Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Pią 22:59, 11 Cze 2010    Temat postu:

do pompy sprzęgła może być każdy hydrauliczny MINERALNY płyn klasy DA-1
Gość
PostWysłany: Pią 21:06, 11 Cze 2010    Temat postu:

płyn w pompie sprzegła to taki jak w citroenie hlm mówią ze moze byc ale z płynem magura jeszcze nie sprawdzalem bo jak rozbierałem sprzeglo to widzac było jak tarczki sie rozchodza nie mam nikogo znajomego co ma ktma to nie wiem jak chodzi sprzegło w innych sprzetach , w japońcach jest bezproblemowe, niech sie wiecej osób wypowie co maja ktmy
grzegor200
PostWysłany: Pią 13:12, 11 Cze 2010    Temat postu:

to moze jakbym zmienil płyn od sprzęgła?
a wy jakiego oleju używacie do skrzyni?
KristofSX
PostWysłany: Pią 8:27, 11 Cze 2010    Temat postu:

raczej tak, problem zaczyna sie gdy biegi zaczną Ci wyskakiwać przy jeździe

a każde uszkodzenie dyfuzora ma wpływ na osiągi silnika


pozdro!
grzegir200
PostWysłany: Pią 7:58, 11 Cze 2010    Temat postu:

znaczy ze co? ze to normalne, nic z tym nie zrobie??
dodam ze motor ma przejechane 3500km a stan jest raczej niezły

i jeszcze jedno. ostatnio przeciągnełem dyfuzorem po asfalcie i troche sie przegieła końcówka znaczy tam gdzie sie z silnikiem łączy, i teraz troche odstaje. i dym tamtędy leci.
czy nie przeszkadza to w dzaiałaniu silnika.?
Gość
PostWysłany: Czw 22:02, 10 Cze 2010    Temat postu:

ja mam wlasnie to samo z moto co grzegor tylko jeszcze mi tarcze sklejało rozkreciłem sprzeglo tarcze i przekładki jak nowe zmieniłem olej na motorexa 10w60 i przestało sie sklejac tylko teraz jak wrzuce jedynke to moto strasznie wali(zgrzyta), na jedynce gdy moto stoi to nie moge wrzucic innego biegu(cięzko dzwignie do góry pownies) musi jechac a najlepiej luz wchodzi z dwójki jak moto sie toczy. Poza tym w czasie jazdy biegi wchodzą malinowo
KristofSX
PostWysłany: Czw 16:02, 10 Cze 2010    Temat postu:

nie sądzę żeby olej miał aż taki wpływ na wskakiwanie luzu , w KTM zawsze ciężko jest go znaleźć, najczęściej wbija się wtedy gdy nie potrzeba Smile
grzegor200
PostWysłany: Czw 15:00, 10 Cze 2010    Temat postu:

to ja sie dołącze zeby nastepnego nie zakladac

mam exc200 kupilem niedawno, zauwazylem ze gdy moto nabierze temperatury to na postoju nie wchodzi luz, znaczy na odpalonym silniku gdy stoje to przeskakuje z 1 na 2 i z 2 na 1 a luzu praktycznie nie da sie wrzucic, na zimnym i podczas jazdy wchodzi jak złoto. myslelm ze moze olej w skrzynie i zmienilem na motul transoil 10w40 ale niestety brak poprawy,

nie wiem co z tym zrobic, moze inny olej?

z gory dziekuje za pomoc
KristofSX
PostWysłany: Pią 8:11, 28 Maj 2010    Temat postu:

ja uważam że tak
mambo
PostWysłany: Czw 23:17, 27 Maj 2010    Temat postu:

w katmie zalecają motorexa 10w60 myslicie że sie sprawdzi
KristofSX
PostWysłany: Wto 8:29, 25 Maj 2010    Temat postu:

syntetyk i zaczął się sklejać? to spróbuj coś 5W/30, ktm teraz zaleca motorexa, wcześniej do ktm był shell

ja leję motorexa 10w/40
naska
PostWysłany: Pon 22:53, 24 Maj 2010    Temat postu: jaki olej exc 2504t

witam wszystkich.mam taki problem mianowicie. wymieniłem tarcze sprzęgla razem z przekładkami i sprerzynami(kupione w serwisie ktm) i po przejechaniu 5 weekendów po 30km zaczely się sklejac olej jaki wlałem to motul v300 10w40 syntetyk moje pytanie jaki olej wy lejecie? pozdro i z góry dzieki

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group