Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Czw 23:27, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
A jak wygląda świeca?
Jeżeli wymieniał wszystko to możliwe, że to co zrobił ma sens a ty masz problemy ponieważ zrobiło się zimno i silnik ma za ubogo.
Wszyscy przez to teraz przechodzimy.
Jeżeli już chcesz powracać do serii to musisz wymienić wszystko łącznie z iglicą.
A fabrycznie Akrapa nie ma w motocyklu. Więc jeżeli masz przelot to może gaźnik wymagać małej korekty w stosunku do tego co masz w manualu. |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Czw 22:46, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
Motor reaguje na obroty, zawory mysle ze sa ok motor mial juz raz regulawane a przebieg mth wynosi 78. Zmienie moze na poczatek ustawienia fabryczne gaznika, bo przy kupnie dostalem orginalna igłe (co znaczy ze jest inna wsadzona) i dysze 180, a teraz ma mam 160. Gosciu troche sie bawil z tym gaznikiem, wiedzialem ze bedzie maly problem ale gdy to moto zobaczylem to nie chcailem wiecej niczego szukac : ) |
|
|
luksw |
Wysłany: Czw 19:50, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
jezeli motor nie bedzie reagowal na regulacje obrotow na gazniku , zajrzyj do zaworow bo mozliwe ze to one |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 16:28, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
ale to tylko dysza wolnych obrotów wiec kolor swiecy prawdy nie powie, poza tym jak wolno schodzi z obrotów to moze byc oznaka za ubogiej mieszanki ale nie tylko. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 14:35, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
A jaki kolor ma świeca?
Ponieważ jeżeli powinna być 40 a ktoś wsadził 50 to aż dziwine że moto działa.
Świeca powinna być czarna. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 13:24, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
dziwna kombinacja z ta dyszą
zanim włożysz fabryczną , najpierw spróbuj regulacji śruba mixtury w/g manuala,
jak to nie pomoże- zmieniaj na fabryczną, znów regujacja i ogień, |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Czw 12:30, 19 Gru 2013 Temat postu: wina wiekszej dyszy wolnych obrotow ? |
|
Witam
Moj następujący problem z moim Katem exc450 to gdy go kupowałam sprzedawca twierdzil ze wymienil w nim dysze wolnych obrotow, jak dobrze pamietam to orgnalna dysza wolnoch to 40 a zmienil na 50 mowim ze dzieki tej zmianie kat mniej palil i lepiej sie wkrecal, przy moim uzytkowaniu, zaczal smierdziec paliwem, ciezej odpalac i zbyt wolne schodzenie z obrotow przy rozgrzanym silniku. Czy wymiana dyszy wolnych obrotw na orginalna pomoże ? Dodam ze wydech akrap twierdzl ze fabrycznke byl bo to wersna six days z 2009 ale dyszy do tego racze nie warto wymienic |
|
|