vtec |
Wysłany: Wto 19:40, 11 Mar 2014 Temat postu: Czujnik przy klamce sprzęgła |
|
Jak w temacie, za co jest odpowiedzialny? Bo mam padnięty , i teraz zauważyłem że jak jest wbity np. 1 bieg to obroty silnik trzyma dość wysokie. Po wrzuceniu N są takie jak być powinny na N - więc raczej wykluczam zatarte linki gazu ( mam podwyższenie). W serwisie mi ten czujnik zmostkowali , żebym mógł odpalać na wbitym biegu w razie czego...i du*a , to dopiero były jaja silnik gasł co chwila jak jechałem np. na 3 biegu i przy redukcjach...więc to zmostkowanie wywałiłem...niby taka pierda , ale widzę że jednak ma chyba jakieś szersze zastosowanie i pytanie czy to może mieć wpływ na te obroty??
P.s.Dzisiaj wgrałem nowe mapy zapłonu do kata i jest chyba lepiej , pierwsze testy pomyślnie wypadły - kat nie gaśnie , chodzi równo itp. ( mam filtr KN i przelot). Jak coś to służę pomocą na terenie Poznania
Sprzęt to KTM 690 Rnduro R '10 |
|