzęgła może to wina oleju być ze słabo wskakuje na gume z 3 biegu ?
wójo
PostWysłany: Śro 19:10, 18 Gru 2013    Temat postu:

przy tych próbach pod sciana moze spalic dobre sprzegło, podczas jazdy wyczujesz czy przenosi moc na koło czy sie slizga.
motoandrzey
PostWysłany: Śro 14:37, 18 Gru 2013    Temat postu:

to też jest niezły sposób, moto pod ściane 2,3 czy 4 bieg i próbuj ruszyć jeśli zgaśnie nie ma tragedii a jeśli silnik będzie chodził a koło stało to sprzęgło do roboty

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group