Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Pon 19:28, 23 Lip 2018    Temat postu:

A jeszcze lepiej dorzucić do reginy - zawsze miałem ich łancuch z pp i nic się z nim nie działo, w 150 wytrzymywał nawet 250 godzin (tor, bez jazdy w błocie). W VX2 przy 150 godzinach w 125 rozlatuja się już tulejki (po ostatnim myciu zauważyłem brak 2).
henio12323
PostWysłany: Sob 12:37, 21 Lip 2018    Temat postu:

cz to raczej kiepskie łancuchy - firma niby dobra wuyglada obróbka nieźle - ale szczerze to widze sporo tych łancuchów z problemami, a to mocno nierówno wyciągniete a to pogubione rolki, czasem widywalem nawet roznitowania ( CZ ma swoj wzór nitowania na około ) moim zdaniem warto dorzucic do DIDa osobiscie nie kupił bym CZ sobie nigdy
ebi11
PostWysłany: Sob 12:20, 21 Lip 2018    Temat postu:

Witam,
Chciałem odświeżyć temat jezdził ktoś na łańcuchu CZ 520 (oringi) ?
Jak go oceniacie ?
Warto kupić czy lepiej dołożyć i zainwestować w DID?
henio12323
PostWysłany: Śro 19:19, 07 Paź 2015    Temat postu:

bedzie za krótki
Łodzianin
PostWysłany: Śro 5:50, 07 Paź 2015    Temat postu:

Pytam, bo na olx ktoś wystawił zestaw napędowy zdjęty z excf 250 "na kicie homologacyjnym" w tym łańcuch CZ MX nowy za 80 PLNów i się nad nim zastanawiam. Nie wiem też, czy nie będzie za krótki, ma 110 ogniw?
henio12323
PostWysłany: Wto 19:20, 06 Paź 2015    Temat postu:

ale fabryczny to nic nadzwyczajnego a zwykle sporo chcą. te tanie fabryczne które kosztują podobnie albo i wiecej niz lepszy łancuch innych firm. ja bym odpuscił. chyba najlepszy do amatorki to VX2, najtanszy w miare pancerny nawet jak sie mocno nie dba, i sporo wytrzymuje
Łodzianin
PostWysłany: Pon 23:40, 05 Paź 2015    Temat postu:

Nie chcę zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj:
Jak ma się wytrzymałość fabrycznego łańcucha do innych? W sensie, czy pojezdze na takim dłużej niż na np DIDzie czy RK?
kris500
PostWysłany: Śro 14:05, 19 Mar 2014    Temat postu:

tego dida zakładają do ścigów 1000 pojemnosci i strzelajac z klamy nic sie nie dzieje, przez rok powinien 1mm Ci się wyciagnac ;D
czarnysm
PostWysłany: Śro 14:03, 19 Mar 2014    Temat postu:

dokładnie taki, zamawiany u wojciechowicza to raczej oryginał, niby nie zerwał mi sie ale po pomiarach ewidentnie dobre 4 mm poza tolerancja, kupilem teraz złotego did-a zvxm zobaczymy jak sie bedzie sprawowac
KristofSX
PostWysłany: Śro 11:52, 19 Mar 2014    Temat postu:

czarnysm napisał:


ciekawe bo u mnie regina tez orange z PP po jakichs 50 mtg byla juz 4 mm poza tolerancja (525 supermoto) lancuch smarowany s100 caly czas, dbany jak mozna nawet w deszczu nie jezdzony o błocie nie wspomne bo moj kat nie widział tego rodzaju nawierzchni od kiedy go mam Smile


Shocked
no ja właśnie założyłem drugi, a tamten stary dałem koledze do dojechania bo jeszcze się nadawał
na pewno ten sam?
czarnysm
PostWysłany: Śro 0:54, 19 Mar 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
ja polecam reginę z-ring z powerpartsów (ten pomarańczowy) , po 120mth dalej w tolerancji rozciągnięcia (w 450 SXF jeżdzony dosyć mocno)


ciekawe bo u mnie regina tez orange z PP po jakichs 50 mtg byla juz 4 mm poza tolerancja (525 supermoto) lancuch smarowany s100 caly czas, dbany jak mozna nawet w deszczu nie jezdzony o błocie nie wspomne bo moj kat nie widział tego rodzaju nawierzchni od kiedy go mam Smile
krzysiek919
PostWysłany: Pią 21:38, 14 Mar 2014    Temat postu:

ja mam did 520 vx2 i jestem zadowolony
major000
PostWysłany: Pią 21:29, 14 Mar 2014    Temat postu:

DID VT2. Ponad 3 stówy trzeba położyć ale łańcuch jest bardzo dobry. Z ciekawostek DID vt2 jest fabrycznie montowany chyba w większości modeli sx i exc.
KristofSX
PostWysłany: Pią 21:29, 14 Mar 2014    Temat postu:

ja polecam reginę z-ring z powerpartsów (ten pomarańczowy) , po 120mth dalej w tolerancji rozciągnięcia (w 450 SXF jeżdzony dosyć mocno)
lukas88lag
PostWysłany: Pią 21:26, 14 Mar 2014    Temat postu:

Panowie a macie jakiś łańcuch godny polecenia do mocnego enduro (EXC525)? Kurczę zakupiłem komplet SuperSproxa (14/50) i łańcuch D.I.D 520DZ2 (taki był w komplecie) no i moim zdaniem ten łańcuch to porażka. Po wyjeżdżonych 8 zbiornikach musiałem "urwać" już jedno ogniwo, za to zębatki jak nówka. Ten 520 DZ2, w moim mniemaniu nie ma prawa bytu w EXC 525. Praktycznie co 1/2 jazdy naciąg, wyciąga się strasznie szybko.
Może jest coś innego godnego polecenia, a przy okazji w cenie, która nie wyciąga z butów? Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group