Autor Wiadomość
Kamil Kibitlewski
PostWysłany: Pią 20:04, 21 Mar 2014    Temat postu:

A sie znalazla i kajtka przestalo czkac Very Happy teraz robie sobie tor w lesie Smile
szaman108
PostWysłany: Śro 22:01, 19 Mar 2014    Temat postu:

A widzisz znalazło się i nawet pomogło Very Happy czkawka kajtkowi przeszła Very Happy
Kamil Kibitlewski
PostWysłany: Śro 19:44, 19 Mar 2014    Temat postu:

Instrukcje juz sciagnolem i zdarzylem przeczytac. A te dlawienie to juz zrobilem ( wymienilem swiece i ustawilem gaznik wedlug serwisowki i teraz wcale sie nie dlawi Very Happy ) Wiec moto na sezon jest gotowe choc u mnie jeszcze snieg jest Razz
żółf
PostWysłany: Nie 13:46, 16 Mar 2014    Temat postu:

Kamil Kibitlewski napisał:
Jak mówiłem nie mam do niego instrukcji obsługi wiec jak czegoś nie wiem to w Google szukam albo na forum. Dzisiaj regulowalem gaznik tak jak to robiłem we wcześniejszym 4t. I mam problem bo jak jeżdżę po lesie to na 1 pod górkę jak wcisnąć manetke gwałtownie do końca to moto robi buuuuuu i gaśnie. Tak samo jest jak nie jestem rozpędzony z górki tylko jak na jedynce dodaje gwałtownie gaz do dechy to dzieje się tak samo. I czy to jest wada czy poprostu 2t tak mają i się do tego trzeba przyzwyczaić?


Co do instrukcji, to bez problemu ściągniesz ją z internetu nawet ze strony ktm'a, przeczytanie całej nie wymaga znajomości angielskiego wyższej niż na poziomie gimnazjum, więc na pewno sobie poradzisz, a bez podstawowej wiedzy zawartej w tej broszurce narobisz sporo szkoód.

Co do gaśnięcia, to masz jakiś spory problem, bo absolutnie 2t nie może się tak zachowywać i dla silnika niedługo zakończy się to tragicznie jeżeli tego nie zrobisz, 2t po otwarciu przepustnicy na maxa powinien wyrywać do przodu, a Twojego albo zalewa, albo co gorsza ma za ubogo.
Kamil Kibitlewski
PostWysłany: Nie 12:59, 16 Mar 2014    Temat postu:

Jak mówiłem nie mam do niego instrukcji obsługi wiec jak czegoś nie wiem to w Google szukam albo na forum. Dzisiaj regulowalem gaznik tak jak to robiłem we wcześniejszym 4t. I mam problem bo jak jeżdżę po lesie to na 1 pod górkę jak wcisnąć manetke gwałtownie do końca to moto robi buuuuuu i gaśnie. Tak samo jest jak nie jestem rozpędzony z górki tylko jak na jedynce dodaje gwałtownie gaz do dechy to dzieje się tak samo. I czy to jest wada czy poprostu 2t tak mają i się do tego trzeba przyzwyczaić?
szaman108
PostWysłany: Sob 16:00, 15 Mar 2014    Temat postu:

Kolego ,,user manual" do ręki i czytamy.Nie chodzi tu o zawracanie głowy tak jak w tym przypadku bo zawsze ktoś pomoże od tego jest między innymi to forum i wiem że nie każdy zna się na wszystkim tylko że warto się zapoznać z pewnymi sprawami żeby nie pisać za kilka dni ,,pomocy silnik mi wybuchł" bo nie dopilnowało się jakiejś pierdoły a sezon w pełni a tu nie polatasz i do tego koszta jak cholera.Tu na tym forum znajdziesz wszystko co potrzeba.
Kamil Kibitlewski
PostWysłany: Sob 15:18, 15 Mar 2014    Temat postu:

Acha juz go znalazlem i moto odpalil za drugim kopnieciem. Sorki ze nie potrzebnie zalorzylem temat ale to z powodu ze w moim wczesniejszym chinolu nie mialem zadnego ssania a byly wlasciciel mi o tym nie powiedzial:-(
hacker33
PostWysłany: Sob 14:16, 15 Mar 2014    Temat postu:

Taki czarny grzybek przy gaźniku.
Jak go pociągniesz do góry to włączysz ssanie.
Kamil Kibitlewski
PostWysłany: Sob 14:10, 15 Mar 2014    Temat postu:

Ktos mowil o jakims ssaniu? Jesli to wogole jest to gdzie i jak sie to wlacza? Silnik jest po remoncie tlok jak nowy i swieczka tez nowa.
Tomek13241324
PostWysłany: Sob 12:35, 15 Mar 2014    Temat postu:

mój z leciutkim gazem na 1 strzała Wink gaz daje ,bo zazwyczaj mi łapie stabilne obroty po przegazówce malej
Patryk213
PostWysłany: Pią 21:02, 14 Mar 2014    Temat postu:

sprawdz gaźnik filtr powietrza swiece może to cos da.
major000
PostWysłany: Pią 20:35, 14 Mar 2014    Temat postu:

10-20 kopnięć to zdecydowanie za dużo. 2t a w szczególności setki bardzo ochoczo odpalają, w większości za 1-2 kopnięciem.
punk891
PostWysłany: Pią 15:58, 14 Mar 2014    Temat postu:

W exc 125 od pierwszego strzała przeważnie, rzadko kiedy od drugiego.
IRO
PostWysłany: Pią 14:13, 14 Mar 2014    Temat postu:

2T powinien palić na strzał. Ssanie, bez gazu i musi zapalić. Jeśli jest dobrze wyregulowany i mimo to nie odpala, pewnie masz do wymiany tłok: zbyt niska kompresja.
Asteros2012
PostWysłany: Czw 22:41, 13 Mar 2014    Temat postu:

o.O Max 3 przekopania dla zaciągnięcia wahy, jedno kopnięcie i pali. Jaki masz rocznik kata i w jakim stanie(po remoncie/przed itd)

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group