Autor Wiadomość
Asteros2012
PostWysłany: Sob 19:21, 18 Sty 2014    Temat postu:

Przyznam się że walała mi się kupa oringów przy remoncie i jeden sobie dopasowałem do tłoczka wysprzęglika i działa idealnie. Razz
henio12323
PostWysłany: Sob 15:11, 18 Sty 2014    Temat postu:

29 to oring zeby olej z silnika nie wyciekał. zestaw 36 to regeracyjny srodek wysprzęglika. samego oringa wysprzęglika nie kupisz nas ztuki w serwisie. sprawdź co cieknie czy olej czy płyn LHM ze sprzęgła. jak lhm, to musisz dobrac sam oring na wysprzęglik w srodku. nie na cały element. w serwisie z tego co wiem to nie dostaniesz ale mozna kupic w zwykłym sklepie oring i działa
Red Bull X
PostWysłany: Sob 12:06, 18 Sty 2014    Temat postu: sprzęgło

Odświeże trochę temat. Płynu było troszkę mało.Odkręciłem wysprzęglik klamka jest sztywno wydaje się, że nie puszcza. Zalałem nowym płynem polatałem pół godz i było ok ale na drugi dzień jak wciskałem sprzęgło na sucho to z tej dolnej dziurki wysprzęglika leciał płyn nie jakąś ogromna ilość ale z 2 - 3 krople , czy to będzie właśnie wina oringu http://ktmsklep.pl/new-katalog/9,58,162,36877/rocznik-2008/sx/450-sx-f/clutch o numerze 29 czy trzeba kupić cały zestaw 36??
damian87tsz
PostWysłany: Wto 14:15, 07 Sty 2014    Temat postu:

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy na forum lecz z jakimś doświadczeniem może niewielkim.

Co do znikającego sprzęgła miałem kiedyś taki obiaw w moim 125exc. Wystarczyła wymiana płynu.
Pamiętajmy do pomp sprzęgła Magura lejemy płyn mineralny(może być hydrauliczy oraz rowerowy np. shimano)
Do pomp brembo lejemy DOT hamulcowy 4 lub 5.1
i nie wolno mieszać bo właśnie przy zmieszaniu może się tak stać że puszczą uszczelnienia.
wójo
PostWysłany: Pon 18:55, 06 Sty 2014    Temat postu:

może warto zacząć od sprawdzenia czy wogule jest odpowiednia ilość płynu w zbiorniczku.
Fat
PostWysłany: Pon 17:09, 06 Sty 2014    Temat postu:

Hyh, jutro się za to biorę bo mi właśnie też dziś zaczęło się tak dziać Smile
KristofSX
PostWysłany: Pon 16:49, 06 Sty 2014    Temat postu:

Rolling eyes
Very HappyVery Happy
Czyli wszystko może być
henio12323
PostWysłany: Pon 16:35, 06 Sty 2014    Temat postu:

a ja mam ten objaw i mi lekko tłoczek przepuszcza,
Asteros2012
PostWysłany: Pon 16:32, 06 Sty 2014    Temat postu:

Ja też miałem taki sam objaw i był to oring na wysprzęgliku który gubił płyn
KristofSX
PostWysłany: Pon 16:15, 06 Sty 2014    Temat postu: Re: Sprzęgło zanika

Red Bull X napisał:
Witam dzisiaj w lesie sprzeglo zaczeło zanikać klamka brała coraz niżej i niżej po zgaszeniu tak jak by było lepiej ale po odpaleniu problem wracal w końcu klamka wpadła cała i sprzegła nie było wogóle zgasiłem i po 5 min sprzegło wróciło, ale odpaliłem przejechałem sie kawałek i znowu klamka wpadła.Jakiś pomysł co jest przyczyną?


miałem identyczny objaw - zmieniłem płyn na nowy, i hula wszystko dalej
henio12323
PostWysłany: Pon 16:11, 06 Sty 2014    Temat postu:

zdejmij wysprzęglik zobacz czy na łozysku pod wysprzeglikiem są osłonki kulek, te gumowe czy stalowe zabezpieczenia.

2 sprawa. jak juz wysprzeglik wyjmiesz to powciskaj klamke tak żeby tłoczek wyszedł do konca i zaparł się o pierscien segera, ( tylko ostrożnie nie za mocno ) i lekko naciskaj klamke, tzn przyduś i trzymaj jak sie klamka pomału wciska to znaczy ze cos nie trzyma albo pompa albo zobacz czy nie ma wycieku z wysprzęglika.
Red Bull X
PostWysłany: Pon 16:01, 06 Sty 2014    Temat postu: Sprzęgło zanika

Witam dzisiaj w lesie sprzeglo zaczeło zanikać klamka brała coraz niżej i niżej po zgaszeniu tak jak by było lepiej ale po odpaleniu problem wracal w końcu klamka wpadła cała i sprzegła nie było wogóle zgasiłem i po 5 min sprzegło wróciło, ale odpaliłem przejechałem sie kawałek i znowu klamka wpadła.Jakiś pomysł co jest przyczyną?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group