Autor Wiadomość
wtct
PostWysłany: Sob 20:43, 22 Lut 2014    Temat postu:

Zrobiłeś już remont?

Wymieniałeś może dwa łożyska na głównym wałku - na wałku, na którym jest osadzony kosz sprzęgłowy?
żółf
PostWysłany: Pią 0:00, 17 Sty 2014    Temat postu:

Nie pierwszy remont tylko pierwszy nowoczesnego 2t:) Czyli łożyska i uszczelniacze wału byle jakie byle firmowe:) No to będzie spora oszczędność Twisted Evil

Cytat:
Co do cylindra to dobrze wymierz o jest też selekcja D.


Z jakiej firmy? Bo Wossner i Wiseco niestety mają tylko do c

Już mam Vertex ma do D
barek253
PostWysłany: Czw 21:48, 16 Sty 2014    Temat postu:

Wszystko na spokojnie rób zdjęcia szczególnie skrzyni żebyś wiedział jak była bo wiem że są problemy jak się to robi 1 raz.
Łożyska przesmaruj albo takim smarem specjalnym albo olejem tyle że on się tak nie utrzyma jak smar.
Przy łożyskach zawsze nagrzewaj gniazda. Ja na wał kupowałem o tych samych oznaczeniach i dobrej firmy. Uszczelniacze też dałem najlepsze z hurtowni, nie oryginały, a były to "corteco"
Co do cylindra to dobrze wymierz o jest też selekcja D.
Sworzeń wkładając tak samo jak i tłoka przesmaruj olejem.
I dobrze traf sobie dźwignią z zaworu do tej z silnika Smile
żółf
PostWysłany: Czw 21:30, 16 Sty 2014    Temat postu: Remont exc200

No to zabrałem się za remont silnika w exc200. Silnik rozpołowiony i czas zamówić części. Na szczęście cylinder nie wygląda tak źle jak widziałem to przez okno wydechowe, ale siedzi już tłok selekcja C, liczę że jeszcze raz na C się przelata:)

No ale konkrety, chcę wymienić wszystkie łożyska, korbę, nowy tłok, odświeżyć pompę wody, zmienić uszczelniacze.

Czy warto wymieniać łożysko kosza sprzęgłowego? Jest dość drogie i nie wiem czy komuś się sypie?
Łożyska na wale mają jakieś specyficzne oznaczenia

6305 JR2 CS36

NJ206 ET2XCS46

Czy wystarczy jak kupię łożyska 6305 i nj206 z luzem c3?

Co z uszczelniaczami na wał? Oryginalne są dość drogie, czy ma ktoś jakieś sprawdzone zamienniki? Jak mają mi paść, to oczywiście zainwestuje w oryginały, ale po co przepłacać.

Składając wszystko smarować samym olejem 2t czy zrobić mieszankę 1:1 z benzyną?

Czy o czymś specyficznym o czym nie mówi serwisówka powinienem wiedzieć?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group