Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Sob 19:03, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
Cuddak KristofSX napisał Ci od czego powinieneś zacząć.
Jeżeli tego nie ogarniasz.
Nie wiesz jak ustawić obroty to albo poczytaj o regulacji gaźnika albo poproś kogoś fizycznie kto to ogarnia aby tobie pomógł bo widać że jesteś zupełnie zielony w tym temacie a musisz to zrobić bo inaczej sobie nie pojeździsz. |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Sob 18:38, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
mogl bys to bardziej sprezyzowac jak dla poczatkujacego :0 |
|
|
wójo |
Wysłany: Pią 14:10, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
wyjsciowa sczelina miedzy orzesłona a obudowa gaznika powinna miec 1mm, sprawdz szczelinomierzm, jak ustawisz za mało to silnik nie bedzie miał wolnych obrotów, jak za duzo, bedzie ciezko odpalał i jak zaskoczy bedzie pracował na zbyt wysokich, |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Pią 14:05, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
Przepustnicy musi być sporo uniesione czy wystarczy nie dużo |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 6:31, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
Dziwne.
Na zdjęciu swojego gaźnika widać, że przepustnicę masz opuszczoną na sam dół.
Czyli obroty masz ustawione na minimalne.
Jak podniesiesz przepustnicę do góry to musi pracować. Będzie 3000 obrotów lub więcej ale silnik działać powinien chyba, że nie masz paliwa w gaźniku albo masz zatkane dysze lub kanaliki. |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Czw 22:46, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
Tak |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 21:45, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
Nawet jak podkręcisz obroty śrubą od obrotów to gaśnie? |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Czw 21:33, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
tak tylko u mnie silnik pracuje na ssaniu tylko a chyba nie za bradoz ustawiac to na ssaniu ?? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 21:24, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
ok, najpierw ustawiamy gaźnik w/g manuala:
czyli iglica na 4 od góry, śruba mieszanki na 1 obrót
i później:
1. rozgrzewamy silnik
2. czarnym pokrętłem ustawiamy wolne obroty na ok 1400/1500
3.kręcimy śrubką mixtury w prawo (zgodnie z zegarem) aż obroty zaczną spadać, od tego momentu kręcimy w drugą stronę aż do momentu w którym obroty znowu zaczną spadać,
jeśli to już mamy - to ustawiamy najlepsze obroty między tymi dwoma punktami. |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Czw 21:00, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
2004 sx 450 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 20:58, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
który rocznik? |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Czw 19:42, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
a mogl bys mi to opisac jak ta regulacje zrobic bo z serwisowki nic nie rozumiem
bede wdzieczny |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 12:43, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
ok, sprawdzone wszystko, a co z regulacją? robiłeś tak jak jest w manualu? |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Czw 11:22, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
?? |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Śro 18:53, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
racej prawidlowo jest zamontowana |
|
|