Autor |
Wiadomość |
szaman108 |
Wysłany: Śro 23:58, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Jak dostaniesz coś po regeneracji wykonanej przez firmę KTM to kup a jeśli wykonał to miejscowy nowobogacki biznesmen to z daleka |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 20:30, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Po pierwsze jak chcesz zregenerować tytanowe zawory?
Po drugie wiem od osób które kupowały dorabiane zawory w jednej z najsłynniejszych polskich firm że nie wytrzymały kilku mth.
U jednej z osób w husqvarnie wytrzymały raptem 2-3 minuty po czym się ewakuowały.
Cały silnik na nowo do remontu.
Możesz próbować oszczędzić te 500zł, jednak jak się nie powiedzie to ryzykujesz wydatkiem kilku tysięcy. |
|
|
bartek450rx |
Wysłany: Śro 20:25, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
nie żebym chciał sie sprzeczać ale dlaczego uważasz ze regenerowane zaraz po odpaleniu sie rozsypie ? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 19:53, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Nie regeneruj, nie dorabiaj bo nie wytrzymają nawet uruchomienia silnika.
Po drugie kto regeneruje tytanowe zawory?
W KTM za niecałe 900zł może mieć calutki zestaw oryginalnych stalowych zaworów jakby co.
Zawory, sprężyny, uszczelniacze, zamki.
59036030010 zawory, sprężyny, uszczelniacze - 809zł
8 x 59036033000 - zamek 2,46zł sztuka
|
|
|
bartek450rx |
Wysłany: Śro 19:46, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
bo mam jeszcze możliwość oddać do firmy która regeneruje zawory głowice itp i z tego co rozmawiałem z właścicielem jest w stanie to zregenerować te zawory ale nie powiedział mi w jaki sposob ale waham sie czy jest sens to regenerowac |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 19:36, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
To jest stalowy zawór.
Teoretycznie możesz wymienić tytany na stalowe ale musiałbyś to zrobić w komplecie, wydechowe, dolotowe, nowe sprężyny pod stalowe zawory.
Nie wiem jak to wytrzymują gniazda zaworowe. |
|
|
bartek450rx |
|
|
KristofSX |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Śro 19:28, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Nie do końca się zgodzę, w tytanowych szły pojedyncze sprężyny a tu są podwójne jak w stalowych, poza tym to RFS i chyba nikt nie pakowałby tytanów |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 19:26, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Masz sprężyny pod tytanowe zawory.
Nie wierzę też aby tak zmasakrowało twarde stalowe zawory.
Co się u Ciebie stało - nie wiem.
Prawdopodobnie zabrakło luzu i śrubki zaczęły się odkształcać do środka, później w następstwie tego zawory zaczęły się zaokrąglać.
Przy stalowych zaworach prawdopodobnie złamałyby się śrubki od regulacji - taki problem miała osoba o której pisałem. |
|
|
Nixdo |
Wysłany: Śro 19:18, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
po czym poznajesz ze to tytanowe i czemu maja takie szpice nie powino byc gladkiej powieszchni styku czy to jest tak juz wyrobione |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 19:11, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Wszystko co zmieniło kształt do wymiany.
Widzę masz tytanowe zawory - troszkę kaski poleci.
Te śruby od regulacji da się kupić nowe jednak nie są tanie - ostatnio ktoś na forum sm musiał je wymienić i taniej mu wyszło kupić używane całe dźwigienki zaworowe niż same te śrubki. |
|
|
bartek450rx |
Wysłany: Śro 18:41, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
|
|
bartek450rx |
Wysłany: Śro 18:40, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
dodaje zdjecia zaworów i popychaczy |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 21:21, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
wrzuc fotę zaworów |
|
|