Autor Wiadomość
vtec
PostWysłany: Wto 19:51, 11 Mar 2014    Temat postu:

Chyba sam sobie znalazłem odpowiedź i potwierdzenie moich przypuszczeń... http://www.ktmforum.co.uk/supermoto/53138-role-clutch-switch-690s.html
vtec
PostWysłany: Wto 19:40, 11 Mar 2014    Temat postu: Czujnik przy klamce sprzęgła

Jak w temacie, za co jest odpowiedzialny? Bo mam padnięty , i teraz zauważyłem że jak jest wbity np. 1 bieg to obroty silnik trzyma dość wysokie. Po wrzuceniu N są takie jak być powinny na N - więc raczej wykluczam zatarte linki gazu ( mam podwyższenie). W serwisie mi ten czujnik zmostkowali , żebym mógł odpalać na wbitym biegu w razie czego...i du*a , to dopiero były jaja silnik gasł co chwila jak jechałem np. na 3 biegu i przy redukcjach...więc to zmostkowanie wywałiłem...niby taka pierda , ale widzę że jednak ma chyba jakieś szersze zastosowanie i pytanie czy to może mieć wpływ na te obroty?? Neutral

P.s.Dzisiaj wgrałem nowe mapy zapłonu do kata i jest chyba lepiej , pierwsze testy pomyślnie wypadły - kat nie gaśnie , chodzi równo itp. ( mam filtr KN i przelot). Jak coś to służę pomocą na terenie Poznania Wink

Sprzęt to KTM 690 Rnduro R '10

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group