Autor |
Wiadomość |
KristofSX |
Wysłany: Wto 22:02, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
digidy napisał: | takie szybkie pytanko a olej motul 7100 10w50 4t bedzie ok? bo poprzedni właściciel taki lał więc zalałem taki sam ale myslałem nad 15w50 |
tak, ma specyfikację i wymagania KTMa , można spokojnie lac, ale jak masz możliwość to lej motula 300v |
|
|
digidy |
Wysłany: Wto 21:50, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
takie szybkie pytanko a olej motul 7100 10w50 4t bedzie ok? bo poprzedni właściciel taki lał więc zalałem taki sam ale myslałem nad 15w50 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 19:02, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
jasne, będzie dobry |
|
|
kawka5 |
|
|
czlowiekwidmo |
Wysłany: Sob 12:14, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
napisałem tak 100 ml mniej wiecej na oko leje aby był dobrze nasączony aby za szybko nie wysechł.czasem lepiej zmienic na zimnym bo ktoś się może poparzyć
benzyna nigdy nie zniszczyła mi filtra powietrza . myje filterek w benzynie minute góra dwie i odrazu na słońce albo suszarka jakaś stara. ale ropa też bedzie ok. nie zapomnij nasmarowac wargi wiltra smarem dosyć grubo |
|
|
Bostorn |
Wysłany: Czw 0:21, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
ja mogę polecic motula 300v 15w50 i olej do filtrów valvoline, korzystam z tych i jestem bardzo zadowolony.
filtry oleju Man, Meiva, Bosh i ewentualnie Hiflo
ceny rozsądne, motul 200zł za 4l, filtry od ok 12-15zł , a valvoline 39zł za 1l
potrzebujesz czegoś dawaj znac, mam dojscia do wielu rzeczy w fajnych cenach, gwarantuje najwyższą jakośc i pewnośc towaru
najfajniejszą metodą na nasączanie filtra jest oddzielne wiado na płyn, zalewasz tam litr, albo lejesz po filtre, ciskasz go porządnie, to co spłynie, wlewasz do butelki i gotowe.
1l oleju powinien starczyc na ok 15-20 nasączeń
a co do mycia filtra, nie polecam mycia w benzynie jak kolega napisał, w sieci można poczytac o tym, benzyna jest ostrym środkiem, żrącym, i potrafi rozpuścic klej w filtrze, występowały rozwarstwienia się filtrów, osłabia jego strukturę.
o wiele bezpieczniejszym czyściwem jest ropa, która bardzo ładnie rozpuszcza, wystarczy przemyc, wycisnąc, wrzucic do ciepłej wody z płynem do mycia naczyn, przeprac, przepłukac i wysuszyc.
najprostsza i najszybsza metoda. Stosuje ją od 5 lat i nigdy mnie nie zawiodła. Od czasu do czasu myje też filtr we wrzatku i odpowiednio przygotowanym dimerze, oraz płynie do mycia naczyn. 0 problemów, nic się nie rozwarstwia, nie uszkadza. |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Śro 23:58, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
setka oleju na jedno nasączanie? trochę dużo, z połowa zostanie w reklamówce albo zleci po airboxie olej się wymienia jak się rozgrzeje, pierwsze słyszę żeby na zimnym silniku to robić |
|
|
czlowiekwidmo |
Wysłany: Śro 21:49, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
obieg jest na 100% dzielony w 450 /530 exc 2008-2011
dodaj fotki motocykla |
|
|
czlowiekwidmo |
Wysłany: Śro 21:47, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
olej ci dał taki se troche slaby , zostaw sobie na ewentualne dolewki . Zalej go tym
http://allegro.pl/shell-advance-ultra-4t-15w50-syntetyczny-wa-wa-i3866569957.html
filtr powietrza myjesz minutke w benzynie a póżniej gorąca woda proszek E i Palmolive będzie baja. najlepiej kupić sam nasaczyciel Valvoline oil filter 1l i w tak umyty albo inny nowy wkładasz w torebke z biedry nalewasz setke niebieskiego nasączyciela i mietosisz heheh i jak masz zamiar latac enduro w terenie to kup sobie taki pokrowiec na filtr powietrza taka czapka z bardzo drobnej siatki .
olej do skrzyni i silnika lejesz ten sam . 900 ml sprzęgło 600ml silnik około oczko ma być w 95% pełne . filtry oleju najlepiej kupować oryginalne . dobrze wymienić olej na zime aby moto stało sezon zimowy na nowym oleju , bo stary olej jest już toksyczny i istnieje obawa uszkodzenia simeringów , gdzieś tak czytałem . uważaj żeby nie poukręcać śrób spustu oleju , rób wymianę na zimnym silniku .i pod nużką biegów masz sróbke na 10 albo 12 to tam jest magnez zbiera opiłki ze sprzęgła ,jak bedzie silnik juz pusty odkręć oczyść. i później GUMA!!! |
|
|
mcx |
Wysłany: Śro 21:29, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
z pamięci strzelam ale chyba exc z 2009 roku ma jeden obieg oleju - skrzynia i silnik Jak tak to polecam Liqui Moly 10W60 i zwykłe filtry Hiflo. Filtr powietrza pierz w ciepłej wodzie z ludwikiem. Ja jeszcze przedmuchuje dokładnie kompresorem. No i pisz bardziej po polsku bo czytać się nie da, trochę interpunkcji używaj |
|
|
lukktm530 |
Wysłany: Śro 21:09, 15 Sty 2014 Temat postu: filtry i oleje jakie skąd? |
|
nabyłem 530exc-r 2009r 124mth latał i po torze i super moto,moto ładnie wygląda i zadbane mówi że 5 mth moge jeszcze latać ale najlepjej wymienić pospisywać dane dla własnego spokoju i pytanie skąd zamówić filtry oleju bo są 3paki różne taniej ale hilfo albo twenty z 24mx.pl on mówi że wszystko miała zawsze orginalne są orginalne filtry ktm?gdzie? olej do skrzyni czy ten sam co do silnika ile do skrzyni ile do silnika i jaki bo mi dał castrol fully synthetic power1 racing 4t 10w 50 ,tłok wymieniony przy 100mth bo go nakręcili na orginalny ktm tak mówi,filtr oleju czy kupić chemie do prania czy można płynem do garów kupje filtr nowy i olej do nasonczenia ale są zestawy wjadra płyn do prania i olej czy odpóścić z tymi czyścikami i sam nasączyciel kupić |
|
|