Autor Wiadomość
Kabat
PostWysłany: Pią 8:58, 09 Lip 2010    Temat postu:

Jasne ze 155 nie bedzie dzialac, takj jak i 205, bo dysze głowne musza byc dobrane do duszy iglowej, i odwrotnie. Nigdy moto nie bedze ialac jak do duzej dyszy iglowej wkrecisz za mala dysze itd. W Twoim przypadku miales za duza dysze 205 , a dysze ponizej 170 byly juz za male.
lysypss
PostWysłany: Wto 15:56, 15 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

witam no i wszystko jasne dysza 155 którą mi doradzono nie prawda zamówiłem dwie 162 i 175 i na żadnej nie gada tak jak trzeba tak wiec 175 rozkalibrowałem na 190 specjalnym iglakiem i teraz odpala ma kopa i jest git.
lukasz_vip
PostWysłany: Pią 19:52, 11 Cze 2010    Temat postu:

Dzisiaj rozebrałem swojego Dell'orto. Mam LC4 620 EGS z 96r. Okazało się, że mam dyszę główną 195 i od wolnych 45. Moto pali od pierwszego strzała zawsze jak jest zimny lub letni. Jak jest gorący to używam ciepłego ssania i też zapali od pierwszego strzała lub czasami za 3 razem.

Spalanie w trasie to jakieś 5,5l/100km przy prędkości przelotowej 100-120km/h na przełożeniu 16/42.
Karambol
PostWysłany: Pią 16:32, 11 Cze 2010    Temat postu: Re: odpalanie lc4

lysypss napisał:
sprawdziłem dusze w gaźniku wolnych obrotów mam 45 a główna aż 205.


Za duza! 155 najlepiej, mocy bedzie jak trzeba a palic bedzie malo. Za 20zl kupisz sobie caly kupe km w terenie;)
lukasz_vip
PostWysłany: Wto 22:55, 08 Cze 2010    Temat postu:

45 I 195 miały wersje SC i SX
EGS miały 155 lub 170 i 45.

Masz za dużą główną dyszę. Musisz ją wymienić na coś mniejszego.
lysypss
PostWysłany: Wto 20:00, 08 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

sprawdziłem dusze w gaźniku wolnych obrotów mam 45 a główna aż 205.
lukasz_vip
PostWysłany: Pon 9:39, 07 Cze 2010    Temat postu:

Co do tych dysz to nie do końca prawda. Bo w zależności od wersji moto były wkładane różne dysze. Na pewno wersje SC i SX odblokowane miały dyszę główną 195.
Karambol
PostWysłany: Pią 21:58, 04 Cze 2010    Temat postu:

Najpierw wykrec dysze, najbardziej chodzi o dysze głwona i dysze wolnych pobrotow. Dysza glowna, oryginalna to 155, a wolnych obrotow 45. Jesli masz inny rozmiar (napewno większy) to masz przyczyne zlego palenia..jeszcze ciekawe jak plywak byl ruszany. A gdzie dostac dysze? - ciezko powiedziec, trzeba szukac..gdzies mialem strone z dyszamii, musze poszukac
lysypss
PostWysłany: Czw 5:22, 03 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

GAŹNIK MAM DELLORTO
lysypss
PostWysłany: Czw 5:20, 03 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

WITAM dokładnie nie wiem ile mi pali bo tylko jażdże w terenie a linki od prędkościomierza nie mam ale porównując inne endu raki to pali odiabla .to może być w tym problem a gdzie takie dysze mogę kupić może wiesz góry dzięki.aaa nawet ostatnio obniżyłem iglice od przepustnicy bo mam ciągle czarną świece a regulacja gaźnika już nic nie dawała.
Karambol
PostWysłany: Śro 20:13, 02 Cze 2010    Temat postu: Re: odpalanie lc4

lysypss napisał:
oginalny


Jestes pewnien, ze masz tam oryginalne dyszy? Takie sensacje z odpalaniem występuja w 99.9% w grzebanych gaznikach w których ktos wymienil dysze na wieksze bo przeciez czym wieksze tym leprze.
Na prawdziwie oryginalnym gazniku, nie ruszanym, motocykl pali w terenie max 6L, na trasie (w zeszly weekend, trasa Zielona Góra - Szczecin) spalil mi 4.47L/100km.
Jesli nigdy ponizej 6L nie zszedłeś to masz "tuningowy" - niestety. (niestety bo koni to wiecej niema, pali w chu..j i sa klopoty z odpalaniem).

Ile Ci pali?
wazzabii
PostWysłany: Śro 18:51, 02 Cze 2010    Temat postu:

jaki? dellorto? mikuni?
lysypss
PostWysłany: Śro 17:45, 02 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

oginalny
Karambol
PostWysłany: Śro 16:48, 02 Cze 2010    Temat postu:

A gaźnik masz oryginalny czy "tuningowany"?
lysypss
PostWysłany: Wto 18:40, 01 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

witam mam problem z odpaleniem ciepłego silnika ustawione zawory mam gaźnik wyregulowałem 1,5 obrotu świeca irydowa nowa na ciepłym ssaniu tez nie chce odpalić pozdrowienia.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group