Autor Wiadomość
manta19
PostWysłany: Sob 14:56, 01 Mar 2014    Temat postu:

jachus0 napisał:
To że długo stoi to nie znaczy od razu że kiepski sprzęt, ja mam tylko takie uwagi, a jeżeli nie masz daleko to warto jechać i sprawdzić Very Happy

No jedynie ze 250 km wiec nie będe sie kręcił.....A dzisiaj jeździłem znowu na exc 200 z 2002 roku piękna maszyna moc niesamowita z dołu zawias bajka waga też to nie to co DR 350 albo napew 520 exc bo do wolnych przejazdów po kamieniach w trudnym terenie troche przy cieżkie i toporne te sprzęty były Rolling Eyes ....Pozdro
jachus0
PostWysłany: Sob 14:21, 01 Mar 2014    Temat postu:

To że długo stoi to nie znaczy od razu że kiepski sprzęt, ja mam tylko takie uwagi, a jeżeli nie masz daleko to warto jechać i sprawdzić Very Happy
manta19
PostWysłany: Sob 9:16, 01 Mar 2014    Temat postu:

jachus0 napisał:
Jeżeli to ten http://otomoto.pl/ktm-exc-200-M3926681.html to też sobie dokładnie sprawdź ten cylek w jakim stanie nicasil i tłok, bo jak dzwoniłem dwa trzy mies temu do tego gościa to nie wiedział za bardzo jaka w ogóle sel. tłoka. Dyfuzor niby doma, ale wygląda jak od większej pojemności i ogólnie jak by spasował ten wydech jakiś mietek z szopy za pomocą młotka i spawarki. Światła nie podłączone, poobklejany jakąś gumą, lepiej wszystko posprawdzać, bo wizualnie wygląda na niezbyt zadbany. Ja miałem daleko, więc nawet się nie fatygowałem, ale jak masz blisko to można podjechać i zobaczyć, może technicznie jest w fajnym stanie.

Tak o tym myślałem,ale skoro stoi tylle czasu to odpuszcze bo musi być coś nie halo że sprzedać nie może a i jeszcze nie wie co ma w sercu??Pewnie kupił,jeździł,dobił sprzedaje za tyle co kupił i niech sie ktoś dalej martwi.....Mi nie pilno poczekam i dzięki za wskazówke!! Razz
jachus0
PostWysłany: Pią 23:17, 28 Lut 2014    Temat postu:

Jeżeli to ten http://otomoto.pl/ktm-exc-200-M3926681.html to też sobie dokładnie sprawdź ten cylek w jakim stanie nicasil i tłok, bo jak dzwoniłem dwa trzy mies temu do tego gościa to nie wiedział za bardzo jaka w ogóle sel. tłoka. Dyfuzor niby doma, ale wygląda jak od większej pojemności i ogólnie jak by spasował ten wydech jakiś mietek z szopy za pomocą młotka i spawarki. Światła nie podłączone, poobklejany jakąś gumą, lepiej wszystko posprawdzać, bo wizualnie wygląda na niezbyt zadbany. Ja miałem daleko, więc nawet się nie fatygowałem, ale jak masz blisko to można podjechać i zobaczyć, może technicznie jest w fajnym stanie.
manta19
PostWysłany: Pią 21:49, 28 Lut 2014    Temat postu:

Tuleja mi osobiście nie przeszkadza,nie jestem zawodnikiem abym miał odczuć różnice kolosalną w trakcie eksploatacji a na nicasil uważam bo już raz kiedyś kupiłem i była kupa nie nicasil.Czytac dużo czytałem ale każde dodatkowe info mile widziane-jeden kolega mi przesłał sporo info dlatego dzięki za dotychczasowe opinie.Znalazłem exc 200 z 2005 za 8500 może sie skusze tylko trzeba dozbierać Smile Cool
jachus0
PostWysłany: Śro 16:20, 26 Lut 2014    Temat postu:

Znalazłem taki tekścik w necie Rattray bikes had different coloured shock spring, seat, clamps, a different head and cylinder in terms of port timing and compression. A different pipe and silencer as well. Basically a pre production run of the 06 with some of the sxs parts thrown on. I dyno'd both variations of the 05 and the Rattray made 1hp more when the powered kicked in almost 2 at the top. KTM at the time had a lot of excess parts and decided to throw them on the remaining 125's they had planned for production as well as using the consumers as a test bed for the engine changes.
Generalnie to chyba półki, zawias, heble, okleina, siedzenie, wydech i coś pokombinowane z komprechą. Niby jest mocniejszy.
W tym konkretnym coś tłumik chyba był "naprawiany" spawarką i młotkiem Razz Wygląda całkiem normalnie, widać ślady zużycia np. na ramie, ale to normalne bo ma swój wiek. Trza jechać, zobaczyć, zajrzeć do cylka, przejechać się i już Smile Jak faktycznie ma nowy nicasil i sel. A to spoko Smile
To_masz
PostWysłany: Śro 9:47, 26 Lut 2014    Temat postu:

