Autor Wiadomość
kamilo90
PostWysłany: Pon 21:54, 10 Lut 2014    Temat postu:

ponawiam
kamilo90
PostWysłany: Nie 22:56, 09 Lut 2014    Temat postu:

Tryby ogólnie wyglądają ok niema żadnych wżerów. Chodzi mi o ocene kłów zazębiających i miejsc w których się zazębiają. Zdjęć boków nie posiadam ale tam niema co szukać zęby wyglądają bardzo dobrze jeżeli ci o to chodzi.
barek253
PostWysłany: Nie 22:04, 09 Lut 2014    Temat postu:

widać że ten jeden tarł
z boku są ok pokaż fotkę z przodu czy nie ma wżerów itp ale raczej wyglądają na w porządku
kamilo90
PostWysłany: Nie 21:13, 09 Lut 2014    Temat postu:

Oto zdjęcia tych trybów










Jak sądzicie będzie coś z nich?
kamilo90
PostWysłany: Nie 13:59, 09 Lut 2014    Temat postu:

W takim razie wymienie ten uszczelniacz. A co do kłów to trochę są zaokrąglone, lecz wolał bym ja by obejrzał to ktoś bardziej doświadczony, wrzuce wieczorem zdjęcia to lukniecie jak to wygląda.
henio12323
PostWysłany: Nie 13:37, 09 Lut 2014    Temat postu:

spoko,

warto wymienic, kosztuje nie duzo a jak ma cos byc nie tak to nie ma co kombinować. oryginał pewnie do 10 zł kosztuje.

skoro dobrze chodzi to dobrze, zobacz jeszcze jak wyglądają kły bo to jest wazne, chodzi o te 3 zeby wystające w dół trybu i zazębiają sie z kolejnym trybem i często początek jest zaokrąglony mocno i wtedy biegi mogą wypadać.
kamilo90
PostWysłany: Nie 12:54, 09 Lut 2014    Temat postu:

Sorry za post pod postem koło 21 będę mógł wkleić zdjęcia tych trybów wymagane jest 24 godz od zarejstrowania i trzy posty.
kamilo90
PostWysłany: Nie 12:27, 09 Lut 2014    Temat postu:

Dzięki za zainteresowanie tematem.
Zdjęcia zrobiłem lecz nie mogę wstawić linków ponieważ jestem nowym użytkownikiem mogę wysłać na gg albo w jakiś inny sposób jak się da

Więc tak wybierak jest ok niema luzów lekko chodzi i ładnie zaskakuje, wodziki proste lekko wytarte ale to chyba normalne [ minimalne luzy są}.
Złożyłem do kupy skrzynie wsadziłem w połówki dałem odpowiednią podkładkę na spód założyłem dźwignie bez składania silnika i o dziwo biegi wchodzą dużo lepiej, powiedział bym że jest ok. Warto wymienić ten uszczelniacz? Jak oceniacie tryby?
henio12323
PostWysłany: Sob 20:08, 08 Lut 2014    Temat postu:

1) skoro była skrzynia źle złozona to na pewno bedzie lepiej chodziło, a czy juz dobrze - tego nie wiadomo
2) zanies skrzynie mechanikowi niech rzuci okiem na zeby i kły. ewentualnie porób fotki to sie oceni
3) moze chodziło o jakis usczelniacz na wałku dzwigni zmiany biegów jakby był jakis mega ciasny to by wszystko toporniej pracowało ale ciezko było by az tak ciasny znaleść. innych uszczelniaczy raczej tam nie ma nigdzie.

4) skrzynia to nie tylko tryby, obczaj jeszcze mechanizm zmiany biegów ten obok sprzęgła
kamilo90
PostWysłany: Sob 19:56, 08 Lut 2014    Temat postu: Srzynia biegów sx 250 2003

Witam jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość Smile .
A więc sprzęt posiadam od 2 miesięcy od początku był problem ze skrzynią biegów mianowicie biegi ciasno wchodziły był problem ze znalezieniem jałowego biegu koleś twierdził że skrzynia jest ok tylko jakiś uszczelniacz jest nie oryginalny i przez to tak ciasno wchodzą. po miesiącu zaczęła wyskakiwać jedynka, teraz w ogóle już jej niema w dodatku 2 zaczęła wyskakiwać na ciężkim terenie. Silnik rozebrałem według mnie skrzynia była źle poskładana, mianowicie między 1 a 2 trybem była włożona podkładka która powinna być na dole taka gruba a pod pierwszym trybem nie było w żadnej Teraz pytanie do was, wystarczy założyć podkładki i będzie ok? czy konieczna będzie wymiana trybów lub czegoś innego? a i jeszcze jedno pytanie o który uszczelniacz gościowi chodziło?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group