Autor Wiadomość
szaman108
PostWysłany: Śro 23:58, 19 Lut 2014    Temat postu:

Jak dostaniesz coś po regeneracji wykonanej przez firmę KTM to kup a jeśli wykonał to miejscowy nowobogacki biznesmen to z daleka Very Happy
hacker33
PostWysłany: Śro 20:30, 19 Lut 2014    Temat postu:

Po pierwsze jak chcesz zregenerować tytanowe zawory?
Po drugie wiem od osób które kupowały dorabiane zawory w jednej z najsłynniejszych polskich firm że nie wytrzymały kilku mth.
U jednej z osób w husqvarnie wytrzymały raptem 2-3 minuty po czym się ewakuowały.
Cały silnik na nowo do remontu.
Możesz próbować oszczędzić te 500zł, jednak jak się nie powiedzie to ryzykujesz wydatkiem kilku tysięcy.
bartek450rx
PostWysłany: Śro 20:25, 19 Lut 2014    Temat postu:

nie żebym chciał sie sprzeczać ale dlaczego uważasz ze regenerowane zaraz po odpaleniu sie rozsypie ?
hacker33
PostWysłany: Śro 19:53, 19 Lut 2014    Temat postu:

Nie regeneruj, nie dorabiaj bo nie wytrzymają nawet uruchomienia silnika.
Po drugie kto regeneruje tytanowe zawory?
W KTM za niecałe 900zł może mieć calutki zestaw oryginalnych stalowych zaworów jakby co.
Zawory, sprężyny, uszczelniacze, zamki.
59036030010 zawory, sprężyny, uszczelniacze - 809zł
8 x 59036033000 - zamek 2,46zł sztuka

bartek450rx
PostWysłany: Śro 19:46, 19 Lut 2014    Temat postu:

bo mam jeszcze możliwość oddać do firmy która regeneruje zawory głowice itp i z tego co rozmawiałem z właścicielem jest w stanie to zregenerować te zawory ale nie powiedział mi w jaki sposob ale waham sie czy jest sens to regenerowac
hacker33
PostWysłany: Śro 19:36, 19 Lut 2014    Temat postu:

bartek450rx napisał:
a czy ten zawor bedzie dobry ? http://allegro.pl/zawor-zawory-wydechowy-ktm-sx-exc-400-450-520-525-i3960526670.html czyli jak to wytłumaczyć poprzedni właściciel nie pilnował luzów ??


To jest stalowy zawór.
Teoretycznie możesz wymienić tytany na stalowe ale musiałbyś to zrobić w komplecie, wydechowe, dolotowe, nowe sprężyny pod stalowe zawory.
Nie wiem jak to wytrzymują gniazda zaworowe.
bartek450rx
PostWysłany: Śro 19:34, 19 Lut 2014    Temat postu:

a czy ten zawor bedzie dobry ? http://allegro.pl/zawor-zawory-wydechowy-ktm-sx-exc-400-450-520-525-i3960526670.html czyli jak to wytłumaczyć poprzedni właściciel nie pilnował luzów ??
KristofSX
PostWysłany: Śro 19:30, 19 Lut 2014    Temat postu:

no niestety zawory do wymiany,są tytanowe bo mają podwójne sprężyny,
śrubki regulacji kosztują po 65plna więc nie tragedia,

a tu masz zawory
http://allegro.pl/zawory-tytanowe-sprezyny-ktm-sx-450-2004-2006-r-i3968253591.html
KozioŁ
PostWysłany: Śro 19:28, 19 Lut 2014    Temat postu:

Nie do końca się zgodzę, w tytanowych szły pojedyncze sprężyny a tu są podwójne jak w stalowych, poza tym to RFS i chyba nikt nie pakowałby tytanów Wink
hacker33
PostWysłany: Śro 19:26, 19 Lut 2014    Temat postu:

Masz sprężyny pod tytanowe zawory.
Nie wierzę też aby tak zmasakrowało twarde stalowe zawory.
Co się u Ciebie stało - nie wiem.
Prawdopodobnie zabrakło luzu i śrubki zaczęły się odkształcać do środka, później w następstwie tego zawory zaczęły się zaokrąglać.
Przy stalowych zaworach prawdopodobnie złamałyby się śrubki od regulacji - taki problem miała osoba o której pisałem.
Nixdo
PostWysłany: Śro 19:18, 19 Lut 2014    Temat postu:

po czym poznajesz ze to tytanowe i czemu maja takie szpice nie powino byc gladkiej powieszchni styku czy to jest tak juz wyrobione
hacker33
PostWysłany: Śro 19:11, 19 Lut 2014    Temat postu:

Wszystko co zmieniło kształt do wymiany.
Widzę masz tytanowe zawory - troszkę kaski poleci.
Te śruby od regulacji da się kupić nowe jednak nie są tanie - ostatnio ktoś na forum sm musiał je wymienić i taniej mu wyszło kupić używane całe dźwigienki zaworowe niż same te śrubki.
bartek450rx
PostWysłany: Śro 18:41, 19 Lut 2014    Temat postu:





bartek450rx
PostWysłany: Śro 18:40, 19 Lut 2014    Temat postu:

dodaje zdjecia zaworów i popychaczy
KristofSX
PostWysłany: Pon 21:21, 17 Lut 2014    Temat postu:

wrzuc fotę zaworów

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group