Autor |
Wiadomość |
snajper1212 |
Wysłany: Śro 18:10, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
Mi pomogło wyczyszczenie filtra powietrza i do tego jeszcze czyscilem kranik pomogło |
|
|
moturzysta90 |
Wysłany: Śro 21:58, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
kolego snajper1212 i jaki jest ten rezultat bo mam ten sam problem .... ?
jest tak odkad go kupiłem (jakieś 4 miesiące)
Na zimnym silniku schodzi elegancko z obrotów ale jak się nagrzeje to juz nie , spadnie do pewnego momentu-myślę około 2 tys obr/min,( moze ciut wiecej) i dopiero po 20-30 sekundach spada na prawidlowe, a ostatnio nawet jakby na za niskie , na granicy zdlawienia silnika.
Caly czas myslalem ze to od zle wyregulowanych obrotow ale jak srubke regulacji biegu jalowego wykrecilem to nadal byl ten sam problem tylko wszystko dzialo sie przy wyzszych obrotach.
Wywalilem gaznik zeby obadac ta slynna blaszke , ale nie wiem jak ocenic jej stan dlatego wrzuce foty i powiedzcie czy trzeba juz to wymieniac czy nie jest jeszze zle. [img]http://moturzysta90.wrzuta.pl/obraz/9b8UmGV4mNF/dsc02990[/img]
[img]http://c.wrzuta.pl/wi3813/91d1245b0029b8ed5320c786/dsc02991[/img]
i przepustnica
[img]http://moturzysta90.wrzuta.pl/obraz/99vzvUq409x/dsc02995[/img]
rolki ladnie sie kreca ale reszta jak dla mnie powycierane jak cholera>
prosze o opinie.
i przy okzaji zapytam jeszcze :
Po 20 min jazdy i moze z 5 min regulacji gaznika na postoju zagotowal mi sie plynl i chyba wywalilo przelewem dodam ze mam wentylator ktory nie zadzialal, a na krotko sprawdzalem miesiac temu i bylo ok. ( moze czujnik na chlodnicy ? jak go sprawdzić? zajrze też do pompy i termostatu
ps sory za linki do fot ale nie ogarniam jak je wrzucic...
pozdro |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Śro 11:51, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Wiem ze wymienil mi wezyk paliwowy co idz od zbiornika do gaznika bo byl caly obsadzony syfem. Noo to zrobie tak jak podpowiedzales i zobaczymy jaki rezultat : ) |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 11:34, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Ja bym zrobił tak bo chyba już wiem gdzie może leżeć problem.
1) spuść całe paliwo ze zbiornika, wykręć kranik ze zbiornika i zobacz jak wygląda filtr na rurce.
2) wyciągnij gaźnik, odkręć komorę pływakową, wyciągnij pływak oraz zaworek iglicowy.
Teraz element w który wchodzi zaworek iglicowy jest również filtrem paliwa. Musisz go wyciągnąć jakimiś kombinerkami.
Element numer 18, blokowany wkrętem
3) sprawdź jak wygląda sam zaworek iglicowy, czy nie ma już wyżłobienia.
4) sprawdź jak wygląda iglica
5) to co wydaje mi się być problemem to źle ustawiony poziom paliwa. Najlepiej sprawdź go wężykiem U-rurką czy jest równy z łączeniem komory pływakowej z resztą gaźnika. |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Śro 11:26, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Odwiajam dodajac gazu |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 11:23, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
A jak wygląda to ruszenie manetką?
Domykasz ją czy lekko odwijasz i domykasz? |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Śro 11:11, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Ostatnio bylem u mechanika i wyciagal mi gaznik bym wymienic dysze na fabryczne bo glowna mialem 160 na orginal 180,wiec wymienil ale zejscie z obrotow sie po tej wymianie nie polepszylo wręcz przeciwnie, ta plytka jakby byla peknieta czy cos to pewnie by zauwazyl przy wymianie dysz ? Zauwazylem ze gdy mam silnik zimny jest spoko schodzi z obrotów jak należy, a gdy nabierze temperatury pojawia sie problem ze zbyt wolnym zejsciem a nwet niekiedy nie chce zejsc, po ruszeniu manetka obrotoy wr caja do normy |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 9:52, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Może lepiej oddaj do mechanika albo jakiegoś kolegi co ogarnia takie tematy bo może przyczyną jest jakaś duperela typu zbyt naciągnięta linka gazu albo źle wyregulowane obroty a Ty zaraz zaczniesz rozbierać motocykl w drobny mak, rozregulujesz go jeszcze bardziej i to dopiero będzie klops.
Z tematów zakładanych na forum wiem że 80% takich tematów/problemów to są jakieś totalne pierdoły typu niedokręcony przewód paliwowy, stara świeca, odwrotnie założona przepustnica itd. |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Śro 8:43, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Wysunac wózek co oznacza ? Sorki ale kminie jak to zbadać, jak mozecie wytłumaczyć jaśniej to bede wiedzial co jest 5 : ) |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 15:09, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
snajper1212 napisał: | A jesli w gazniku mam uszkodzana plytke warta okolo 600zl z tego co wiem, to pierwsza objawa powolnego zejscia z obrotow ? |
Kolega Kozioł pisał wcześniej - sprawdź przepustnicę - właśnie o to mu chodziło,
pęknięta membrana przepustnicy właśnie powoduje taki objaw, bardzo groźne - bo jej kawałki mogą porządnie popsuć piec, starczy wysunąć wózek i wszystko widać |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Wto 14:31, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
A jesli w gazniku mam uszkodzana plytke warta okolo 600zl z tego co wiem, to pierwsza objawa powolnego zejscia z obrotow ? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 11:51, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
Może masz gnój w zbiorniku albo nie działa Ci odpowietrzenie zbiornika. |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Wto 10:56, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
Zauwazylem ze nie trzyma mi kbrotow wtedy gdy jest w zbiorniku mniej niz polowa paliwa, dodam ze przy tym stanie paliwa kranik mam juz na rezerwie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 9:36, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
no to jak nie wiesz to sprawdź bo skąd mamy wiedziec co sie u ciebie dzieje |
|
|
snajper1212 |
Wysłany: Wto 9:08, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
Regulacja mieszanki nie pomaga przepustnica raczej ok, jeszcze spróbuję wyczyscic filt bo z od 10mth nie czyscilem, a jesli chodzi o zawory moge miec sklepane ? Bo kupilem jak mial 60mth teraz mam 85 i nie wiem czy wlasiciel robil cos z nimi, w tym momencie słychać delikatne klekotanie nie wiem czy te katy tak maja czy vos nie tak |
|
|