Autor Wiadomość
Maxs1
PostWysłany: Śro 20:57, 12 Mar 2014    Temat postu:

A ma może ktoś jakiś link albo skan do opisu ustawienia poziomu paliwa? To co ja znalazłem to poziom 18,5 tak jak wskazane na PHM 40 SD.
Może robię cos złe?
Ach, i czy to prawda ze w LC4 trzeba co poł roku ustawiać luzy na zaworach i czy to może być takim nagłym powodem ze fura nie pali?
Maxs1
PostWysłany: Pon 9:59, 10 Mar 2014    Temat postu:

Ja typuje tez na problemy z gaźnikiem, ale na wygląda wszystko ok. Jeśli by była to sprawka rozregulowanych zaworów to dziwnie bo działał bez zastrzeżeń przed problemem z pływakiem, ni kichał i chodził równo.
Ale szczerze to już nie mam cierpliwości i wole oddać do mechanika, tak ze jak ktoś ma namiary na kogoś co się bawi w LC4 to proszę o info.
manta19
PostWysłany: Pon 9:18, 10 Mar 2014    Temat postu:

A sprawdziłeś poziom paliwa w komorze po wymianie pływaka??Świeca??Zawory swoją drogą ale jeżeli normalnie wcześniej jeździł i po pływaku przestał tam trzeba szukać przyczyny
vtec
PostWysłany: Pon 1:01, 10 Mar 2014    Temat postu:

zawory sprawdź - luzy! To będzie to raczej Wink
Maxs1
PostWysłany: Nie 18:58, 09 Mar 2014    Temat postu: Zna ktos szpeca do LC4 620 w okolicy Torunia, Bydgoszczy?

Witam,
tak jak w temacie poszukuje szpeca od LC4 620.
Mam problem z odpalaniem i zganiam na Dellorto.
Palił i chodził jak trzeba aż zaczął gasnąc i ciężko się go odpalało. okazało się ze pływak był dziurawy. Zaczym otrzymałem nowy opróżniłem ten dziurawy i tak tez chodził.
W tej chwili jest już nowy pływak a odpalić się nie da za chiny, aż już zakwasy mam.
Nie do kaca jestem pewny czy to gaźnik ale tak podejrzewam.
Jak ktoś ma namiary na dobrego majstra to proszę o kontakt.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group