Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski |
Wysłany: Pią 20:04, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
A sie znalazla i kajtka przestalo czkac teraz robie sobie tor w lesie |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Śro 22:01, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
A widzisz znalazło się i nawet pomogło czkawka kajtkowi przeszła |
|
|
Kamil Kibitlewski |
Wysłany: Śro 19:44, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
Instrukcje juz sciagnolem i zdarzylem przeczytac. A te dlawienie to juz zrobilem ( wymienilem swiece i ustawilem gaznik wedlug serwisowki i teraz wcale sie nie dlawi ) Wiec moto na sezon jest gotowe choc u mnie jeszcze snieg jest |
|
|
żółf |
Wysłany: Nie 13:46, 16 Mar 2014 Temat postu: |
|
Kamil Kibitlewski napisał: | Jak mówiłem nie mam do niego instrukcji obsługi wiec jak czegoś nie wiem to w Google szukam albo na forum. Dzisiaj regulowalem gaznik tak jak to robiłem we wcześniejszym 4t. I mam problem bo jak jeżdżę po lesie to na 1 pod górkę jak wcisnąć manetke gwałtownie do końca to moto robi buuuuuu i gaśnie. Tak samo jest jak nie jestem rozpędzony z górki tylko jak na jedynce dodaje gwałtownie gaz do dechy to dzieje się tak samo. I czy to jest wada czy poprostu 2t tak mają i się do tego trzeba przyzwyczaić? |
Co do instrukcji, to bez problemu ściągniesz ją z internetu nawet ze strony ktm'a, przeczytanie całej nie wymaga znajomości angielskiego wyższej niż na poziomie gimnazjum, więc na pewno sobie poradzisz, a bez podstawowej wiedzy zawartej w tej broszurce narobisz sporo szkoód.
Co do gaśnięcia, to masz jakiś spory problem, bo absolutnie 2t nie może się tak zachowywać i dla silnika niedługo zakończy się to tragicznie jeżeli tego nie zrobisz, 2t po otwarciu przepustnicy na maxa powinien wyrywać do przodu, a Twojego albo zalewa, albo co gorsza ma za ubogo. |
|
|
Kamil Kibitlewski |
Wysłany: Nie 12:59, 16 Mar 2014 Temat postu: |
|
Jak mówiłem nie mam do niego instrukcji obsługi wiec jak czegoś nie wiem to w Google szukam albo na forum. Dzisiaj regulowalem gaznik tak jak to robiłem we wcześniejszym 4t. I mam problem bo jak jeżdżę po lesie to na 1 pod górkę jak wcisnąć manetke gwałtownie do końca to moto robi buuuuuu i gaśnie. Tak samo jest jak nie jestem rozpędzony z górki tylko jak na jedynce dodaje gwałtownie gaz do dechy to dzieje się tak samo. I czy to jest wada czy poprostu 2t tak mają i się do tego trzeba przyzwyczaić? |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Sob 16:00, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
Kolego ,,user manual" do ręki i czytamy.Nie chodzi tu o zawracanie głowy tak jak w tym przypadku bo zawsze ktoś pomoże od tego jest między innymi to forum i wiem że nie każdy zna się na wszystkim tylko że warto się zapoznać z pewnymi sprawami żeby nie pisać za kilka dni ,,pomocy silnik mi wybuchł" bo nie dopilnowało się jakiejś pierdoły a sezon w pełni a tu nie polatasz i do tego koszta jak cholera.Tu na tym forum znajdziesz wszystko co potrzeba. |
|
|
Kamil Kibitlewski |
Wysłany: Sob 15:18, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
Acha juz go znalazlem i moto odpalil za drugim kopnieciem. Sorki ze nie potrzebnie zalorzylem temat ale to z powodu ze w moim wczesniejszym chinolu nie mialem zadnego ssania a byly wlasciciel mi o tym nie powiedzial:-( |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 14:16, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
Taki czarny grzybek przy gaźniku.
Jak go pociągniesz do góry to włączysz ssanie.
|
|
|
Kamil Kibitlewski |
Wysłany: Sob 14:10, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
Ktos mowil o jakims ssaniu? Jesli to wogole jest to gdzie i jak sie to wlacza? Silnik jest po remoncie tlok jak nowy i swieczka tez nowa. |
|
|
Tomek13241324 |
Wysłany: Sob 12:35, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
mój z leciutkim gazem na 1 strzała gaz daje ,bo zazwyczaj mi łapie stabilne obroty po przegazówce malej |
|
|
Patryk213 |
Wysłany: Pią 21:02, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
sprawdz gaźnik filtr powietrza swiece może to cos da. |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 20:35, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
10-20 kopnięć to zdecydowanie za dużo. 2t a w szczególności setki bardzo ochoczo odpalają, w większości za 1-2 kopnięciem. |
|
|
punk891 |
Wysłany: Pią 15:58, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
W exc 125 od pierwszego strzała przeważnie, rzadko kiedy od drugiego. |
|
|
IRO |
Wysłany: Pią 14:13, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
2T powinien palić na strzał. Ssanie, bez gazu i musi zapalić. Jeśli jest dobrze wyregulowany i mimo to nie odpala, pewnie masz do wymiany tłok: zbyt niska kompresja. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 22:41, 13 Mar 2014 Temat postu: |
|
o.O Max 3 przekopania dla zaciągnięcia wahy, jedno kopnięcie i pali. Jaki masz rocznik kata i w jakim stanie(po remoncie/przed itd) |
|
|