Autor Wiadomość
szaman108
PostWysłany: Sob 10:55, 08 Mar 2014    Temat postu:

Widocznie Chińczyk,który jest odpowiedzialny z zakładanie broków na taśmie w tym czasie zrobił sobie przerwę na fajkę i poszło kilka sztuk w świat bez kapselka Very Happy
Asteros2012
PostWysłany: Sob 1:57, 08 Mar 2014    Temat postu:

Na pewno zacznie od broka ale blok silnika i tak może pęknąć w przypadku zamarznięcia wody. W przypadku tej glowicy myślę że był przez niego jakiś nawiert i zapomnieli go zaślepić
hacker33
PostWysłany: Pią 22:56, 07 Mar 2014    Temat postu:

Nie tylko. Brok służy również przeciw pęknięciu głowicy czy te bloku silnika w wyniku zamarzniętego płynu w układzie chłodzenia.
Zamiast pęknąć po porostu wywali Tobie broka.
Było ostatnio o tym w TVN Turbo
Asteros2012
PostWysłany: Pią 21:58, 07 Mar 2014    Temat postu:

Typowa zaślepka zwana "Brok" nie jest ona głęboka i zazwyczaj jest efektem ubocznym pozostałym po obróbce bądź odlewaniu.
GIENIU
PostWysłany: Pią 21:15, 07 Mar 2014    Temat postu:

u mnie w silnikach jest taka zaslepka w tym otworze, zerknij na foto, bede jutro przygotowywał moto do wyjazdu to zerkne na silniki i dam znac jak jest zatkane



grzegorzszw
PostWysłany: Czw 13:17, 06 Mar 2014    Temat postu:

Jeśli dobrze pamiętam to jest to kanał do smarowania rozrządu. Możesz go zaślepić ale jedynie część wychodzącą na zewnątrz (mam nadzieję, że rozumiesz o czym piszę). Jeśli go całkowicie zaślepisz to zatrzesz sobie szybko głowicę.
szaman108
PostWysłany: Czw 11:23, 06 Mar 2014    Temat postu:

Witam czasami w procesie obróbki technologicznej odlewu jakim jest głowica i nie tylko stosuje się dodatkowe otwory umożliwiające obróbkę kanałów lecz są one zaślepiane od razu na taśmie produkcyjnej.Tu u Ciebie jest to otwór znacznej średnicy i do tego otwarty.
cinQ
PostWysłany: Czw 8:42, 06 Mar 2014    Temat postu:

Okej dziękuję wam za szybka pomoc:)
temat można usunać
hacker33
PostWysłany: Czw 8:27, 06 Mar 2014    Temat postu:

Jeżeli miałoby to mieć jakieś połączenie to stawiam na gaźnik lub na jakieś połączenie z zaworem do dopalania spalin lub kranikiem podciśnieniowym.
Jednak nigdzie się z tym nie spotkałem na necie.
Więc najlepiej będzie jak to zaślepisz.
cinQ
PostWysłany: Czw 7:14, 06 Mar 2014    Temat postu:

Wiem, że w manualu nic nie ma bo właśnie szukałem, żeby nie wyjść na jakiegoś leszcza;P tak ten otwór jest na wylot, wychodzi aż pod prowadnicę zaworową
KristofSX
PostWysłany: Śro 22:45, 05 Mar 2014    Temat postu:

w manualu silnika też nic o tym nie ma, to jest na wylot ?
cinQ
PostWysłany: Śro 21:49, 05 Mar 2014    Temat postu: pomoc z głowicą sxf 250 2006

Witam, potrzebuję pomocy w sprawie mojej głowicy. Otóż mam nowa głowicę i zastanawia mnie po co jest otwór zaraz przy wlocie od strony dolotu do zaworów. Poniżej zamieszczam zdjęcia, w którym miejscu się to znajduje i o co mi chodzi:) Patrzyłem u kolegi, który ma taki sam model i tam jest to zaślepione, patrzyłem na stronach z częściami od KTMa ale nie ma pokazanej tam żadnej zatyczki, zaślepki lub coś w tym stylu:( i teraz moje pytanie czy mogę to nagwintować i wkręcić śrubę aby było szczelne? czy co z tym zrobić? pomóżcie proszę...




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group