Autor Wiadomość
wójo
PostWysłany: Wto 19:50, 18 Lut 2014    Temat postu:

zblokowanie odpływu, skutkuje zalewaniem silnika, pewnie ktos ustawił zbyt duży poziom paliwa i lało sie z przelewu albo był wyrobiony zaworek iglicowy.
barek253
PostWysłany: Wto 9:01, 18 Lut 2014    Temat postu:

a co daje włożenie w ten wężyk śrubki? miałem tak zrobione jak kupiłem moto?
wójo
PostWysłany: Pon 22:20, 17 Lut 2014    Temat postu:

rams napisał:
wójo Ci kolesie to nie są amatorzy Toby Price jest kilka krotnym mistrzem enduro w Australii, Adam Reiman też ma sporo osiągnięć. Lepiej kup bak 13l szkoda ładować do 200 2T dużego baku.

"amatorzy" to była ironia Smile
Patent z przelewem chyba wypróbuje u siebie, teraz mam załozony zaworek zwrotny który minimalnie zmieniejsza wycieki ale dodatkowo zawine przewód.
barek253
PostWysłany: Pon 0:00, 17 Lut 2014    Temat postu:

są też na kiere i zamiast plastrona.
henio12323
PostWysłany: Nie 23:46, 16 Lut 2014    Temat postu:

to jak juz to widziałem patenty typu zbiorniki w mniej wiecej kształcie wydechu tylko że po drugiej stronie, i węzyk puszczony na trójnik przy kraniku tylko że to raczej ma sens jak ktos na prawde daleko jedzie ;P dakary i inne zabawy, w PL raczej cięzko by sie zapuscic w dzicz żeby z pełnymi powiększanymi bakami i tym dodatkowym gdziekolwiek nie dojechac na upartego :d
KNKS
PostWysłany: Nie 23:02, 16 Lut 2014    Temat postu:

TE449 w oryginale ma zbiornik pod siedzeniem. Ten w tradycyjnym miejscu jest "dołożony".
madart
PostWysłany: Nie 22:23, 16 Lut 2014    Temat postu:

do tej huski 449 oprocz powiekszonego baku wpasowali jescze jeden pod siedzenie Smile dobry pomysl jak ktos potrzebuje wyzsze siedzenie
Laughing
http://www.ziptyracing.com/husqvarna-449-ims-adventure-fuel-tank/

moze ktos to podchwyci i cos do katow zmajstruje?
barek253
PostWysłany: Nie 22:10, 16 Lut 2014    Temat postu:

miałem tak w swojej 200 i nic się nie zalewało
hacker33
PostWysłany: Nie 21:59, 16 Lut 2014    Temat postu:

Dla mnie taki patent nie ma sensu.
Jak nie przeleje się wężykiem to poleci do silnika i zaleje silnik.
A później to albo kręcimy albo kopiemy.
KristofSX
PostWysłany: Nie 21:49, 16 Lut 2014    Temat postu:

odpływ gaźnika pociągnięty jest ponad pływak - dużo ciężej będzie paliwu wypłynąć gdy przechylimy moto
amek721
PostWysłany: Nie 21:14, 16 Lut 2014    Temat postu:

pierwszy raz widze taki patent Very Happy możecie o nim "opowiedzieć"?? i czy w swojej 125-tce z gaźnikiem PWK 39 takie coś nie będzie przeszkadzać? Wink
KristofSX
PostWysłany: Nie 20:47, 16 Lut 2014    Temat postu:

grzegorzszw napisał:
Najpierw zmniejsz straty paliwa:



Kolesie w US i A robili testy to wyszło im, że dzięki temu rozwiązaniu przejeżdżali nawet 10 km więcej na zbiorniku.


oooooo
dobreee!
żółf
PostWysłany: Nie 19:59, 16 Lut 2014    Temat postu:

grzegorzszw napisał:
Najpierw zmniejsz straty paliwa:



Kolesie w US i A robili testy to wyszło im, że dzięki temu rozwiązaniu przejeżdżali nawet 10 km więcej na zbiorniku.


Sprytny patent, tylko jeszcze zależy czy można to w moim gaźniku zastosować, bo nie przyglądałem się czy przelew robi zarazem za odpowietrzenie komory, czy jest do tego osobny kanał. W mikuni tm40 np brak drożności przelewu skutkuje nie podawaniem paliwa.
grzegorzszw
PostWysłany: Nie 19:46, 16 Lut 2014    Temat postu:

Najpierw zmniejsz straty paliwa:



Kolesie w US i A robili testy to wyszło im, że dzięki temu rozwiązaniu przejeżdżali nawet 10 km więcej na zbiorniku.
żółf
PostWysłany: Nie 19:29, 16 Lut 2014    Temat postu:

Dzięki za odpowiedzi, za miesiąc albo 2 zacznę się rozglądać za 13l. Przezroczystość dodatkowo pozwoli uniknąć sytuacji, że zabraknie benzyny gdzieś w lesie. Chociaż ciekawi mnie jak wyglądałoby to 24l, ale to chyba przerost formy nad treścią, a do tego strasznie drogo wyjdzie. Jednak spalanie (zasięg) to spory minus 2t Twisted Evil

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group