Chłopaki a co bonusowego jest w tej wersji Rattray?
Kumpel chce jechać do Olsztynka zobaczyć tego sprzęta, foty raczej za mało dokładne żeby coś więcej na ich podstawie powiedzieć?
http://otomoto.pl/ktm-sx-125-rattray-edition-2005r-igla-M3922190.html
hacker33
PostWysłany: Wto 14:55, 25 Lut 2014    Temat postu:

O 200 KTM-a jest chyba najwięcej na sieci a nawet na Tym forum.
Skoro nie możesz znaleźć to znaczy, że nie szukałeś.
Kupisz takiego za 7tys. ale raczej będziesz musiał w niego troszkę wsadzić.
I nie licz, że kupisz rodzyna. Większość penie będzie albo na tulei albo na selekcji C.
Więc jeżeli cały twój kapitał to 7tys. zł to nie wiem czy jest sens się pakować w KTM.
Jeżeli będziesz jednak miał jeszcze z 2-3tys. to może śmiało kupować.
To_masz
PostWysłany: Wto 13:55, 25 Lut 2014    Temat postu:

Ja mam EXC z 2007 więc Twoich pytań nie rozwiążę, ale sam sprzęt jest kapitalny i jeśli by Ci się trafił z "mojego" rocznika to będzie pan zadowolony Smile
manta19
PostWysłany: Pon 14:17, 24 Lut 2014    Temat postu:

A ja mam pytanie z innej beczki gdyż nie moge nic znaleźć na temat exc 200....Chodzi mi o opinie gdyż chce zakupić takowe moto z rocznika 2000-2004 zależy czy sie wyrobie do maks 7000 zł.Nie boje sie remontów ale czytałem gdzie można na wujku google że ponoć roczniki starsze niż 2004 są troche gorsze ale czym to uzasadnić??Podpowie ktoś??Pozdro
To_masz
PostWysłany: Pią 10:39, 21 Lut 2014    Temat postu:

Gość olał temat dodatkowych zdjęć, na pytania też nie odpowiada więc temat do zamknięcia i szukamy dalej jakiejś ciekawej setki Smile
IRO
PostWysłany: Czw 13:58, 20 Lut 2014    Temat postu:

Za tą cenę według mnie nie warto.
Perełka to żadna nie jest, a skoro nawet osłonę silnika przymocował na trytytki to możesz się spodziewać, że silnik też robiony na patentach.
Najlepiej jest zobaczyć moto na żywo.
Ale jeśli będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości to odpuść sobie i poszukaj innego, bo potem będziesz sobie za to w brodę pluł...
To_masz
PostWysłany: Czw 12:22, 20 Lut 2014    Temat postu:

napisałem do gościa z prośbą o lepsze foty.
ale tak się przyglądam tym zdjęciom to widzę że handbary na trytytki przymocowane, mocowanie tej osłony pod silnikiem też szału nie robi.
poza tym w deklu po lewej jedna śruba inna, druga inna.. zobaczymy czy foty przyśle.
barek253
PostWysłany: Czw 10:09, 20 Lut 2014    Temat postu:

kopa jest z gas gasa
kiera za 100 zł zaraz poleci
ogólnie zcharatany i cena za wysoka
nie pisze też czy nicasil czy tuleja, a to warto sprawdzić
rama tak malowana bo w 3 roku była złotawa
amek721
PostWysłany: Czw 9:42, 20 Lut 2014    Temat postu:

25mth na tłok w takim silniku to nie tak mało(zależy jak byl katowany), wydaje mi sie ze rama byla malowana(pewny nie jestem), z dyfuzora prawdopodobnie cieknie( za slabe zdjęcie żeby określić stanowczo, ale widać krople oleju, a nawet na innym zdjeciu duży zaciek na dyfuzorze ), tynla tarcza wymieniona, napęd jak na 15mth wygląda na zdarty, ale oryginalny ktm'a, kickstarter jakiś dziwny, niefabryczny, gripy z WSKi, poproś o zdjęcie dobrej jakości, a przede wszystkim wysokiej rozdzielczości silnika, bo mam pewne wątpliwości.
Lagi odwrotnie włożone (odpowietrzniki powinny być u góry), ale nie wiem czy to ma znaczenie.
Oczywiscie opony do wymiany, ale to mały problem, szczególnie ze jedna daje razem z motocyklem.
Albo mi sie wydaje, albo przednia ośka nie ma nakrętki z prawej strony.
ogólnie motocykl wydaje mi sie w stanie dobrym +. Wszystko jeszcze zależy od silnika, czy nie robil go domorosly mechanik. Z jednej strony porządna zebatka ktm'a, a z drugiej gripy z WSK. Myślę ze cena nie jest wygórowana.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group