Autor Wiadomość
Robek
PostWysłany: Pią 10:31, 03 Sty 2014    Temat postu:

Złozyłem na silikonie i jak narazie trzyma. Smile
Asteros2012
PostWysłany: Nie 15:45, 29 Gru 2013    Temat postu:

Ja miałem flansze wyklepaną strasznie ale znajomy mi mocnym klejem wygładził trochę te rowki, stosowałem sylikon proponowany przez hackera przed wygładzeniem i nie wytrzymał. Na wygładzonym stosuje silikon za 25zl serwisowy victor reinz i daje rade. Co do silikonu hackera to tubka przyszła mi po części pusta w środku(tubka nie była cała wypełniona)
Robek
PostWysłany: Pią 11:04, 27 Gru 2013    Temat postu:

Piękne dzięki za szybkie odpowiedzi!!!

Tymczasowo uszczelnie silikonem z sznurami kominkowymi a na chwili wolnego poleci nowa flansza. Smile
hacker33
PostWysłany: Pią 10:21, 27 Gru 2013    Temat postu:

Ja w 380 uszczelniłem tym:



Trzyma jak diabeł sołtysa.
Aż miałem później problem aby oderwać dyfuzor od silnika.
Jednak należy to robić w ciepłym.
Jak masz nie ogrzewany garaż to nie masz się teraz co brać do silikonu.
I musisz dać dużo czasu aż porządnie wyschnie.
Silikon polecili mi na KTMtalk.com
żółf
PostWysłany: Pią 10:00, 27 Gru 2013    Temat postu:

Ja miałem strasznie rozkalibrowaną flanszę - rowki gołym okiem widoczne. Uszczelniałem sylikonem - wydmuchało, Taśma teflonowa - wydmuchało. Wszystko na krótko, dlatego kupiłem nową flanszę (ok 200zł) i jest spokój. Ew. możesz spróbować przetoczyć i wprasować tulejkę pod wymiar, ale nie wiem na ile to zda egzamin i czy ostateczny bilans będzie korzystny.
henio12323
PostWysłany: Pią 9:39, 27 Gru 2013    Temat postu:

ciezko jest to uszczelnić w 100% jak jest szpara. najlepiej to oring ale zeby on działał to i flansza i wydech musi byc w idealnym stanie. jak juz jest cos pokrzywione, i rozkalibrowane to potem niczym nie uszczelnisz na stałe. mozna próbować opatulać jakimis włóknami kominkowymi - takimi sznurkami niepalnymi. mozna nawinąc grubiej niz oring i zawsze troche uszczelni, do tego mozna dorzucic troche pasty do tłumików to troche przedłuzy zywotność ale nie bedzie wieczne
Robek
PostWysłany: Pią 9:27, 27 Gru 2013    Temat postu: 250 2T PATENT na szczelne połaczenie Dyfuzor-Cylinder

Witam wszystkich forumowiczów!!

Miałem wypierdziane zielone o-ringi uszczelniające połączenie dyfuzora z silnikiem. Wymieniłem na nowe orginały i w dalszym ciągu małe ale jednak pierdzenie i wyciek przy połaczeniu występuje...

Szukam sprawdzonego i fachowgo patentu na połączenie dyfuzora z cylindrem. Piszcie prosze o waszych doświadczeniach w temacie.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group