Autor Wiadomość
jachus0
PostWysłany: Śro 15:50, 06 Sie 2014    Temat postu:

Najlepiej nie jeździć Very Happy
żółf
PostWysłany: Śro 10:29, 06 Sie 2014    Temat postu:

barek253 napisał:
ale jeśli masz giąć tarczę co 2 wypad to warto


W takim przypadku to osłona też niedługo pożyje Wink
barek253
PostWysłany: Śro 9:37, 06 Sie 2014    Temat postu:

ale jeśli masz giąć tarczę co 2 wypad to warto
KNKS
PostWysłany: Śro 9:20, 06 Sie 2014    Temat postu:

Tarcza, tarczą. Ja ostatnio skrzywiłem tylną zębatkę. Stalową, podobno niezniszczalną Wink Oczywiście łańcuch się na niej zablokował i resztę trasy pokonałem na lawecie.
Jak widać żaden "marketingowiec" z KTM nie wpadł jeszcze na pomysł wynalezienia osłony zębatki Wink

Swoją droga osłona tarczy z katalogu KTM jest niewiele tańsza niż oryginalna KTM'owska tarcza Laughing
żółf
PostWysłany: Śro 9:15, 06 Sie 2014    Temat postu:

Ja ostatnio skrzywiłem tarczę, ale fakt że była już cieńka jak papier i po sezonie miała iść do kosza. Wymieniłem na nową i chciałem dać osłonkę, jednak cena skutecznie mnie zniechęciła, 300zł za osłonkę, toż to 1,5 nowej tarczy, a gwarancji i tak nikt nie da że osłonka będzie pancerna. Wg mnie zamiast wydawać kasę na osłonę, lepiej w razie w. wymienić tarczę na nową.
rams
PostWysłany: Wto 18:29, 05 Sie 2014    Temat postu:

Ostatnio skrzywiłem tarcze. Musze zakupić taką osłonę. Tylko mam pytanie związane z samą osłoną. W jakiej odległości od tarczy jest osłona? Jak gruba jest osłona z katalogu power parts http://www.gear4motorcycles.co.uk/images/ww/product/fromxmlplatinum/5481006110030-2_pu.jpg ? Dlatego zadaje takie pytania bo się zastanawiam czy jakiś syf nie będzie mi się zbierał pomiędzy tarczą a osłoną.
KristofSX
PostWysłany: Pią 18:06, 20 Gru 2013    Temat postu:

ja w tym sezonie przyłożyłem na podjeździe w skałę, tarcza skrzywiona, juz wymieniłem, gdybym miał osłonę nie było by problemu,
ale tak jak henio mówi - to raczej sprzęt do extreme podjazdów, głazów itp, na tor czy jakieś błotne przeprawki - zbędny gadżet
henio12323
PostWysłany: Pią 17:12, 20 Gru 2013    Temat postu:

przede wszystkim zalezy gdzie latasz. jak po lesie, po kłodach itp itd czasem moze tarcze uratować bo zawiśniez na osłonce a nie na tarczy. z kolei jak latasz np po polach czy po torze to bezsensu waga ;D bo żeby pokrzywic tarcze trzeba mieć mega pecha. pozatym dobra tarcza bedzie kosztowała niewiele wiecej niz taka osłonka wiec jak sa małe szanse na uszkodzenie to szkoda kasy na osłonke. chyba że jak pisałem ostry teren i łatwo o zawadzenie tarczą to warto
hacker33
PostWysłany: Pią 16:43, 20 Gru 2013    Temat postu:

https://www.google.com/search?q=ktm+rear+disc+guard&client=ubuntu&hs=QVO&channel=fs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=fWW0UvnpMseFtAbB2YDACg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=635
rams
PostWysłany: Pią 16:38, 20 Gru 2013    Temat postu: Osłona tylnej tarczy

Posiada ktoś z was osłonę tylnej tarczy w ktm'ie? Jest warta ceny, którą wołają sobie za nią? Czy mógłby ktoś z was zrobić zdjęcia jak jest montowana ta osłona i ogólne zdjęcia tej osłony. Zastanawiam się nad zakupem chciałbym przed zakupem zobaczyć jak to wszystko wygląda zamontowane.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group