Autor Wiadomość
żółf
PostWysłany: Pią 20:12, 14 Lut 2014    Temat postu:

kojot125 napisał:
czasami jak go odpalam i wiadomo przy odpalaniu motorem strząsnie to benzyna troche sie leje z wężyka z gaźnika


Nie ma to nic wspólnego z dyszami, tylko z zaworkiem/pływakiem/poziomem paliwa
kojot125
PostWysłany: Pią 19:16, 14 Lut 2014    Temat postu:

czasami jak go odpalam i wiadomo przy odpalaniu motorem strząsnie to benzyna troche sie leje z wężyka z gaźnika
KristofSX
PostWysłany: Pią 15:02, 14 Lut 2014    Temat postu:

teoria i serwis mówi o wymianie dysz co ok 200mth żeby wszystko hulało ale w praktyce nie jest to wymagane/potrzebne, chyba ze faktycznie sa jakieś mega problemy z odpalaniem,ustawieniem. amerykanie mają hopla z tymi dyszami i tam to chyba mało kto jeździ na oryginalnych Razz
henio12323
PostWysłany: Pią 12:38, 14 Lut 2014    Temat postu:

hehe nie dobiera sie dysz żeby mniej palił, tylko żeby skłąd był dobrany pod nasze warunki atmosferyczne

sprawdź jaki kolor ma swieca, jak nie jest czarna mocno ani biała wypalona to nic nie kombinuj. a palic musi bo to wycyznówka anie skuterek

skoro wyciek to zapewne padły któreś uszczelnienia - pompa do rozbiórki i wymiana uszczelniaczy i oringów tez warto sprawdzić od razu w jakim stanie wałek
kojot125
PostWysłany: Pią 12:14, 14 Lut 2014    Temat postu: gaźnik w sx 450

witam mam ktma sx 450 2004r z usa przywieziony jestem drugim posiadaczem tego motocykla od nowości i słyszałem że w moto z usa trzeba wymieniać dysze a poprzedni właściciel tego nie zrobił wydaje mi sie że pali za dużo koledzy jeździli na nim i mówią że lepiej chodzi od rmz co robić i pojawił sie mały wyciek oleju przy pompie wody

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group